Handig, zo aan het einde van een topic groeten.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Hullo.
Lator.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef JDude het volgende:
Goedenachtwenspost.
Zuurkool is puickender.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er mis met andijvie?
Nog een keer dan: Hullo.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Handig, zo aan het einde van een topic groeten..
quote:
Oh, het is nog geen twaalf uur? Ik ben in de war.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef JDude het volgende:
Goedenachtwenspost.
En zuurkool.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Diana_Piper het volgende:
Met chocolade overgoten aardbeien met een toefje slagroom op een bedje van zacht roomijs.
Dat zei je al, ja.quote:
Als jequote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Litso het volgende:
Nog een keer dan Hoi. Details enzo.
Zuurkoolquote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je![]()
![]()
zuurkool
![]()
![]()
uit de TT haalt zal ik het overwegen.
Chantage!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je![]()
![]()
zuurkool
![]()
![]()
uit de TT haalt zal ik het overwegen.
Nee, jij wel?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef Dangel het volgende:
tieftige straalt op met je zuurkool![]()
PS: Litso, zat jij vandaag tussen Zwolle en Utrecht in de trein?
Ik dacht dat ik tussen jou en Insomaniac zatquote:
Dat witte poeder hè...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tussen jou en Insomaniac zat
Wtf?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tussen jou en Insomaniac zat
Er zijn meer krullebollen van twee meter op aard'. Zo blijkens het is.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef Litso het volgende:
Wtf?
Ik heb Inso nog nooit gezien, en ik ben vandaag de hele dag thuis geweest
*kijkt onschuldig*quote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Litso.
Wat is er mis met vrouwen die de was doen?quote:
Dát deed ik echt nietquote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je nou vertel ik helemaal niets meer. Anders edit je er even een grafmongool in.
Dank je, jammer dat ie zo snel werd ontdekt,had er nog veel plezier van kunnen hebben. Maar ik heb nu geen tijd alles goed bij te lezen en zo, dus dan onder mn kloontje even buurtenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef Litso het volgende:
Leuke kloon trouwens A.
Wie was het dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je, jammer dat ie zo snel werd ontdekt,had er nog veel plezier van kunnen hebben. Maar ik heb nu geen tijd alles goed bij te lezen en zo, dus dan onder mn kloontje even buurten
Ja goh, de combinatie avatar, signature en plaatje in je FoBo verraadt toch wel veel he.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dank je, jammer dat ie zo snel werd ontdekt,had er nog veel plezier van kunnen hebben. Maar ik heb nu geen tijd alles goed bij te lezen en zo, dus dan onder mn kloontje even buurten
Wie was het dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja goh, de combinatie avatar, signature en plaatje in je FoBo verraadt toch wel veel he.
Nou. Chopchop.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Editten! Geen kool in de TT! Ook geen mensen met het IQ van kool!
Zet even je hersenen aan, of moet ik het helemaal voorkauwen en in je mond spugen?quote:
Ik had eerst een andere avatar, maar de Belgin wiens hoofd ik had geleend (en de rest van haar lichaam voor mn FoBo) wist dat niet zo te waarderenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja goh, de combinatie avatar, signature en plaatje in je FoBo verraadt toch wel veel he.
Ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Zet even je hersenen aan, of moet ik het helemaal voorkauwen en in je mond spugen?
Ik weet het echt niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Dangel het volgende:
Chrissie tochHopelijk doe je beter research voor je nieuwsposts
het is een echte meeloper. Zal ik zlefmoord plegen?quote:
Maikuuul pr0n?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij stuurt me net Maikuuul.rar
hoe erg zijn ze op de schaal van sararaats?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij stuurt me net Maikuuul.rar
chinees was het he?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Er kwam geen koffie aan te pas overigens.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Er kwam geen koffie aan te pas overigens.
Nog 500kbquote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe erg zijn ze op de schaal van sararaats?
Zoeen gare beverquote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoe erg zijn ze op de schaal van sararaats?
quote:
heb je genoeg geld voor een psychiater?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb sararaats nog steeds niet gezien.
Nee, gewoon foto's.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
die geplundert word, of staat ie in de fik of?
Kut.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
DEZE
Doei.quote:
Ik zit bijna op de 12000quote:
Hoi, jij bent conducteur als hobby. Wat vind je van de trein in mn FoBo?quote:
-> [WoW]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Moeders die je raam open zetten om je kamer te laten luchten en hem vervolgens vergeten dicht te doen zodat het vriest als je thuiskomt zijn lief.
Is B. conducteur?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
Hoi, jij bent conducteur als hobby. Wat vind je van de trein in mn FoBo?
Je zou PTA moeten gaan modden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kan je je adem al zien?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Moeders die je raam open zetten om je kamer te laten luchten en hem vervolgens vergeten dicht te doen zodat het vriest als je thuiskomt zijn lief.
Maar jij hebt veel stomme opkrikposts gemaakt.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt veel stomme opkrikposts gemaakt.
Kloptquote:
OK.quote:
*Ontdooit.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit gewoon te trillen hier. Harder dan normaal dus
.
Lekker fris dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Zuurkool.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
Zo, en nu weer een leuk onderwerp.
[hier kop ik hem in door iets over opwarmen te zeggen]quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Aardig dat je haar een deken aangeeft...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Litso het volgende:
[..]
[hier kop ik hem in door iets over opwarmen te zeggen]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |