Goede bacteriën!!!!!!
![]()
Slechte bacteriën
![]()
Waarom is het altijd zo tegenstrijdig aan elkaar?
Zonder geluk geen ellende en ga zo door. Alsof het hele bestaan gespleten is. Geluk, ellende, positiviteit en negativiteit. Ook de polen altijd. Je hebt altijd een tegenpool in alles. En zo gaat dat door. Ik wil gewoon alles weten en dat is ook mogelijk. Door te denken is dat mogelijk. Met gezond verstand.
Soms denk ik wel eens dat alles gespleten is. We hebben toch ook 2 hersenhelften??? Waarom is het brein niet gewoon 1 geheel??? Waarom die verdeeldheid??? En zo heb je rechts-armige mensen en links-armige mensen en nog meer. Waarom zijn mensen niet met beide handen handig van nature???? Waarom is het altijd het een of het ander??? Waarom klopt het van de meters niet?
Ook weer gespletenheid.
Ik ben bezig met eigen onderzoek. Heb het ook over cel-deling en tweelingen en nog meer.
Soms denk ik echt dat de duivel bestaat. Dat God de duivel in zich heeft dus.
Dat God in het begin al een gespleten persoonlijkheid had. Toen God kwam, toen was God de duivel ook. God had de duivel in zich als het ware. En doordat God de duivel in zich had, is er veel mis gegaan.
Waarom staat er een boom der wijsheid in de bijbel waar God het verbiedt dat mensen ervan snoepen??? En waarom is de duivel aanwezig om mensen te verleiden om eraan te snoepen???
Dat is toch tegenstrijdig??? Daar is al duidelijk dat het zo tegenstrijdig is.
Goed en slecht. Zwart en wit. En ga zo door
![]()
Veel vraagtekens in deze post
![]()
Maar vragen stellen is gezond. En vooral als je straks het antwoord weet.
Een vraagteken is gemaakt omdat er een uitroep teken bestaat
![]()
En zo is het maar net
![]()
Iedere vraag heeft een antwoord en ieder probleem kent een oplossing.
Dat is het leuke eraan
Dat is het leuke aan de hele puzzel
![]()
En het is een puzzel, het is een uitdaging om de puzzel op te lossen helemaal
![]()
Is deze dimensie opgelost als puzzel, dan krijgen we een nieuwe dimensie.
De dimensie is de puzzel. Alsof je een puzzel legt zoals ze nu ook liggen bij Bart Smidt, een puzzel met landschappen en gebouwen. En zo kun je ook bezig zijn met puzzelen in deze dimensie.
En dat puzzelen doet ieder mens
![]()
Ieder mens is een puzzelaar. Dat maakt het zo leuk ook. Dat we allemaal puzzelen, hoewel niet iedereen dat zal beseffen.
Ondertussen leggen miljarden mensen de puzzel in elkaar. En is het team-work. Totdat we in deze dimensie uitgepuzzeld zijn . Dan is het klaar
![]()
Maar daar kan ik verder op ingaan nog. Maar het gaat zoals het gaat
![]()
En het gaat goed, en in de toekomst zal het alleen maar beter gaan
[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-06-2006 20:52:23 ]