Hart van Nederland komt er uiteraard tussen door.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij doet het toch in twee delen?
Goeiemorgen allen!
dus krijg je na hHvN eerst een half uur samenvatting van wat ze voor HvN hebben laten zienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hart van Nederland komt er uiteraard tussen door.
Want ben nou eerlijk wat is er nu belangrijker de moord op JFK of de nieuwe hobby van tante annie om de hoek.![]()
Dat is bittere noodzaak op de nationale campingzender.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus krijg je na hHvN eerst een half uur samenvatting van wat ze voor HvN hebben laten zien
ik heb net een auto gekocht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef borisz het volgende:
goeie morgen
net al veel gedaan, mijn fiets weggebacht naar fietsenmaker, deze week hebben we weer een logeer hond, die ook al uitgelaten
die druppelt nog even doorquote:
Citroën Xsara breakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:58 schreef dndiek het volgende:
Wat voor één?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef just me het volgende:
Ik ben helemaal uitgekeken op de senseo en zet weer gewoon koffie
Ik drink nog wel af en toe senseo maar geef mij ook maar gewone koffiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef just me het volgende:
Ik ben helemaal uitgekeken op de senseo en zet weer gewoon koffie
dank uquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:09 schreef rubbereend het volgende:oi
en AZ gefeliciteerd met de nieuwe auto
waartegen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef Vom het volgende:
Godverdomme er zijn hier een stel idioten aan het demonstreren in de straat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |