quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Je kan ze werpen.
De drukke kant staat voor 3, de rustige kant voor 1.
Na een worp tel de "punten".
aan de hand van de waarde zet je ene onderbroken of on onderbroken streep ( het gaat nog wat dieper maar dit is in het kort met een sprongetje).
Dit is de eerste lijn.
De eerste lijn van een trigram (drie lijnen, je tekent eerst de onderste)
je werp nog 2 maal. ---> Trigram compleet
Dit doe je nogmaal ---> twee Trigrammen boven elkaar
====> hexagram.
Er zijn 8 mogelijke Trigrammen mogelijk.
Er zijn twee Trigrammen in een Hexagram. (met beide dus 8 mogelijkheden)
8 maal 8 is 64.
je hebt dus 64 mogelijke Hexagrammen.
Ieder hexagram heeft een betekenis.
Het is soms lastig de filosofie erachter te ontdekken, om het volledig te kunnen begrijpen zou je je eigenlijk eerst in de leer (Confucius) moeten verdiepen. Maar met een beetje goede wil kom je ook al een eind.
Het gaat er onder andere van uit dat tijd niet lineair is.
Tijd wordt gezien als een cirkel.
Jij staat in het midden.
Het verleden en de toekomst zijn constant met elkaar in interactie.
Het heden veranderd voortdurend en alles heeft effect op elkaar.
Het voorspelt niet de toekomst.
Het zegt je waar je nu staat, het nu geschapen door de invloeden van het verleden.
En het nu waarin de basis ligt voor de toekomst.
Een mogelijke toekomst gebaseerd op het nu. (zie de tijd even als bevroren)
Je zal met behulp van dat wat je leert met de Itjing beter en doordachter aan dat wat komen gaat kunnen beginnen (en zo zelfs een positieve of negatieve ? draai aan het gebeuren geven).
Het geeft je dus inzichten en zaken om te overdenken.
Weltrustenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:@ Mir
(verkapte TVP)
ik ga douchen en slapen
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:13 schreef displission het volgende:
Ik heb er ook een geopend..was ik al bang voor..maar dacht jij doet dat toch niet
Ik dacht eerlijk gezegd dat ik alweer door een slotje gepost hadquote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef displission het volgende:
Nee: je dacht ik heb zo'n lang verhaal getyped..zonde als niemand het zou lezen
Ohw man..mag je dat speciale nokje weer gebruikenHoe noemen jullie hem eigenlijk: The Eraser?
Als ik er aan denk en webmsn aanzet dan lukt dat denk ik wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef displission het volgende:
mirage is er een kans dat ik jouw of jij mij toevoegd op msn? 1 op 1.000.000, so u r telling me there is a change???(Jim Carrey)
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Mirage het volgende:
Ik ga nu even wat drinken... een sigaretje roken en even kijken of mijn buurvrouwtje alweer ontbloot voor de webcam haar klitpiercing staat te showen.
Ja ja, het leeft welquote:
Ik zag het ja.... sinds wanneer wordt mijn naam geassocieerd met knopjes?????? Door heren die niet weten waar mijn knopjes zitten???????quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge lieve truethertjes
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef Mirage het volgende:
Ik ga nu even wat drinken... een sigaretje roken en even kijken of mijn buurvrouwtje alweer ontbloot voor de webcam haar klitpiercing staat te showen.
ik schrok wakker omdat ik dacht dat ik me verslapen had (nja ik werd niet wakker van de wekker maar wel optijd)... dus ik ik spring uit bed... hark alles ff bij elkaar (ouders komen vandaag terug van vakantie) en brood gemaakt en drinken klaargezet enzo... is het pas 5 voor 7 ipv 5 voor 8quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik schrok wakker omdat ik dacht dat ik me verslapen had (nja ik werd niet wakker van de wekker maar wel optijd)... dus ik ik spring uit bed... hark alles ff bij elkaar (ouders komen vandaag terug van vakantie) en brood gemaakt en drinken klaargezet enzo... is het pas 5 voor 7 ipv 5 voor 8
JOH VIND JE HET GEK DAT ME WEKKER NIET GING!
een klein beetje maar![]()
im such a idiot
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:00 schreef draculettetje het volgende:
is wel altijd een raar begin van je dag ja!
dus zet hem op! Wij helpen je er wel doorheen.....
mogge droompjequote:
Probeer anders eerst het boek "Astrologie en Psychologie" van Dane Rudhyar te lezen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:52 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Mirage allereerst bedankt voor je mooie uitleg.
Mijn plotselinge intresse voor I-Tjing kwam eigenlijk voort uit een boek dat ik moet lezen voor mijn opleiding (astrologie).
Het boek heb ik al een tijdje maar ik vind het een lastig boek om door te komen (psyche en astrologisch symbool van Karen Hamaker), ze begon in dat boek op een gegeven moment vergelijkingen te trekken tussen I-Tjing en bepaalde astrologische onderdelen (de kruizen).
Aangezien ik me nooit in I-Tjing had verdiept was ik dus wederom de draad van het boek kwijt, ik probeer al tijden dat boek te lezen maar hij houd me niet vast, ellende is dat Karen in de les vaak naar het boek refereert.
Ze had het beter psyche en astrologisch ellende kunnen noemen![]()
Nou ja, misschien nog maar eens proberen als ik ook iets beter ben uitgeslapen.![]()
Da's nou juist de kickquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:39 schreef gaai het volgende:
[..]
och mien himmel......(dat ze het doet: zelf weten.....maar dat jij dat dan kan zién........
)
Môgguh......![]()
Je kunt ook in bed van een mooie ochtend genietenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*gaap* ja maar ik slaap liever langer dan dat ik van de mooie ochtend geniet
Dank je wel!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Probeer anders eerst het boek "Astrologie en Psychologie" van Dane Rudhyar te lezen.
Ook niet echt makkelijk maar beter leesbaar dan dat van Karen vind ik, daarna lees je het boek van Karen iets makkelijker.
Bij de meeste astro-programma's staat inderdaad de I Tjing vermeld in het rijtje met gegevens.
Om daar nu wat mee te kunnen doen is het boek "I TING" van Sam Reifler heel handig.
Duidelijke uitleg en helemaal geinterpreteerd voor deze tijd.
Morge allemaal
niet in me eentje want dan slaap ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt ook in bed van een mooie ochtend genieten![]()
Goede morgenquote:
Ik werk met AstroScoop Plus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik gebruik zelf solar fire maar daar heb ik nog geen i-tjing op gezien.
Die boeken daar ga ik even naar op zoek.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen!!![]()
Ik ben vandaag weer blijblijblij, het is schitterend weer, ik heb een zwerver op koffie getracteerd op het station vanmorgen, op het perron kwam ik een hele leuke labradorpup tegen die ik uitgebreid heb geaaid enzo, ik kreeg een knipoog van de violist op mijn aankomststation en ik ben zingend naar mijn werk gefietst
![]()
![]()
En dat iedereen maar een geweldige dag mag hebben vandaag enzo![]()
Dat heb ik ook altijd met jou hoor als je in zo'n goed humeur bentquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooooi zo Marietje
Altijd mooi om zo mensen te zien
Ik ben nog niet wakker maar ik ga vandaag sporten
Ik zal actie moeten ondernemen om The force te krijgen verder
Mooizoquote:
if i could guess i would say your in lovequote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen!!![]()
Ik ben vandaag weer blijblijblij, het is schitterend weer, ik heb een zwerver op koffie getracteerd op het station vanmorgen, op het perron kwam ik een hele leuke labradorpup tegen die ik uitgebreid heb geaaid enzo, ik kreeg een knipoog van de violist op mijn aankomststation en ik ben zingend naar mijn werk gefietst
![]()
![]()
En dat iedereen maar een geweldige dag mag hebben vandaag enzo![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met jou hoor als je in zo'n goed humeur bent![]()
Succes met sporten vandaag!![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
if i could guess i would say your in love
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zijn ware woorden!!! Ik vind het ook nog behoorlijk 'eng' allemaal, maarja, af en toe moet een mens een risico durven nemen, garanties in de liefde bestaan nu eenmaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen.
Maar weet je...... soms kun je ook gewoon opeens zomaar zonder reden verliefd op het leven zijn.
Dan zie je opeens de bloemetjes en alles om je heen heel scherp. Dan loop je rond met een open blik en lijkt iedereen dat te zien en erop te reageren.
Daar is geen andere persoon voor nodig.
Overigens....niets is fluctuerender dan verliefdheid
Het brengt ook zoveel onzekerheden met zich mee.
Alles komt sterker boven. De schoonheid van de kleinste dingen in de wereld maar ook de droefheid van de ergste dingen. En de volee lading van je eigen rugzakje kan de ene dag loodzwaar voelen en de volgende dag als een veertje. Maar nauwelijks iets ertussen in.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
ja, ik geloof dat dat inmiddels wel een beetje het geval is ja![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Those who look before they leap, never leap
Niemand ziet dat ze nat zijn. De zon zal ze sneller drogen dan binnen zitten. De fohn heeft geen nut met vlechten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef gaai het volgende:
*zucht*
Het is heerlijk weer, héérlijk weer.......en ik wil graag even lekker wandelend de boodschappen gaan doen, maar ik moet nog wachten tot m'n haar enigszins is opgedroogd.......duurt altijd een eeuwigheid met die vlechten
.........maar ik wil nu, nú, NU!!
![]()
*zucht*
gebrek aan geduld is géén schone zaak, m'n haar daarentegen wél....
Dat doet 't 'm.........dat vind ik echt té irritant.......als ik gewoon in de tuin bezig ben als het zulk mooi weer is, vind ik dat niet erg.......maar ermee naar de winkel......nèh......dus ik wacht nog wel ff.......(kwartiertje ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niemand ziet dat ze nat zijn. De zon zal ze sneller drogen dan binnen zitten. De fohn heeft geen nut met vlechten.
Maar..... zo'n verschrikkelijke dikke bos vlechten is het nou ook weer niet. Valt best mee bij jou. Dus als je ermee naar buiten gaat voelt het wel ff rot... die natte plek op je rug, maar het zal ook sneller drogen.
Tenminste.... da's mijn ervaring
ja is lekker weertje in zwolle hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef gaai het volgende:
*zucht*
Het is heerlijk weer, héérlijk weer.......en ik wil graag even lekker wandelend de boodschappen gaan doen, maar ik moet nog wachten tot m'n haar enigszins is opgedroogd.......duurt altijd een eeuwigheid met die vlechten
![]()
*zucht*
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar het blijft imo ook na een tijd nog steeds eng.... vooral wanneer je niet meer heel erg jong en onbevangen bent en je pappenheimers wel kent en een tikkie teveel levenservaring hebt opgedaan.
thanxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Heel mooi Marietje
Enjoy the fever!!!!!
Ik ga nu sporten en ben over 20-30 minuten terug.
Ik ga nu water-dicht worden. De kloof verder dichten dus. En daar is sporten voor bedoeld
ik ook wel geloof ik, als ik zo es terug kijk op mijn leventje...hoop mooie en ook lelijke dingen meegemaakt...maar heb nergens spijt vanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe alles wat ik eng vind.... altijd.
Juist als je naar beneden kijkt voor je springt flikker je in de kloof. Als je wel springt zonder te kijken kun je ook in de kloof flikkeren. Maar dan heb je iig niet dat akelige gevoel gehad van: ik flikker er zeker in.... dit haal ik nooit.
haaiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:15 schreef gaai het volgende:
*zucht*
![]()
*zucht*
nee gaaiquote:
Eerste sessie zit eropquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
thanx![]()
SportzeLangzaam opbouwen he, en voor je het weet heb je weer een superconditie en val je nog af ook
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Misticle_lightning het volgende:
whoehoe al weer 25 weekjesnog maar 15 te gaan
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:23 schreef Alicey het volgende:
Lekker weer inderdaad... Moet nog steeds eens e.e.a. verlengen zodat ik laptop in de tuin kan gebruiken.
Ik dacht, ik kom weer eens om het hoekje kijkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Alicey
Ik miste je al. Leuk dat je weer langs komt wippen![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom weer eens om het hoekje kijken
Ja dat is met solar fire ook, was ook niet goedkoop trouwensquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik werk met AstroScoop Plus.
Niet goedkoop maar wel heel uitgebreid en je krijgt dan ook steeds alle up-dates toegestuurd.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef Misticle_lightning het volgende:
whoehoe al weer 25 weekjesnog maar 15 te gaan
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kom weer eens om het hoekje kijken
Valt wel mee hoor. Zowel echte honden als astrale honden ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was idd al veel te lang geleden.
Was even bang dat je dacht dat we een bijtende astrale hond hadden hier![]()
Maar je bent er weer![]()
Nee.... wel astrale muizenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zowel echte honden als astrale honden ben ik niet bang voor.
Heb je ook astrale katten? Misschien kunnen mijn poezebeesten daar dan mee vechten, zodat ze niet elkaars plukken haar door de woning hoeven te verspreiden.
Hmm.. Gewone muizen heb ik het niet zo op, maar misschien dat astrale muizen zich beter gedragen?quote:
En ik heb wel een paar astrale pestpalmpieren voor jequote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En ik heb wel een paar astrale pestpalmpieren voor je![]()
Is ook leuk om dat als geheimpje tussen jullie te houden. Maar dan kun je haar al wel zo noemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:25 schreef Misticle_lightning het volgende:
[..]
Grin, ja haar namen zijn al wel bekend maar die blijven nog eventjes geheim
hey dat schiet al helemaal opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Schiet al aardig op!!!
Nog 49 dagen hier!
Heb je ze bewaard dan? Leuk..... Dan kun je ze astraal opsturen naar een andere palmboom.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En ik heb wel een paar astrale pestpalmpieren voor je![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je ze bewaard dan? Leuk..... Dan kun je ze astraal opsturen naar een andere palmboom.
Heb je die al uit de plant? Nog een kabouterlijkje gevonden?
hihihihi ik spreek haar al wel aan met haar eigen naam en daar reageert ze ook al op, maar voor de rest blijft het nog geheim. Een geheimpje tussen mij en haarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is ook leuk om dat als geheimpje tussen jullie te houden. Maar dan kun je haar al wel zo noemen.
Het is al een persoon maar dat maakt het wel nog specialer dan een naamloos iemand.
Magie in de hoogste vorm is het
Vrije keuze toch om te werken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:04 schreef displission het volgende:
ja leuk is dat! Jullie zitten allemaal van het zonnetje te genieten en ik maar pezen![]()
Je hebt die pieren toch wel bij hem begraven, he.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar we hebben hem eervol begraven![]()
Ja, tuulijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt die pieren toch wel bij hem begraven, he.
Die zijn essentieel voor het kabouterontbindingsproces
vrije keuze jah sure..er moeten hier rekeningen op dit moment betaald worden..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:29 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Vrije keuze toch om te werken.
Een werkweek van 20 uur geeft meer vrijheid. Kan het je aanbevelen.![]()
ik zat onder een plat dak een offerte te bespreken... ook niet echt heerlijk ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:04 schreef displission het volgende:
ja leuk is dat! Jullie zitten allemaal van het zonnetje te genieten en ik maar pezen![]()
Nou ja..... het blijkt dat niet iedereen dat weet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, tuulijk![]()
Waar zie je mij voor aan zeg![]()
Een mengsel van Scandinavische mythen, Engelse mythen en Islamitische myten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja..... het blijkt dat niet iedereen dat weet.
Er zijn gevallen bekend van spookkabouters die , omdat ze hun fatsoenlijki ontbindingsproces waren ontzegd, niet over konden gaan naar het kabouterwalhalla.
Dat worden heel erg pissige kabouterspoken hoor.... geloof dat maar.
Want op die manier missen ze wel die 77 maagdelijke astrakabou-delmetpuntmutsjes![]()
en dat is niet leuk als je daar je hele leven braaf kabouter voor bent geweest en daarnaartoe hebt geleefd
Geen idee.... zo gehoord van de kabouter van de buurvrouw.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een mengsel van Scandinavische mythen, Engelse mythen en Islamitische myten?
Een hele andere kabouter dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee.... zo gehoord van de kabouter van de buurvrouw.
En de buuf heeft de fout wel eens gemaakt.... een tijdje later spookte het in haar achtertuin. Er verscheen een soort kobolt die rochelde en schold. En lelijk dat ie was!!!!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het voordeel is weer dat je daar geen spiritualiteit voor nodig hebt om hem te ruimen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef Alicey het volgende:
Oh, dat scheelt al. De natuur lost het idd ook zelf wel op..
shit dacht dat een boskabouter op zn minst een mountainbike hadquote:
En hij doet het weer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:21 schreef Mirage het volgende:
is iedereen slapen ?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HAKKUH!!!! ZAGUHH !!!!!!!!!!TRIPPUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:11 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Heb je de hele nacht in die verfdampen geslapen Nok?
Heb eergister geschilderd dus ik dacht dat het na een nacht en een dag goed doorluchten wel kon.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:11 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Heb je de hele nacht in die verfdampen geslapen Nok?
Dan denk ik dat je je daar idd zo wazig door voelt...alhoewel ik zelf ook zou denken dat het wel weer zou kunnen hoor. Wat voor verf was het?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb eergister geschilderd dus ik dacht dat het na een nacht en een dag goed doorluchten wel kon.
Ramen open, de hele dag gister en natuurlijk vanacht ook.
gelequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je daar idd zo wazig door voelt...alhoewel ik zelf ook zou denken dat het wel weer zou kunnen hoor. Wat voor verf was het?
quote:
heb je de kobolt doodgeslagen met een gele tuinkabouterquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Eng gedroomd vannacht, werd aangevallen door kobolts en dat soort zaken![]()
Maar goed, om dat uit mijn hoofd te krijgen ga ik nu dus een eindje biken![]()
En Nokje, kan goed van de verflucht komen, heb ik ook last van, gewoon lekker naar buiten en uitwaaien![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge allemaal
Eng gedroomd vannacht, werd aangevallen door kobolts en dat soort zaken![]()
Maar goed, om dat uit mijn hoofd te krijgen ga ik nu dus een eindje biken![]()
En Nokje, kan goed van de verflucht komen, heb ik ook last van, gewoon lekker naar buiten en uitwaaien![]()
Uhhhh.........nou Nokje.........je buurman al gezien vanmorgenquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn ouwe buurman..... wat heb je gedaan????
Ja, die waren dus niet in de buurt hequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je de kobolt doodgeslagen met een gele tuinkabouter
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Uhhhh.........nou Nokje.........je buurman al gezien vanmorgen![]()
zhe is liefquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:59 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, ik heb een discussiepartner voor jou gevonden.
Denkt net zo diep na !
Wij zijn god voor bacterieen
Hahaha hij gedraagt zich zeg maar zo ongeveer als ehm.. Oversight zich zelf gedraagt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:55 schreef Mirage het volgende:
Oversight is zijn gezag kwijt![]()
M (2,5 jr) * PLOINK* (krijtje over de railing van het balkon)
Oversight: "pottedikkie M, mag jij dingen naar beneden gooien?"
M: "neej"(hoog piepstemmetje)
Oversight: "Wat heb jij net naar beneden gegooid?"(bromstem)
M: "ikke kijtje beneden hehooid... kom maar kijken hoor... kijk dan kijk dan kijk" (terwijl hij met z'n handje zo'n "kom maar hier" beweging maakt en hem recht aan kijkt met een brutaal gezichtje.)
Daar gaat je gezag![]()
hehehe Oversite word geowned!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:55 schreef Mirage het volgende:
Oversight is zijn gezag kwijt![]()
M (2,5 jr) * PLOINK* (krijtje over de railing van het balkon)
Oversight: "pottedikkie M, mag jij dingen naar beneden gooien?"
M: "neej"(hoog piepstemmetje)
Oversight: "Wat heb jij net naar beneden gegooid?"(bromstem)
M: "ikke kijtje beneden hehooid... kom maar kijken hoor... kijk dan kijk dan kijk" (terwijl hij met z'n handje zo'n "kom maar hier" beweging maakt en hem recht aan kijkt met een brutaal gezichtje.)
Daar gaat je gezag![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahaha hij gedraagt zich zeg maar zo ongeveer als ehm.. Oversight zich zelf gedraagt?![]()
![]()
tsss hij is gewoon een beetje recalcitrantquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus Barra, ik help hem ècht niet... ik geniet en lach hem uit.... eigen schuld dikke bult.
Had hij maar niet vooraan moeten staan met het uitdelen van zijn genen![]()
En dat twee keerquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:06 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dus Barra, ik help hem ècht niet... ik geniet en lach hem uit.... eigen schuld dikke bult.
Had hij maar niet vooraan moeten staan met het uitdelen van zijn genen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tsss hij is gewoon een beetje recalcitrant![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat twee keer![]()
Maar misschien zal Aiden wat rustiger zijn op dat gebied maar wat ontplofferiger zijn![]()
schat ik ben niet echt bang voor je ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vast !
[..]
![]()
Hij gaat het dan iig goed redden in de wereld, ze worden allemaal bang van hem en gaan vanzelf opzij![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Mirage het volgende:
![]()
Hij gaat het dan iig goed redden in de wereld, ze worden allemaal bang van hem en gaan vanzelf opzij![]()
Ik heb al een paar grote kerels op mijn naam staan die beweerden "bang voor mij te zijn of beweerden zich geïntimideerd door mij te voelen"quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat ik ben niet echt bang voor je ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb al een paar grote kerels op mijn naam staan die beweerden "bang voor mij te zijn of beweerden zich geïntimideerd door mij te voelen"![]()
De balkonhek meneer was toch wel de mooiste. (een heerlijk havenmedewerkers typje)
Ik was mij van geen kwaad bewust![]()
hou je moed maar voor je solli!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:31 schreef nokwanda het volgende:
Okay dan..... ik doe mee. Ik stuur jullie moed....... en ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en moet me nu gaan omkleden
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hou je moed maar voor je solli!en niet teveel flirten daar he
quote:
ik ging er van uit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
yeah, right. Ik ben bang dat dat me de baan zou kosten.
Tenzij er vrouwen bij het gesprek zouden zitten.
Zal best zo zijn. Je piept misschien een beetje af en toe. Maar als puntje bij paaltje komt vind ik je toch echt een van de meer moedigen op deze aardkloot.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, dat valt wel mee hoor.. Ben ook een angsthaas.
Niet echt mijn ding geloof ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ging er van uit!een beetje lesbo sex never hurt anyone!
*zendt*quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef Mirage het volgende:
Oké mensen stuur mij wat moed en positieve energie.
Ik kan mijn love seat niet meer terug vinden door alle was die er op ligt....![]()
Ik weet het. Ik ben ene slechte huisvrouw.. een ontaarde moeder... maar ik probeer mijn leven te beter.
Help mij door die puinhoop te komen !
![]()
mijn eeuwige dank !
heeeeeel veel succesquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:31 schreef nokwanda het volgende:
Okay dan..... ik doe mee. Ik stuur jullie moed....... en ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en moet me nu gaan omkleden
Oh, nou in dat geval hoop ik dat je iets hebt aan mijn moed wave.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal best zo zijn. Je piept misschien een beetje af en toe. Maar als puntje bij paaltje komt vind ik je toch echt een van de meer moedigen op deze aardkloot.![]()
Ik zal vragen of ze jouw wolken wegblaastquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:03 schreef Alicey het volgende:
Wolken beginnen zich boven mijn hoofd te vormen.
je woont toch in de omgeving van rotterdam... kan je niet opnieuw de slavernij invoerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze jouw wolken wegblaast
[afbeelding]
@nokwanda: hééél veel succes gewenst !!
![]()
![]()
En nu verder, ik heb toch maar eerstr de afwas voor een groot gedeelte gedaan, een wasje opgehangen... nu nog die ellende op mijn love seat aanpakken, daarna de pannen schrobben![]()
Yaayquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze jouw wolken wegblaast
[afbeelding]
@nokwanda: hééél veel succes gewenst !!
![]()
![]()
En nu verder, ik heb toch maar eerstr de afwas voor een groot gedeelte gedaan, een wasje opgehangen... nu nog die ellende op mijn love seat aanpakken, daarna de pannen schrobben![]()
We kunnen hem natuurlijk een beetje oprekkenquote:
Geef hem aan de katten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
B heeft een trui die hij niet leuk vind
Ik word gek van dat ding, ik spring en ik wiebel
Hij prikt en hij jeukt, hij pluist en hij kriebelt
""
Ik zal hem matsen, ik vouw hem niet op..
ik tieft hem wel in de prullebak![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
kringloop????quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:13 schreef draculettetje het volgende:
Misschien een beetje een late reactie het zal eens anders bij mij Maar voor Mirage en Barra en een ieder die het natuurlijk ook kan gebruiken
[afbeelding]
zend ik heel veel moed!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:41 schreef displission het volgende:
hoi nokwanda en anderen truth ppl!
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef Mirage het volgende:
B heeft een trui die hij niet leuk vind
""
KvK
Nou moet ik eigenlijk politiek correct zijn en zeggen dat alle vrouwen per definitie mooi zijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog mooie vrouwen gezien nok???
kinkyquote:Op donderdag 4 mei 2006 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou moet ik eigenlijk politiek correct zijn en zeggen dat alle vrouwen per definitie mooi zijn
Maar dat zit er bij mij niet in dus ik volsta met te zeggen dat ik een vrouw heb gezien.
Verder was het gesprek met 2 heren.
jaaaaaa.... en ik ben van plan daar vandaag eens flink van te gaan genieten.quote:
Ik moet zelf werken, maar ik kan dat nu wel vanuit de tuin doen. Het geeft me echt een enorme boost dit soort weer. Alles lijkt opeens veel beter te gaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 08:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaa.... en ik ben van plan daar vandaag eens flink van te gaan genieten.![]()
Daar had ik gister veel te weinig tijd voor
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zelf werken, maar ik kan dat nu wel vanuit de tuin doen. Het geeft me echt een enorme boost dit soort weer. Alles lijkt opeens veel beter te gaan.
Klinkt heerlijk nokwanda!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn laptopje heeft er blijkbaar geen zin in. Maar ik ga straks gewoon lekker een eind lopen, naar de stad, en een ijsje kopen. Lekker ergens op een bankie zitten.
Of ik ga boodschappen doen voor morgen. Dan komt EW weer thuis en kunnen we misschien samen lekker gaan zitten picknicken ergens.
comeagain?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:39 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb ongelooflijke zin in een meidentutdag![]()
Is er iets wat je belet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:39 schreef nokwanda het volgende:
En ik heb ongelooflijke zin in een meidentutdag![]()
Again???quote:
Meiden om het mee te doen.quote:
Het wordt dan inderdaad lastiger om spontaan iets te doen, al is het niet onmogelijk..quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Meiden om het mee te doen.
Ik heb er wel 2 op het oog maar dat zou georganiseerd moeten worden. Wonen beide een beetje aan de andere kant van het land![]()
OMGquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Again???![]()
![]()
Een meidentutdag... een dag om met een of twee mede-meiden de hort op te gaan en samen een ijsje of een terrasje te pakken en een paar kleine koopjes te jagen en daarna samen te gaan tutten... een kleerkast leeghalen bijvoorbeeld en doornemen wat ermee te doen valt en elkaars haar doen en tips geven.
Gewoon..... de dingen die je meestal niet doet, die je met mannen al helemaal niet doet en waarvoor je gewoon met giechelwijven moet zijn. Moet je ook niet te vaak doen. Maar vrouwen onder elkaar kunnen dan heel meisjesachtig melig zijn. Is af en toe gewoon lachen. heeeeerlijk.
Herkenbaar, dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zelf werken, maar ik kan dat nu wel vanuit de tuin doen. Het geeft me echt een enorme boost dit soort weer. Alles lijkt opeens veel beter te gaan.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 op het oog maar dat zou georganiseerd moeten worden. Wonen beide een beetje aan de andere kant van het land![]()
heerlijk he al die logicaquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zie niks anders dan mannen om mij heen..... dagelijks...![]()
logica... * ontkrachtende voorbeelden poppen omhoog *quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heerlijk he al die logica
mogge mir
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
logica... * ontkrachtende voorbeelden poppen omhoog *
*snel onderdrukt voordat ik weer ga koken*
logica![]()
Ja joh, spreek je gezellig ergens centraal afquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja wel...... moeten we onze agenda's maar es bij mekaar leggen, hequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze daar geen trein dan ?
Meidendag ?wat is dat ook al weer ?
Ik zie niks anders dan mannen om mij heen..... dagelijks...![]()
Als hij bijgekomen is van mijn uitbrander van vanochtend..quote:
was je boos op hem?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als hij bijgekomen is van mijn uitbrander van vanochtend..![]()
Wauw.... ben jij wel een vent ?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was je boos op hem?
*geeft mirage een knuffeltje*
Veel meer energiequote:Op donderdag 4 mei 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik dus ookIk heb veel meer energie, en ben stukken vrolijker
Zelfs mijn ochtendhumeur is acceptabel
![]()
noh ik dacht dat je nu wel overtuigt was dat ik een vent ben ja!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wauw.... ben jij wel een vent ?
De meeste mensen zouden zeggen "ach arme Oversight *aai over de bol* "
Maar idd, ìk verdien die knuffel.![]()
He was toch zijn eigen schuld, hij maakte míj boos / En datg is zielig voor míj![]()
Je hebt hem toch niet al te hard aangepakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wauw.... ben jij wel een vent ?
De meeste mensen zouden zeggen "ach arme Oversight *aai over de bol* "
Maar idd, ìk verdien die knuffel.![]()
He was toch zijn eigen schuld, hij maakte míj boos / En datg is zielig voor míj![]()
ja, misschien, ik dacht eerst van wel maar ik heb nu ook weer twijfelmomentjesquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij bent gewoon verliefd
Na hoe lang?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een maat van mij is gister gedumpt door zn vriedin.
bedankt voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:45 schreef gaai het volgende:
Nog maar een kop koffie......we gaan omstreeks half 12 weg.........
1.5 maandquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bedankt voor de waarschuwing!ik zorg dat ik binnen blijf!
Ik ben ook blij dat er mensen met een piemel zijn hoorquote:
Meid !quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:45 schreef gaai het volgende:
Ik ga zometeen van zwolle naar raalte rijden met de auto.......
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:40 schreef Alicey het volgende:
Het wordt warempel gewoon te warm voor veel kleding. Hopelijk zijn mijn overburen niet van het gluurderig type.
Gelukkig dan maar dat ik geen kabouters heb.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier brieven de kabouters in de achtertuin van de buren alles door wat ze horen of zien
![]()
Mjah dat zijn dingen om rekening mee te houden. Mijn slaapkamer ligt aan de straatkant, dus daar heb ik zelden de boel open. Huiskamer ligt gelukkig aan de achterkant, dus binnen kan ik naar hartenlust in Evakostuum rondwandelen. In de tuin heb ik tot nu toe niet de indruk dat er echt bekeken wordt (Wat ik zelf vanuit mijn tuin kan zien zijn alleen slaapkamers, dus andersom verwacht ik eik ook niet dat er vanuit een huiskamer of andere tuin zicht is op mijn tuin), maar als er klachten komen hoor ik dat vanzelf wel.quote:Ik woonde ooit op een flat waar totaal geen inkijk was. Ik kon dus gerust in mijn blote gat rondlopen.
Toen verhuisde ik hierheen. Eensgezinswoning met een raam aan de voorkant. Op een dag ging de foon en ik kwam net uit de douche. De foon stond bij het raam aan de voorkant.
Ik rende er automatisch naartoe.
Net op dat moment liep er een bejaard stelletje voorbij die natuurlijk recht naar binnen gluurden![]()
SIndsdien is mijn raam wat beter beschermd tegen inkijk.
leeftijd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef Mirage het volgende:
zolang ik nog kan zien hoe mjin buurvrouw haar klitpiercing inbrengt maak ik mij nergens druk om.
* voet op de vensterbank, helemaal naakt voorovergebogen zit ze voor het raam ( ze gebruikt het licht van buiten) haar klitpiercing in te brengen, te reinigen of wat dan ook.
Note: het zijn ramen van zijkant tot zijkant. Goed uitzicht gegarandeerd !
Oh, troost je - Ik breng geen clitpiercings in. Moet er niet aan denken ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef Mirage het volgende:
zolang ik nog kan zien hoe mjin buurvrouw haar klitpiercing inbrengt maak ik mij nergens druk om.
Je hebt er wel eens over verteld ja.. Da's dan wel weer erg overdreven idd..quote:* voet op de vensterbank, helemaal naakt voorovergebogen zit ze voor het raam ( ze gebruikt het licht van buiten) haar klitpiercing in te brengen, te reinigen of wat dan ook.
Note: het zijn ramen van zijkant tot zijkant. Goed uitzicht gegarandeerd !
illegaalquote:
dan ga ik je vanavond wel zoekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:25 schreef gaai het volgende:
Neej hoor.....geen last van zenuwen ofzo........![]()
Ik verwacht rond een uurtje of 1 wel weer terug te zijn........mochten jullie nou nix meer van me lezen..........dan is er iets gruwelijk mis gegaan![]()
Fijn zo.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ga ik je vanavond wel zoeken
rood en haaientanden betekend stoppenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, misschien, ik dacht eerst van wel maar ik heb nu ook weer twijfelmomentjes![]()
word gek van mezelf af en toe![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:35 schreef Mirage het volgende:
en nu aan de slag gaan, want ik heb potvolblomme het stuk niet voor niets getikt...
(en laten deleten)
4 en 5 mei: Vrijheid en verscheidenheid
Ik zal zometeen uitgebreid erop ingaan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:35 schreef Mirage het volgende:
en nu aan de slag gaan, want ik heb potvolblomme het stuk niet voor niets getikt...
(en laten deleten)
4 en 5 mei: Vrijheid en verscheidenheid
Wat is speed-dial??quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:57 schreef gaai het volgende:
![]()
haal 112 maar weer onder speed-dial vandaan hoor
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:57 schreef gaai het volgende:
![]()
haal 112 maar weer onder speed-dial vandaan hoor
speed dial is dat je onderquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is speed-dial??
Een andere manier van internet?
Ben weer off-line nu. Computer stand-by. En dan ga ik buiten zitten met lekker fris water![]()
Koud water uit de kraan. Lekker bijkomen en daarna sporten. Mezelf oppeppen weer.
Heb weer de neiging om lang door te gaan hier op fok!.
Maar ik gooi de rem erop. Ik ga niet meer de hele dag aan een stuk door bezig zijn. Dan verdwaal ik en ik moet alles op een rijtje hebben
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:18 schreef Mirage het volgende:
oke barra...geef mij wat van jou spierkracht.
Ik ga de wasmachine verplaatsen.
ik word hordendol van dat ding.
Wist ik nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speed dial is dat je onder
1
2
3
4
5
6
7
8
9
allemaal nummers in kan programeren die je met 1 druk op de knop kan bellen
Het is weer zo'n dag hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat.. pas op voor je rug... wasmachines hoor je niet in je eentje te verplaatsen.
laat OS het maar doen. of ik kom hem verplaatsen ofzo maar pas op voor je lieve rugje!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is weer zo'n dag hoor![]()
Ik ben mijn huissleutels kwijt.. en ik zou ergens nog een koppelstukje/verlengstuk moeten hebben liggen voor de wasmachine slang... nergens te vinden .. is ie waarschijnlijk recent de deur uit gegaan.
En ik kan nu dus geen nieuwe halen, want mijn huissleutels zijn verdwenen.
(stoute kabouters )
De wasmachine was dus geen probleem![]()
Die staat al op zijn nieuwe plek.
Superwoman
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Er is waarschijnlijk toch iets mis gegaan met het begraven van de pestpalmpieren-kabouter![]()
Ben net aangevallen door een toevallig voorbij komende tuinkabouter![]()
Een toevallig aanwezige voorbijganger heeft er foto's van gemaakt die ik vanavond hier zal plaatsen als waarschuwing voor jullie![]()
En nu laat je ons wachten tot vanavond?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Er is waarschijnlijk toch iets mis gegaan met het begraven van de pestpalmpieren-kabouter![]()
Ben net aangevallen door een toevallig voorbij komende tuinkabouter![]()
Een toevallig aanwezige voorbijganger heeft er foto's van gemaakt die ik vanavond hier zal plaatsen als waarschuwing voor jullie![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef gaai het volgende:
[..]
En nu laat je ons wachten tot vanavond?!![]()
Ik moet vanmiddag nog een keer de deur uit.........nu durf ik helemáál niet meer....
Ja wat is pijnquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd (en kon er de juiste smiley niet voor kiezen) Naar de foto's
Maar je leeft nog.... da's het voornaamste. Deed het erg veel pijn?
met zn hoevele waren ze...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja wat is pijn![]()
Het was in ieder geval een hele traumatische ervaringen ik weet niet of ik die ooit nog wel te boven kom.
Was het traumatisch omdat het beschamend was om door zulke kleine kabouters aangevallen te worden of omdat het zulke verwondingen heeft veroorzaakt?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja wat is pijn![]()
Het was in ieder geval een hele traumatische ervaringen ik weet niet of ik die ooit nog wel te boven kom.
Het was er maar een en hij sprak goed nederlandsquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met zn hoevele waren ze...
waren ze moslim extremist???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |