Het was bedoeld als stangende eikels,niet-rechtse boomaanrandersen,( = Onnadenkend politiek overcorrect blaatvolk) en mensen die nadenken en duidelijk hun mening geven en geregeld aanpassen en bijsturen maar er wel volmondig voor uitkomen wat ZIJ vinden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:22 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik kom dit hier toevallig tegen. Waar gaat dit over? En waarom sta ik in één adem genoemd met een troll als Bansheeboy??![]()
Het is een valide [NWS] bericht, er staat een mening onder. Qua OP is hij goed verzorgt. Verder stond het artikel in de Telegraaf onder dezelfde kop dus de TT is ook valide. Het had ook in het centrale Irak topic gepast. Maar goed Meki wil dit bericht algemeen trekken van wat daar aan de hand is. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het een bijzonder tragische samenloop van omstandigheden is geweest. Aan de andere kant zijn Amerikanen ook wel behoorlijk trigger-happy. In het topic an sich komen toch goeie reakties naar voren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef zoalshetis het volgende:
puuhhlease...
Amerikanen schieten bevallende vrouw dood
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is een valide [NWS] bericht, er staat een mening onder. Qua OP is hij goed verzorgt. Verder stond het artikel in de Telegraaf onder dezelfde kop dus de TT is ook valide. Het had ook in het centrale Irak topic gepast. Maar goed Meki wil dit bericht algemeen trekken van wat daar aan de hand is. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het een bijzonder tragische samenloop van omstandigheden is geweest. Aan de andere kant zijn Amerikanen ook wel behoorlijk trigger-happy. In het topic an sich komen toch goeie reakties naar voren.
Dus nee, ik zie echt niet wat ik hier als moderator moet doen. Ik kan hooguit een complimentje maken naar Meki die topics in elkaar kan sleutelen met een goed verzorgde OP (dat was ooit wel eens anders.)
Gelukkig komt dat op dit forum bijna noooooit voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
... het staat bol van aannames als waarheden. kom op zeg! ...
OK, dan hoop ik maar dat je tot die laatste groep rekent.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef scubaboy het volgende:
Het was bedoeld als stangende eikels,niet-rechtse boomaanrandersen,( = Onnadenkend politiek overcorrect blaatvolk) en mensen die nadenken en duidelijk hun mening geven en geregeld aanpassen en bijsturen maar er wel volmondig voor uitkomen wat ZIJ vinden.
Pfffrt. Gaan we hier nou ook al lopen zeuren over ieder topic dat Meki opent?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joechei!
lees de op nog eens aandachtig door. het staat bol van aannames als waarheden. kom op zeg! trots zijn omdat ie eens een slechte op en tt (ben zelf niet zo'n fan van de telegraaf) brengt, die protoculair wel aan de voorwaardes voldoet?
Thxquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:07 schreef zakjapannertje het volgende:
Alcohol kost Europa miljarden is dubbel, zie Veel alcoholdoden in Europese Unie
Deze discussie loopt als maanden, zoniet jaren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:42 schreef gronk het volgende:
Pfffrt. Gaan we hier nou ook al lopen zeuren over ieder topic dat Meki opent?![]()
Beetje laat, maar hij is er deze week eraf gegaan (volgens mij voorgoed).quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:45 schreef _Spook_ het volgende:
[..]
Ja ik zit met een kloon
En die gast is al een jaar een discussie inmiddels op fok,en je wilt niet weten, wat ik met z`on user zou doen als ik de kans kreeg
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze discussie loopt als maanden, zoniet jaren.
Als je een beetje spiegeling toepast, is het maar goed dat Meki soms een topic in de lucht brengt. Anders wordt het zo'n eenheidsworst (zonder reflectie van buitenaf). Er moet natuurlijk wel iets te bediscuseren zijn.
't nieuwsbericht uit dat topic is ook op de FP terechtgekomen. NIet dat dat alles zegt, maarvolgens mij heb je net 't verkeerde nieuwsbericht uitgezocht om tegenaan te blaffen..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
het viel me gewoon enorm op in dit topic en vond het allemaal nogal suggestief,
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na een lange discussie achter de schermen is er niets strafbaars ontdekt wat tegen de policy ingaat.
ThnX ofzoquote:Het slotje was preventief correct maar onjuist naar de vorm van de policy.
En het gaat weer open. O ja, klachten hierover graag in FB zodat dit forumbreed behandeld kan worden.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze discussie loopt als maanden, zoniet jaren.
Zoiets ? (alles wat in de buurt kwam heb ik laten staan).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
Plan voor 100.000 nieuwe donoren
Zou er wat weggehaald kunnen worden of een oproepje tot een on-topic discussie?
Ik wil graag praten over het krijgen van meer donoren ipv het wel of niet accepteren van een donornier oid.
bvd
Mijn reacties mogen uiteraard ook weggehaald worden.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
"eenheidsworst" je hebt je users niet echt hoog zitten geloof ik.
verder wil ik helemaal niet op elk meki topic kankeren of de zielige pias uithangen. het viel me gewoon enorm op in dit topic en vond het allemaal nogal suggestief, natuurlijk ten faveure voor lachwekkende dijenkletsers in het verkeerde subforum. ach, als we maar kunnen lachenen het vooral geen eenheidsworst gaat worden. kritiek is natuurlijk dan uit den boze.
maar het maakt me niet uit heur. ik heb mijn ding gezegd. ik zal voortaan minder eenheidsworsterig reageren op een vreemd meki verhaaltje.
Zonder users hebben we geen virtuele speeltuin.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
"eenheidsworst" je hebt je users niet echt hoog zitten geloof ik.
Gamma,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:59 schreef gronk het volgende:
Ik ben 't wel met je eens hoor. Op een gegeven moment lijdt iedere nieuwsgroep/forum/community aan 't verschijnsel dat ieders standpunten wel bekend zijn, dat de positiies in de loopgraven ingenomen zijn, dat bekend is welke onderwerpen wel en niet bespreekbaar zijn, etc. Op z'n best krijg je dan herhalingen van zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |