Leeft men nog, is men niet ten dode? Is men ademende? Hm, is men?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:03 schreef ehqo het volgende:
Ah, net een nieuwe, net als deze dag, die is ook nieuw.
Naar het schijnt is men vandaag nog niet ten dode, de meeste dan. Het kan best zijn dat er mensen vandaag wel stierven, maar het meerendeel niet. Lijkt me.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:04 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Leeft men nog, is men niet ten dode? Is men ademende? Hm, is men?
Misschien is er momenteel wel een massamoord aan de gang.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Naar het schijnt is men vandaag nog niet ten dode, de meeste dan. Het kan best zijn dat er mensen vandaag wel stierven, maar het meerendeel niet. Lijkt me.
En de elanden? Als men ten dode is, is men dan helemaal alleen? Geen elanden, niets?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Naar het schijnt is men vandaag nog niet ten dode, de meeste dan. Het kan best zijn dat er mensen vandaag wel stierven, maar het meerendeel niet. Lijkt me.
Slechts wat tapirs en een bok.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
En de elanden? Als men ten dode is, is men dan helemaal alleen? Geen elanden, niets?
Zeker die laatste kwalificeert als kamper ja.quote:
Onderweg van Apeldoorn naar Amsterdam sprong mij geen genocide in het oog.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien is er momenteel wel een massamoord aan de gang.
Verdomme! Verdomd als het niet waar is.quote:
De eerste net zo goed, heur. Da's de nieuwe van mijn broer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker die laatste kwalificeert als kamper ja.
Ik kon het niet zien, als ik omhoog keek.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:21 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Er zat iets in haar haar.
Hij weet ze wel uit te kiezen, zegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
De eerste net zo goed, heur. Da's de nieuwe van mijn broer.
Maar deze is minder dik en aardiger.quote:
*plukquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kon het niet zien, als ik omhoog keek.
quote:
Op de A4 van Schiphol naar Rijswijk trof ik een wreed vermoorde haas en een eend aan. Ledematen, vacht en veren lagen overal verspreid op het grijze asfalt. Het was een gruwel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:11 schreef ehqo het volgende:
Onderweg van Apeldoorn naar Amsterdam sprong mij geen genocide in het oog.
Met die armbanden, ja, welzeker ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Chowi het volgende:
Oh, en wist je nog toen ik de pols van een Amerikaanse dikke darter beschreef?
Ik vond het interessant.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Eigenlijk kan ik alleen maar over goede boeken, films en quantummechanica kletsen.
Dat is een van mijn nadelen dat tegelijkertijd ook een voordeel is. Soms.
Slechts een van de vele eenden, "genocide" zou inderdaad wat misplaatst zijn. Maar je kunt ze bellen, de VN, je weet eens niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Mokster het volgende:
Hoewel ik mij ten zeerste afvraag of de VN deze slachting daadwerkelijk als "genocide" zou bestempelen.
Geloof van wel!quote:
Dat zal ze leren: spelen op de snelweg!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op de A4 van Schiphol naar Rijswijk trof ik een wreed vermoorde haas en een eend aan. Ledematen, vacht en veren lagen overal verspreid op het grijze asfalt. Het was een gruwel.
Zelfs mijn nieuwe zonnebril kon dit verschrikkelijke leed niet verbergen.![]()
Ik lees toevallig zojuist dat een onderzoekscommissie van de VN m.b.t. de gebeurtenissen in Darfur heeft geconcludeerd dat "genocide niet kan worden aangetoond".quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef ehqo het volgende:
Slechts een van de vele eenden, "genocide" zou inderdaad wat misplaatst zijn. Maar je kunt ze bellen, de VN, je weet eens niet.
Elders is een ruim begrip.quote:
Hallo, weelderige sleedoorn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Mt.!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Een goede terug.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Mijn telefoon was kapot, gisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |