Leeft men nog, is men niet ten dode? Is men ademende? Hm, is men?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:03 schreef ehqo het volgende:
Ah, net een nieuwe, net als deze dag, die is ook nieuw.
Naar het schijnt is men vandaag nog niet ten dode, de meeste dan. Het kan best zijn dat er mensen vandaag wel stierven, maar het meerendeel niet. Lijkt me.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:04 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Leeft men nog, is men niet ten dode? Is men ademende? Hm, is men?
Misschien is er momenteel wel een massamoord aan de gang.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Naar het schijnt is men vandaag nog niet ten dode, de meeste dan. Het kan best zijn dat er mensen vandaag wel stierven, maar het meerendeel niet. Lijkt me.
En de elanden? Als men ten dode is, is men dan helemaal alleen? Geen elanden, niets?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Naar het schijnt is men vandaag nog niet ten dode, de meeste dan. Het kan best zijn dat er mensen vandaag wel stierven, maar het meerendeel niet. Lijkt me.
Slechts wat tapirs en een bok.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
En de elanden? Als men ten dode is, is men dan helemaal alleen? Geen elanden, niets?
Zeker die laatste kwalificeert als kamper ja.quote:
Onderweg van Apeldoorn naar Amsterdam sprong mij geen genocide in het oog.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien is er momenteel wel een massamoord aan de gang.
Verdomme! Verdomd als het niet waar is.quote:
De eerste net zo goed, heur. Da's de nieuwe van mijn broer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker die laatste kwalificeert als kamper ja.
Ik kon het niet zien, als ik omhoog keek.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:21 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Er zat iets in haar haar.
Hij weet ze wel uit te kiezen, zegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
De eerste net zo goed, heur. Da's de nieuwe van mijn broer.
Maar deze is minder dik en aardiger.quote:
*plukquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kon het niet zien, als ik omhoog keek.
quote:
Op de A4 van Schiphol naar Rijswijk trof ik een wreed vermoorde haas en een eend aan. Ledematen, vacht en veren lagen overal verspreid op het grijze asfalt. Het was een gruwel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:11 schreef ehqo het volgende:
Onderweg van Apeldoorn naar Amsterdam sprong mij geen genocide in het oog.
Met die armbanden, ja, welzeker ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Chowi het volgende:
Oh, en wist je nog toen ik de pols van een Amerikaanse dikke darter beschreef?
Ik vond het interessant.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Eigenlijk kan ik alleen maar over goede boeken, films en quantummechanica kletsen.
Dat is een van mijn nadelen dat tegelijkertijd ook een voordeel is. Soms.
Slechts een van de vele eenden, "genocide" zou inderdaad wat misplaatst zijn. Maar je kunt ze bellen, de VN, je weet eens niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Mokster het volgende:
Hoewel ik mij ten zeerste afvraag of de VN deze slachting daadwerkelijk als "genocide" zou bestempelen.
Geloof van wel!quote:
Dat zal ze leren: spelen op de snelweg!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Op de A4 van Schiphol naar Rijswijk trof ik een wreed vermoorde haas en een eend aan. Ledematen, vacht en veren lagen overal verspreid op het grijze asfalt. Het was een gruwel.
Zelfs mijn nieuwe zonnebril kon dit verschrikkelijke leed niet verbergen.![]()
Ik lees toevallig zojuist dat een onderzoekscommissie van de VN m.b.t. de gebeurtenissen in Darfur heeft geconcludeerd dat "genocide niet kan worden aangetoond".quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef ehqo het volgende:
Slechts een van de vele eenden, "genocide" zou inderdaad wat misplaatst zijn. Maar je kunt ze bellen, de VN, je weet eens niet.
Elders is een ruim begrip.quote:
Hallo, weelderige sleedoorn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Mt.!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Een goede terug.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Mijn telefoon was kapot, gisteren.quote:
Sssst.quote:
hoiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Het had weinig uitgemaakt.quote:
Je was toch niet gekomen? Dago wilde niet? Dago heeft zijn been gebroken? Dago, Dago?quote:
Dago vreesde repercussies wegens je TO-ban.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je was toch niet gekomen? Dago wilde niet? Dago heeft zijn been gebroken? Dago, Dago?
Ik heb mijn woede jegens hem al geuit in een afschuwelijk electronisch bericht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dago vreesde repercussies wegens je TO-ban.
Dus dat is de reden voor zijn bui! Je wordt bedankt!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb mijn woede jegens hem al geuit in een afschuwelijk electronisch bericht.
Ik wacht op een respons, verdulle! Hij voelt zich te goed, hè?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus dat is de reden voor zijn bui! Je wordt bedankt!!![]()
Of misschien is zijn beslissing rechtvaardig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wacht op een respons, verdulle! Hij voelt zich te goed, hè?
Dat zie ik niet in.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Of misschien is zijn beslissing rechtvaardig.
Dat zou wel erg rap zijn!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
Mt.! BS dacht dat jullie al getrouwd waren.
Hij dacht dat jullie al keilang samen waren.quote:
Zo voelt het soms wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij dacht dat jullie al keilang samen waren..
Dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:04 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ehqo, ik wil even zeggen dat je een muzieksmaak hebt waar ik bijna van moet kokhalzen.
"Ehqo, je hebt een muzieksmaak waar ik bijna van moet kokhalzen."quote:
Ik heb haar een voorhoofdskus gegeven.quote:
Immer beter dan een kus op de wang.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ik heb haar een voorhoofdskus gegeven.
Het spijt me. Ik zal er echter niet minder naar gaan luisteren, wél zal ik jou er niet mee lastigvallen, nooit ooit.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
"Ehqo, je hebt een muzieksmaak waar ik bijna van moet kokhalzen."
Dit doet mij deugd, heer. Het stemt me zogezegd enigszins lichtvoetig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik zal er echter niet minder naar gaan luisteren, wél zal ik jou er niet mee lastigvallen, nooit ooit.
Ze wist niet waar ze moest kijken!quote:
Ik kan het me indenken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:12 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ze wist niet waar ze moest kijken!
Ohjee, een dubbele vis aan de haak, wat nu? Wat nu?quote:
Ik vergeet jou helemaal.quote:
Een beter gevulde dis.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ohjee, een dubbele vis aan de haak, wat nu? Wat nu?
C'est because I wasn't there.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:36 schreef ehqo het volgende:
Le topic est mort, un peu.
Als het goed is wel.quote:
[totale verbijstering]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:37 schreef Janetje het volgende:
Ghehehe.. tof, heb m'n eigen intern gekregen om rotklusjes te doen...
Was je [toen] ook sokloos?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Zal ik tegen mijn principes ingaan en sokken aan doen? Het is koud.
Ja.quote:
Koud is slechts een zintuigelijke prikkeling, niets om je principes voor aan de kant te zetten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Zal ik tegen mijn principes ingaan en sokken aan doen? Het is koud.
Oh. Bedankt voor de verheldering. Dan doe ik het niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Koud is slechts een zintuigelijke prikkeling, niets om je principes voor aan de kant te zetten.
Jij dan?quote:
Hoe weet je dat er meer is, achter de duisternis.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:46 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik zie slechts de buitenkant van de duisternis.
Ik ben immer nakend, deernig damesmeisje.quote:
Gisteren niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:48 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ik ben immer nakend, deernig damesmeisje.
Ik bedoel de zwartheid van het licht. O zeker, terdege, ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat er meer is, achter de duisternis.
Misschien keek je gewoon niet goed genoeg.quote:
Hihi, je zei "wippen".quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:51 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Misschien keek je gewoon niet goed genoeg.
[wipt met zijn wenkbrauwen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |