je hebt mail 2 items.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:20 schreef postman het volgende:
5 stuks in principe
inmiddels 5 betalingen binnen:
wank3r
mei-li
pseudovlaming
mr. G
roycoooo
nog te betalen:
ryan_atwood
gent
peskin
seto
coaster_tomm en freeling zijn helaas afgehaakt, deze plekken zijn dus nog vrij
Overwerken, ik ga nu je emailadres opzoeken en je mailen!quote:
Van mij is ook onderweg en is er morgen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:33 schreef postman het volgende:
warpuppy en crookedeye doen mee, actie is vol
aub nu snel betalen!!
Gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Wank3r het volgende:
Postman bestel maar in maat S aub
Sorry,quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef wht het volgende:
True True, nu maar wachten tot postman klaar is met werken zodat ie kan bestellen \o/
ik probeer morgen te bestellen. als alles goed gaat en niemand liegt heeft iedereen betaald en is het alleen een kwestie van bijschrijvenquote:Op maandag 8 mei 2006 17:49 schreef Wank3r het volgende:
Upper cascade shirt staat wel op de site, maat s is nog beschikbaar zie ik net. Kan je niet alvast bestellen want je hebt het grootste gedeelte van het geld nu al binnen? Je moet het zelf weten maar hoe langer je wacht hoe meer dingen niet meer op voorraad zijnSuc6
bij mij wordt er door 6 gedeeltquote:Op maandag 8 mei 2006 18:30 schreef Eland het volgende:
Bestelling is betaald. Ik vraag me alleen af waarom je de verzendkosten slechts door 5 deelt?
Doe voor mij dan maar "Chapel Pond" Orange maat M, als upper cascade er niet meer isquote:Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef postman het volgende:
[..]
Sorry,
iemand die me al eerder had gemaild was jullie voor. actie is nu weer vol.
de volgende mensen moeten nog betalen:
gent (heeft vandaag overgemaakt, moet vanuit belgie komen he)
eland (persoon die op het laatste moment nog mee kon doen)
seto (nog niets van gehoord!)
wil iedereen nog even checken of alles beschikbaar is? indien niet, evt iets anders bestellen.
ik zie net dat het 'upper cascade' shirt niet meer op de site staat.
edit: te snel gekeken, alleen maatje M is er niet meer.
is aangepastquote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Doe voor mij dan maar "Chapel Pond" Orange maat M, als upper cascade er niet meer is
*meldtquote:Op maandag 8 mei 2006 20:14 schreef postman het volgende:
zo lieve (ongeduldige) kinderen,
het is besteld heurAlleen 1 shirt minder van mei-li, het upper cascade tshirt. Dat krijg je gecrediteerd uiteraard.
Ben benieuwd of ik nog extra gegevens moet faxen omdat het zo'n grote bestelling is. Schijnt wel meer te gebeuren bij A&F bij internationale bestellingen.
even voor de duidelijkheid, van 3 mensen krijg ik dus nog geld, wat ik dus nu min of meer voor geschoten heb.
Ik zoek nog een evt. knokploeg indien iemand verzuimt te betalen![]()
Ga er maar niet vanuit... Duurde bij mij een dag of 3quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:52 schreef postman het volgende:
owja alles was dus nog in stock, op dat ene shirt na dan. Ik hoop dat ze het vandaag verzenden.
ja is vandaag bijgeschrevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Eland het volgende:
Ik vind het best spannend. Heb je m'n betaling al binnen postman?
misschien volgende maand als er weer wat nieuwe spullen komen. M'n cc is een beetje maxed out nuquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:59 schreef Slasher het volgende:
Komt er binnenkort nog een bestelling?
nieuwe spullen? bedoel je een aanvulling van de maten die op zijn of echt nieuwe modellen van polo's/shirts/t-shirts?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:11 schreef postman het volgende:
[..]
misschien volgende maand als er weer wat nieuwe spullen komen. M'n cc is een beetje maxed out nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |