ja is vandaag bijgeschreven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:51 schreef seto het volgende:
Heb je mijn betaling al ontvangen postman?
Is wel goed we hebben geduld als het kan even een foto maken kunnen de minder geduldigen onder ons tijdelijk rustig worden.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:16 schreef postman het volgende:
ik gok vrijdag, maar heel het weekend ben ik druk, en maandag zit ik op school.
jep. Shipping notice van de 2e zending ook ontvangen net. Dus alles is onderwegquote:
Nieuwe spullen? bedoel je een aanvulling van de maten die op zijn of echt nieuwe modellen van polo's/shirts/t-shirts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:11 schreef postman het volgende:
[..]
misschien volgende maand als er weer wat nieuwe spullen komen. M'n cc is een beetje maxed out nu
nieuwe modellen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe spullen? bedoel je een aanvulling van de maten die op zijn of echt nieuwe modellen van polo's/shirts/t-shirts?
als ik mag vragen waar woon jij eignelijk misschien zou ik het wel op kunnen halen dan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:52 schreef postman het volgende:
[..]
nieuwe modellen.
kleine update: 'estimated delivery date' staat op vandaag, en de laatste betaling is vandaag binnen gekomen
ah dan laat ik het je wel opsturen ik woon in het oostenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef postman het volgende:
in de buurt van Alkmaar.
Daar heb je ook al voor betaald als het goed isquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ah dan laat ik het je wel opsturen ik woon in het oosten
idd dat ook nog eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:34 schreef Wank3r het volgende:
[..]
Daar heb je ook al voor betaald als het goed is![]()
Nee he, denk je dat een exclusief merk denk te halen in het oosten, loopt er nog zo één rondquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:54 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ah dan laat ik het je wel opsturen ik woon in het oosten
Waar woon je dan toch niet in Hengelo he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee he, denk je dat een exclusief merk denk te halen in het oosten, loopt er nog zo één rond!
*kuch* enschede, en sjawel saxion! Dusse... ff afspreken wie wat wanneer draagtquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Gelukkig, dat nietEr dichtbij, Wierden.. Je zit toch niet op t Saxion?
volgend jaar ga ik naar saxion als alles goed verloopt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Gelukkig, dat nietEr dichtbij, Wierden.. Je zit toch niet op t Saxion?
Doen wequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
*kuch* enschede, en sjawel saxion! Dusse... ff afspreken wie wat wanneer draagt
Ja morgen eerst nog theorie van rij examens, maar moet wel lukken. Hoop ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tot volgend jaar dan CrookedEyeEn alvast succes met je examens
![]()
Leuk dekbed, waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:02 schreef postman het volgende:
![]()
[afbeelding]
alles is binnen gekomen, beide bestellingen dus
yeah!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:02 schreef postman het volgende:
![]()
[afbeelding]
alles is binnen gekomen, beide bestellingen dus
Ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:25 schreef The.PhantoM het volgende:
deze is vet:[afbeelding]
Heeft iemand die nou ook besteld? Die rechts onder op de foto lijkt er wel op...
cool! Heb je mss een fototje van ut shirt uitgevouwen? Ben wel benieuwd.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Is idd wel een mooie, maar wel erg wit!
postman moet het nog opsturenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
cool! Heb je mss een fototje van ut shirt uitgevouwen? Ben wel benieuwd.
En hoe past ie?
Kerel, zo effen wit is dit, zonder een streep dr door ofzo met een andere kleur.. En je ziet dr ook alles op qua vlekken als je smeert enzo. ALhoewel ik een witte met zwarte diagonale strepen heb besteldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Wit is wit lijkt mij...
Of had je liever een donker-wit shirt
![]()
Start jij hem ff op, t liefste in juni, heb ik weer geldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef mwuhaha het volgende:
Wanneer wordt de volgende inkoopactie gestart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |