Hart van Nederland komt er uiteraard tussen door.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij doet het toch in twee delen?
Goeiemorgen allen!
dus krijg je na hHvN eerst een half uur samenvatting van wat ze voor HvN hebben laten zienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hart van Nederland komt er uiteraard tussen door.
Want ben nou eerlijk wat is er nu belangrijker de moord op JFK of de nieuwe hobby van tante annie om de hoek.![]()
Dat is bittere noodzaak op de nationale campingzender.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus krijg je na hHvN eerst een half uur samenvatting van wat ze voor HvN hebben laten zien
ik heb net een auto gekocht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef borisz het volgende:
goeie morgen
net al veel gedaan, mijn fiets weggebacht naar fietsenmaker, deze week hebben we weer een logeer hond, die ook al uitgelaten
die druppelt nog even doorquote:
Citroën Xsara breakquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:58 schreef dndiek het volgende:
Wat voor één?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef just me het volgende:
Ik ben helemaal uitgekeken op de senseo en zet weer gewoon koffie
Ik drink nog wel af en toe senseo maar geef mij ook maar gewone koffiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:45 schreef just me het volgende:
Ik ben helemaal uitgekeken op de senseo en zet weer gewoon koffie
dank uquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:09 schreef rubbereend het volgende:oi
en AZ gefeliciteerd met de nieuwe auto
waartegen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef Vom het volgende:
Godverdomme er zijn hier een stel idioten aan het demonstreren in de straat![]()
Ik versta er geen zak van, het is turksquote:
is het wel een demonstratie eigenlijk, en geen bruiloft?quote:
mooi bakkiequote:
Ja, want het Turkse consulaat zit hier om de hoekquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het wel een demonstratie eigenlijk, en geen bruiloft?
Die hebben mijn ouders ookquote:
ja, dat was de eis: lekker ruim, airco en Citroënquote:
Dus Dylan Dog kan nu voortaan lopen?quote:
Je hebt het destijds uitgemaakt omdat ze nogal onzeker is en zelfs de groenteboer om relatietips vraagt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:04 schreef DarkShine het volgende:
Komt mijn ex op msn vragen wat ik ervan denk als zij wat met haar beste vriend begint... En wat mijn mening daarover is...
vandaar dat 'ie zo goedkoop was...quote:
Ik zat er net aan te denken...quote:
1 voordeel, als je daar ineens rijdt met kapotte verlichting (Franse auto), kun je er wel werkelijk in elk gehucht terecht. En groot is ie ja, zelfs "2e kind proof"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was de eis: lekker ruim, airco en CitroënGoede prijs/kwaliteits verhouding, en deze bak heeft nog weinig kilometers gelopen. Gisteren met mijn vader een uurtje door Utrecht gereden, en de auto maakt een prima indruk. Dealer geeft ook nog een leuk bedrag voor onze AX, dus ik heb ze net gebeld dat de deal accoord is.
Kunnen we in juni lekker naar opa en oma in Zuid Frankrijk tuffen
Een uurtje door Utrecht gereden? Dat staat gelijk aan 500 meterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was de eis: lekker ruim, airco en CitroënGoede prijs/kwaliteits verhouding, en deze bak heeft nog weinig kilometers gelopen. Gisteren met mijn vader een uurtje door Utrecht gereden, en de auto maakt een prima indruk. Dealer geeft ook nog een leuk bedrag voor onze AX, dus ik heb ze net gebeld dat de deal accoord is.
Kunnen we in juni lekker naar opa en oma in Zuid Frankrijk tuffen
Hebben er beide een eind aan gemaakt een 3 maand geleden. Om verschillende redenen. En ja ze vraagt idd aan iedereen wat ze moet doen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt het destijds uitgemaakt omdat ze nogal onzeker is en zelfs de groenteboer om relatietips vraagt?
Sorry, maar dat doe je echt wel, anders ging je dat hier niet melden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb d'r mijn mening gegeven iig, I don't care!
Haha, leukquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken...
AZ, heb ook een Citroën Xsara Break! Wat voor iets heb je? Welk jaar?
Dat weet jij, dat weet ik maar dat hoeft zij niet te weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sorry, maar dat doe je echt wel, anders ging je dat hier niet melden.
"Als ie je maar hard en droog in je reet neukt"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb d'r mijn mening gegeven iig, I don't care!
Tja, we maken veel km's in Frankrijk, dus dat is ook wel handigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1 voordeel, als je daar ineens rijdt met kapotte verlichting (Franse auto), kun je er wel werkelijk in elk gehucht terecht. En groot is ie ja, zelfs "2e kind proof"
Daar gaat je WINGquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, leuk
Het is een Ligne Prestige, 1.6 liter uit 2000. 48.000 km op de teller.
Het echte centrum heb ik dan ook maar gemedenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een uurtje door Utrecht gereden? Dat staat gelijk aan 500 meter.
leeg trekt 'ie als een tierelier in ieder geval. Vorig jaar met een Xantia 1.6 volgestouwd naar het zuiden gereden, en dat ging uitstekend. Mara dat was geen break. Maar een Xantia is wel weer zwaarder dan een Xsara....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Daar gaat je WING
Is dat wel vooruit te branden, een voor de vakantie volgeladen 1.6?
Ik heb een Differènce uit 2003 (dag na Carmen's geboorte opgehaald), zelfde kilometeraantal, 1.4 motor. Is soms behelpen, maar hoef elke dag maar een kleinstukje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haha, leuk
Het is een Ligne Prestige, 1.6 liter uit 2000. 48.000 km op de teller.
Vrijdag en zaterdag met de auto in Utrecht geweest maar volgens mij is de fiets veruit het beste vervoermiddel daar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb een Batavus Florence. Heeft er heel wat kilometers opzitten, maar doet het nog uitstekend!
Absoluut. Of de bus in het centrum net iets sneller maar wel erg druk. De benenwagen is ook wel te doen, het centrum is neit erg ver weg namelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag met de auto in Utrecht geweest maar volgens mij is de fiets veruit het beste vervoermiddel daar.
dan trekt dat met een 1.6 zeker wel denk ik. Wij gebruiken de auto ook niet zoveel, maar als we hem gebruiken hebben we wel ruimte nodig. En een airco is ook wel lekker met een klein kind.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb een Differènce uit 2003 (dag na Carmen's geboorte opgehaald), zelfde kilometeraantal, 1.4 motor. Is soms behelpen, maar hoef elke dag maar een kleinstukje.
Veel plezier ermee man!
Toen wij vroeger met de auto naar Spanje reden hadden we allemaal badlakens voor de ramen hangen om ervoor te zorgen dat die zon niet direct op de auto scheen. Het werd wel een oven binnen, was echt niet meer uit te houden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
En een airco is ook wel lekker met een klein kind.
Airco is fijn ja. De ruimte achterin is trouwens kleiner dan ie lijkt: ik ben zelf lang dus heb ruimte nodig. Kofferruimte is trouwens wel vet groot.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan trekt dat met een 1.6 zeker wel denk ik. Wij gebruiken de auto ook niet zoveel, maar als we hem gebruiken hebben we wel ruimte nodig. En een airco is ook wel lekker met een klein kind.
Dat hadden wij vroeger ook altijd als we op vakantie gingenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toen wij vroeger met de auto naar Spanje reden hadden we allemaal badlakens voor de ramen hangen om ervoor te zorgen dat die zon niet direct op de auto scheen. Het werd wel een oven binnen, was echt niet meer uit te houden.
absoluut, met de fiets ben je heel vlot overal, en je hebt geen parkeerproblemen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag met de auto in Utrecht geweest maar volgens mij is de fiets veruit het beste vervoermiddel daar.
nadeel van een airco is alleen wel dat je auto beduidend onzuiniger rijdt !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Airco is fijn ja. De ruimte achterin is trouwens kleiner dan ie lijkt: ik ben zelf lang dus heb ruimte nodig. Kofferruimte is trouwens wel vet groot.
Ik heb hem vergeleken met een Xantia break, en met de bank omhoog heeft de Xsara volgens mij zelfs iets meer bagageruimte.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Airco is fijn ja. De ruimte achterin is trouwens kleiner dan ie lijkt: ik ben zelf lang dus heb ruimte nodig. Kofferruimte is trouwens wel vet groot.
Nogal.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hapert Fok! bij jullie ook zo?
ik probeerde een half uur geleden te posten dat het forum aan het bokken was, toen dat tot 3 keer niet lukte heb ik de moet maar opgegeven. Echt soepel loopt het nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Hapert Fok! bij jullie ook zo?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:32 schreef VoreG het volgende:
Ik zoek de standen van de Dow Jones, de Nasdaq en de AEX van gister, maar ik kan ze niet vinden. Kan iemand helpen?.
Dow Jones en de Nasdaq zijn gevonden (die waren immers nog niet open)
Bedankt! Nu zoek ik alleen ook nog de euro > dollar van gister.quote:
gisteren waren alle beurzen in Europa gesloten vanwege 1 mei, dag van de arbeid enzo!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bedankt! Nu zoek ik alleen ook nog de euro > dollar van gister.
Ben gisteren iets vergeten te noteren
O wacht die staat op pagina 544, maar hebben ze gister niks uitgevoerd?
Klinkt erg logisch. Bedankt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren waren alle beurzen in Europa gesloten vanwege 1 mei, dag van de arbeid enzo!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Ben je aan het beleggen VoreG?
Excel is een briljant programmaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef Bjoro het volgende:
nu lijkt hij het wel weer aardig te doen !
wat kan excel trouwens leuk zij als het allemaal doet wat je wilt !
macro's enzo werken helemaal zoals ik het wil
een jaar of 10 geleden bedoel je?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Aandeel Ajax doet het ook altijd wel leuk. Kwestie van op tijd verkopen, als de dip inzet.
Ja, precies. En dan bij de incidentele groeistuipen gauw weer kopen.quote:
tis jammer dat ik het voor mij werk nauwelijks nodig heb.quote:
elke keer als er een trainer ontslagen werdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies. En dan bij de incidentele groeistuipen gauw weer kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |