Maar hoe strak zitten die shirts dan bij jou? En geeft dat sporten aan dat je heel breed bent, of dat je al je caloriën verbrand en daarom weinig weegt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef Mr.G het volgende:
64 Kg, ik sport veel
Erg breed zal hij zeker niet zijn, aangezien hij maar 64 kilo weegt. Niet gek dat hij dan een maatje S nodig heeft. Maar voor iemadn met een normaal postuur is M zeker wel aan te raden, misschien wel L.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:06 schreef peksin het volgende:
[..]
Maar hoe strak zitten die shirts dan bij jou? En geeft dat sporten aan dat je heel breed bent, of dat je al je caloriën verbrand en daarom weinig weegt?
Dus ik heb een abnormaal postuur... thxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:09 schreef Freeling het volgende:
[..]
Erg breed zal hij zeker niet zijn, aangezien hij maar 64 kilo weegt. Niet gek dat hij dan een maatje S nodig heeft. Maar voor iemadn met een normaal postuur is M zeker wel aan te raden, misschien wel L.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:29 schreef peksin het volgende:
Ja ik twijfel dus nog erg, ik denk toch dat ik voor de S ga. Mr. G. Kan je niet een foto van je torso met overhemd showen?
Nope, dát is ook net de reden dat er een inkoopactie gehouden wordt. Maar de kans is groot dat er binnenkort nog wel eens zal komen. Er zijn veel mensen ide ook nog mee willen doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef The_S het volgende:
hmm, die lui hebben mooi spul, is dit merk nergens in NL te verkrijgen?
nee kon zijn dat het goedkoper was om te importeren ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Nope, dát is ook net de reden dat er een inkoopactie gehouden wordt. Maar de kans is groot dat er binnenkort nog wel eens zal komen. Er zijn veel mensen ide ook nog mee willen doen.
Kwestie van het topic in de gaten te houden!
Ik had graag meegedaan, hele mooie kleding. Maar ik heb mezelf beloofd niet wéér m'n spaarrekening te plunderen. Grrrrr, klote dat werkloos zijn :S.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:18 schreef postman het volgende:
ah, de eerste afvaller heeft zich al gemeld, er is weer een plek vrij, voor 2 artikelen. Voor de snelle beslisser
De verzendkosten vanuit amerika zijn helemaal afhankelijk van de waarde van de totale bestelling en het aantal deelnemers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef oelewappers het volgende:
animo hier voor een 2e ronde!
alleen wat betaal je nou voor de verzendkosetn als je 1 product besteld?
ts zegt:
houd rekening met 33% toeslag voor BTW en invoerrechten, en zo'n 10-15 euro aan Voor de verzendkosten. vanuit amerika, en verzending binnen NL naar jou toe. (5,50 + 1,50 verpakking)
dus stel je koopt iest voor 80dollar = 60euro + 24euro btw + 20euro verzendkosten incl. verzendindg naar je eigen huis, klopt dit?
Roycooo, wat ben je hier nu precies in totaal voor kwijt met deze IA?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
deze, t is dat ik niet meer geld had.. ff afwachten totdat ik in juni meer geld heb, dan ff 2 blousen bestellen![]()
In totaal, om precies te zijn: 83, 19 ¤..quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:10 schreef Double_B het volgende:
[..]
Roycooo, wat ben je hier nu precies in totaal voor kwijt met deze IA?
Zit er nl ook over te denken om deze te bestellen..
en wat kosten je spullen dan op de site (zonder verzendkosten en btw e.d.)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
In totaal, om precies te zijn: 83, 19 ¤..
Hij doet het weer, weinig veranderd volgens mij...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:46 schreef postman het volgende:
tshirts rond de 30 dollar, polo's 50 dollar, en overhemden 70 dollar (gemiddeld allemaal)
hmm de shop is nu dicht, hopelijk blijft alles wel beschikbaar![]()
komt die bestelling nog?quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:18 schreef WarPuppy het volgende:
Ik geef je morgenvroeg mijn bestelling door !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |