Handig, zo aan het einde van een topic groeten.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hullo.
Lator.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef JDude het volgende:
Goedenachtwenspost.
Zuurkool is puickender.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er mis met andijvie?
Nog een keer dan: Hullo.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Handig, zo aan het einde van een topic groeten..
quote:
Oh, het is nog geen twaalf uur? Ik ben in de war.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef JDude het volgende:
Goedenachtwenspost.
En zuurkool.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Diana_Piper het volgende:
Met chocolade overgoten aardbeien met een toefje slagroom op een bedje van zacht roomijs.
Dat zei je al, ja.quote:
Als jequote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
Nog een keer dan Hoi. Details enzo.
Zuurkoolquote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je![]()
![]()
zuurkool
![]()
![]()
uit de TT haalt zal ik het overwegen.
Chantage!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je![]()
![]()
zuurkool
![]()
![]()
uit de TT haalt zal ik het overwegen.
Nee, jij wel?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef Dangel het volgende:
tieftige straalt op met je zuurkool![]()
PS: Litso, zat jij vandaag tussen Zwolle en Utrecht in de trein?
Ik dacht dat ik tussen jou en Insomaniac zatquote:
Dat witte poeder hè...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tussen jou en Insomaniac zat
Wtf?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tussen jou en Insomaniac zat
Er zijn meer krullebollen van twee meter op aard'. Zo blijkens het is.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef Litso het volgende:
Wtf?
Ik heb Inso nog nooit gezien, en ik ben vandaag de hele dag thuis geweest
*kijkt onschuldig*quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Litso.
Wat is er mis met vrouwen die de was doen?quote:
Dát deed ik echt nietquote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je nou vertel ik helemaal niets meer. Anders edit je er even een grafmongool in.
Dank je, jammer dat ie zo snel werd ontdekt,had er nog veel plezier van kunnen hebben. Maar ik heb nu geen tijd alles goed bij te lezen en zo, dus dan onder mn kloontje even buurtenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Leuke kloon trouwens A.
Wie was het dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je, jammer dat ie zo snel werd ontdekt,had er nog veel plezier van kunnen hebben. Maar ik heb nu geen tijd alles goed bij te lezen en zo, dus dan onder mn kloontje even buurten
Ja goh, de combinatie avatar, signature en plaatje in je FoBo verraadt toch wel veel he.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je, jammer dat ie zo snel werd ontdekt,had er nog veel plezier van kunnen hebben. Maar ik heb nu geen tijd alles goed bij te lezen en zo, dus dan onder mn kloontje even buurten
Wie was het dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja goh, de combinatie avatar, signature en plaatje in je FoBo verraadt toch wel veel he.
Nou. Chopchop.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Editten! Geen kool in de TT! Ook geen mensen met het IQ van kool!
Zet even je hersenen aan, of moet ik het helemaal voorkauwen en in je mond spugen?quote:
Ik had eerst een andere avatar, maar de Belgin wiens hoofd ik had geleend (en de rest van haar lichaam voor mn FoBo) wist dat niet zo te waarderenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja goh, de combinatie avatar, signature en plaatje in je FoBo verraadt toch wel veel he.
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Zet even je hersenen aan, of moet ik het helemaal voorkauwen en in je mond spugen?
Ik weet het echt niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Dangel het volgende:
Chrissie tochHopelijk doe je beter research voor je nieuwsposts
het is een echte meeloper. Zal ik zlefmoord plegen?quote:
Maikuuul pr0n?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij stuurt me net Maikuuul.rar
hoe erg zijn ze op de schaal van sararaats?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij stuurt me net Maikuuul.rar
chinees was het he?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Er kwam geen koffie aan te pas overigens.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Er kwam geen koffie aan te pas overigens.
Nog 500kbquote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe erg zijn ze op de schaal van sararaats?
Zoeen gare beverquote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe erg zijn ze op de schaal van sararaats?
quote:
heb je genoeg geld voor een psychiater?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb sararaats nog steeds niet gezien.
Nee, gewoon foto's.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
die geplundert word, of staat ie in de fik of?
Kut.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
DEZE
Doei.quote:
Ik zit bijna op de 12000quote:
Hoi, jij bent conducteur als hobby. Wat vind je van de trein in mn FoBo?quote:
-> [WoW]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Moeders die je raam open zetten om je kamer te laten luchten en hem vervolgens vergeten dicht te doen zodat het vriest als je thuiskomt zijn lief.
Is B. conducteur?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
Hoi, jij bent conducteur als hobby. Wat vind je van de trein in mn FoBo?
Je zou PTA moeten gaan modden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kan je je adem al zien?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Moeders die je raam open zetten om je kamer te laten luchten en hem vervolgens vergeten dicht te doen zodat het vriest als je thuiskomt zijn lief.
Maar jij hebt veel stomme opkrikposts gemaakt.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt veel stomme opkrikposts gemaakt.
Kloptquote:
OK.quote:
*Ontdooit.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit gewoon te trillen hier. Harder dan normaal dus
.
Lekker fris dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Zuurkool.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu weer een leuk onderwerp.
[hier kop ik hem in door iets over opwarmen te zeggen]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Aardig dat je haar een deken aangeeft...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
[hier kop ik hem in door iets over opwarmen te zeggen]
Ik ga weg, maak er maar een zwaaitopic vanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu weer een leuk onderwerp.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:19 schreef Litso het volgende:
Ben jij nou trouwens opeens zo postgeil geworden --Christiaan-- of valt het me nu pas op?
2 minuten te laat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
Hihi.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Jaja, dat zal wel weerquote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis dat die enge PI erbij staat hè, anders had je een probleem gehad.
Welkom.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Slarioux het volgende:
Oy.
damn nog een modje, als we zo doorgaan krijgen we ze vandaag allemaal te zienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Slarioux het volgende:
Oy.
Het is modspitsuur in het land der BeF.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn nog een modje, als we zo doorgaan krijgen we ze vandaag allemaal te zien
Allemaal zou wel zeldzaam zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel of je dat redt, ondanks het vroege uurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
Jij bent altijd goed genoegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ik goed genoeg??
Heb je daar ook een goede reden voor? Laat maar lekker uit hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan trek ik nog even wat kleren aan
Heb ik de vleeskeuring gemist?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan trek ik nog even wat kleren aan
Ohja. Cammen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je daar ook een goede reden voor? Laat maar lekker uit hoor
Het is hier koud.. Te koud om niets aan te hebben!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je daar ook een goede reden voor? Laat maar lekker uit hoor
Had ik zoiets vandaag niet al ingekopt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is hier koud.. Te koud om niets aan te hebben!
warm waarvoor ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Slari help eens even. Ik krijg ze in mijn eentje niet allemaal warm hier
Het is op mijn kamer ook steenkoud, maar zal ik alvast een wollen trui uittrekken? Dat warmt de boel wel opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
Je bent nu te laat, heb me nu alweer aangekleed!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:17 schreef Litso het volgende:
quote:
Jij hebt nog steeds koorts!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:19 schreef Janetje het volgende:
Phoe.. wat heb ik het toch warm.
Die is gelukkig al weer even overquote:
Met jou?quote:
ze hadden het vanavond op fok radio over dat ze de FB rellen zo missen,quote:
quote:
Tribute to moemoe.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ze hadden het vanavond op fok radio over dat ze de FB rellen zo missen,
*hint*
Niemand die het weet dat het over is, dus kom op, IJL en doe alsof!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die is gelukkig al weer even overJammer... anders kon ik ijlen.
Hihi.. soepkonijntjes met puntmutsjes...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niemand die het weet dat het over is, dus kom op, IJL en doe alsof!!!
Blijf ik me nog wel even zorgen om je maken
Hihi, een smurf.quote:
Fotoquote:
Die flippo ruilen voor een lekkere bonbon?? Of moet ik die hele doos alleen op eten??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihi.. soepkonijntjes met puntmutsjes...
Ghehe.. mag ik ook een flippo met slagroom?
Gimme!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Nieuw nummer af, duurt maar 59 seconden maar alsnog yea-eh!
chappelle show kijken.
Link?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Nieuw nummer af, duurt maar 59 seconden maar alsnog yea-eh!
chappelle show kijken.
Al gekeken..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zie fotoboek, maar dan met meer schaap.
*hmmm.. bonbon.....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die flippo ruilen voor een lekkere bonbon?? Of moet ik die hele doos alleen op eten??
Wat Luister Je Nu? [Oude Stijl] #1016quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef Slarioux het volgende:
Ik luister naar DJ tiesto!!!111einseins!
Ik geloof dat ik nog wel ergens login info van je site heb.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef Slarioux het volgende:
Ik luister naar DJ tiesto!!!111einseins!
Klinkt heel c.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
cliquez (waarschuwing: 2 uur werk, en dat was al teveel)
atari, comondore of korg?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
cliquez (waarschuwing: 2 uur werk, en dat was al teveel)
Gewoon modplug tracker met samples van zalza.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
atari, comondore of korg?
of combi ?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoon modplug tracker met samples van zalza.
electroboot.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
electroboot.
* cerror doet robotdansje.
Je lijkt J. wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Ik verveel me. Ik ga even wat mod-mail beantwoorden. Oeh c. kom 's op msn. Als je wil. En er zin in hebt.
quote:
Het is zo!quote:
Weet ikquote:
Watan, mail van terminaal boy net als ik?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Puur ende alleen omdat we overeenkomsten vertonen qua inbox man.
Je moeder.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Nou om het cirkeltje compleet te maken![]()
Kom eens online men.
=D
We worden in de gaten gehouden, ssst.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Watan, mail van terminaal boy net als ik?
is een lief mens...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Je moeder.
Ik ga chappelle's show kijken. (ik heb lekker 2 seizoenen in dvd-kwaliteit.)
Of over een uurtje or such.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
is een lief mens...
cerror's moeder!!
Dan zie ik u waarschijnlijk morgen nog wel ergens.. =D
Hmm.. dat zou ook nog kunnen, weet doch niet of ik dat red.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:54 schreef Janetje het volgende:
Did everyone die and go to BeFfie heaven?
Get away!! Demon!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:01 schreef Slarioux het volgende:
Ik was aan het programmeren.
Bon, bonquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lits!! Wil je ook even aan mijn bonbonnetje knabbelen??
if(ohnoes==eins)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:01 schreef Slarioux het volgende:
Ik was aan het programmeren.
document.createElement('ohNoez!!!');quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
[..]
if(ohnoes==eins)
{
echo('slarinerdz0r!!11einseins');
}
Enge programmeur...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:07 schreef Slarioux het volgende:
Ok mijn humor is niet hullie humor.
Ik snap er geen reet van in ieder geval!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:07 schreef Slarioux het volgende:
Wow man jij bent echt goed!quote:
Slari, geef eens tips. Wat kan ik wel en niet maken in zo'n mail?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:07 schreef Slarioux het volgende:
omgomg!!rofln00b!!1eins!!eleven!!11:D:D!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van in ieder geval!
Wie wil je daten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slari, geef eens tips. Wat kan ik wel en niet maken in zo'n mail?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:08 schreef Litso het volgende:
[..]
omgomg!!rofln00b!!1eins!!eleven!!11:D:D!
Ik had het zelf ook gezegd als ik niet had geweten dat dat overbodig was om te zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoor RRP al zeggen: "dan zit ie bij jou in cache"
of zoiets
Maar nou zie ik nog steeds een rood kruis!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook gezegd als ik niet had geweten dat dat overbodig was om te zeggen.
Het plaatje was niet de moeite waard om het nog een keer te proberen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar nou zie ik nog steeds een rood kruis!
zoiets?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Het plaatje was niet de moeite waard om het nog een keer te proberen.
Ja. Met mij erbijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Willen jullie mij op bed hebben of zo??
* Vikingsmeisje begint zich langzaam uit te kleden, niet meer bang om weer koud te worden!quote:
Doe je ook mee? Of heb je weer een koffiedate zonder koffie?quote:
* Vikingsmeisje kleedt zich maar weer aan, drie is teveel!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Of heb je weer een koffiedate zonder koffie?
Ja verdomme, denk ik het eindelijk eens voor elkaar te hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje kleedt zich maar weer aan, drie is teveel!
Alsof ik jou zou delen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Of heb je weer een koffiedate zonder koffie?
Ja, sukkel... Eigen schuld.. Dat krijg je als je teveel wilt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja verdomme, denk ik het eindelijk eens voor elkaar te hebben
Ach man, ik laat je op je blote knietjes smeken om dat plekje te vullenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:58 schreef Litso het volgende:
Jahaa, nu wordt het vechten om een plekje naast me in bed
Nee hoor, als jij denkt dat ik het niet alleen af kan, dan blijf je maar lekker alleen liggen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:58 schreef Litso het volgende:
Jahaa, nu wordt het vechten om een plekje naast me in bed
*kruipt lekker warm tegen VM aan*quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach man, ik laat je op je blote knietjes smeken om dat plekje te vullen.
Goed zo! En nu ga ik eens een echte vent van je maken!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
[..]
*kruipt lekker warm tegen VM aan*
Zo. Zoek het nu maar uit!
Is litso maagd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed zo! En nu ga ik eens een echte vent van je maken!!!
Ik hoor je wel weer terugkruipen als de cam aangaat hm?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
[..]
*kruipt lekker warm tegen VM aan*
Zo. Zoek het nu maar uit!
Zit je weer te camsletten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoor je wel weer terugkruipen als de cam aangaat hm?
Ik geloof er niets van, kankerkrullebol heeft vast ooit wel eens wat levends gehumpt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo goed als...
Maar dat heb je niet van mij!!
Die twee keer recht-op-en-neer stelde niet veel voor... Tijd voor het betere werk!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, kankerkrullebol heeft vast ooit wel eens wat levends gehumpt.
Ik heb geen overbelichting nodig om wit te zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Zit je weer te camsletten?
Goedzo. 14.overbelichting (athans zo doe ik het altijd).
Shazaam!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen overbelichting nodig om wit te zijn.
Teveel gegrijnsd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gloeiwangen overigens. Ze staan verdomme in de fik. Nee, dit is geen seksueel getinte post, ik maak me zorgen om m'n gezondheid.
*koude handen op wangetjes legt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gloeiwangen overigens. Ze staan verdomme in de fik. Nee, dit is geen seksueel getinte post, ik maak me zorgen om m'n gezondheid.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
Zo, mail naar terminaal boy gedaan, nu ga ik een gedichtje van 4 zinnen schrijven voor mijn beste vrind Dazzled.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:50 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken.
Jah leuk, rijmende zinnetjes maar verder ook niet van hoger niveau dan een sinterklaargedichtjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
[BREEZAH!]
Een strakke drummer met tof haar.
Een pot Hertog Jan en een verse sigaar.
Muzikale weetjes en een conversatie over het leven.
Dat is wat een Gert-Jan a.k.a. je kan geven.
[/BREEZAH!]
Zie de breezahtags josti.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah leuk, rijmende zinnetjes maar verder ook niet van hoger niveau dan een sinterklaargedichtje
Typ dan wat mer!quote:
Je plannen qua frituur of männer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik het over hebben dan?
I know, mag ik even je leven wat ondraaglijker maken?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen gaat die kroket eraan. Heb ik niet en dat weet je.
Jij altijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:35 schreef cerror het volgende:
[..]
I know, mag ik even je leven wat ondraaglijker maken?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij altijd.
En hoe zit het met cerror en de chickies?
Voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:39 schreef cerror het volgende:
[..]jij wil mijn leven ook ondraaglijker maken huh?
Hodver.quote:
Geef die uitzonderingen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eens. Op enkele uitzonderingen na dan.
Naja.... jij, J. en luiaerdt vallen nog mee dan.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 05:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja.... jij, J. en luiaerdt vallen nog mee dan.
Bedoelt wat?quote:
Dat. Uitzonderingen bestaan enzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eens. Op enkele uitzonderingen na dan.
Maar dat zijn er 3 van de 3 miljard.!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 05:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat. Uitzonderingen bestaan enzo.
Daarom heten we uitzonderingen. Daarnaast, wat moet jij met 3 miljard vrouwen? Een paar is genoegquote:
1 eigenlijk al.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 05:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom heten we uitzonderingen. Daarnaast, wat moet jij met 3 miljard vrouwen? Een paar is genoeg.
De volgende keer dat jij nog loopt te zeuren dat je "moe" bent lach ik je KEI-hard uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 05:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom heten we uitzonderingen. Daarnaast, wat moet jij met 3 miljard vrouwen? Een paar is genoeg.
Put your hands up in the air!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:51 schreef Chowi het volgende:
Héy!
Kraak.quote:
Geweldig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:06 schreef Pheno het volgende:
Straks terras in lunchtijd pakken
Ik heb nog geen nieuwe zonnebril.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:08 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
Yes!! Eindelijk is het nieuwe-zonnebril-weer!![]()
Dan weet je wat je vandaag te doen staat!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:11 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe zonnebril.
Puike dagbesteding.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:16 schreef Z.v.v.Z. het volgende:
[..]
Dan weet je wat je vandaag te doen staat!![]()
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:17 schreef Chowi het volgende:
Puike dagbesteding.
MSN is gaar. Ik hoor uw verhalen nog welquote:
MSN op je mobiel is ook niet alles, hè?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef JDude het volgende:
[..]
MSN is gaar. Ik hoor uw verhalen nog wel.
nakend?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:49 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik was gisteren in een café met een damesmeisje. Een toffe, welteverstaan. Oh ja, jazeker van wel.
Vertel over het damesmeisje. Hoe heette ze? Was ze welbespraakt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:49 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik was gisteren in een café met een damesmeisje. Een toffe, welteverstaan. Oh ja, jazeker van wel.
Sabine! En haar spraak was gelijk een natte krant.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertel over het damesmeisje. Hoe heette ze? Was ze welbespraakt?
O.quote:
Wat is dat nou weer voor kampersnaam? Sabine.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:51 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Sabine! En haar spraak was gelijk een natte krant.
Het is een afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kampersnaam? Sabine.
...
Ze had ook Destiny, Vanity of Rachelle kunnen heten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kampersnaam? Sabine.
...
Waarom?quote:
Vergeet Priscilla niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze had ook Destiny, Vanity of Rachelle kunnen heten.
Whehe, ja. Of Sharona, of Gladys.quote:
Ik was haar niet vergeten, ik probeerde alleen het lijstje zo beknopt mogelijk te houden.quote:
Ik ga het leukste damesmeisje niet aan de wereld kenbaar maken!quote:
Je was haar vergeten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik was haar niet vergeten, ik probeerde alleen het lijstje zo beknopt mogelijk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |