Het was fout.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Politiebureau Nieuwmarkt...
Iemand anders mag een nieuwe posten
-2de kostverlorenkadequote:Op donderdag 18 mei 2006 20:27 schreef woooohaa het volgende:
Er zijn wel wat aanknopingspunten...
[afbeelding]
Dat komt een stuk dichterbij, maar is 'em nog niet. Je ziet op de onderste foto aan het einde (onscherp) o.a. een rood licht (is een klok/temp. led) boven een zaak die dus vlakbij de brug is gevestigd. Meer tips komen indien nodig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
-2de kostverlorenkade
-Baarsjesweg
?
Laat even een bericht achter op m'n fotoboek (ook al staat er vrij weinig) met je emailadres, mail ik je terug?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:10 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Offtopic:
Kan ik jou ergens mailen? Gaat over APAA
Nee..quote:Op zondag 21 mei 2006 15:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Krom Boomssloot
Was dat echt nodig..?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:07 schreef Dagonet het volgende:
Schopje MEN
Sorry, was ff exit. Ik heb momenteel ook ff geen nieuwe foto's die al dan niet leuk zijn, maar dat had ik wel ff kunnen melden...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:07 schreef Dagonet het volgende:
Schopje MEN
Graagquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:30 schreef laffer het volgende:
tvp, posten jullie nog een foto?
anders ga ik zelf morgen ff opzoek naar een foto![]()
bingoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:44 schreef fotoloog het volgende:
Celebesstraat/hoek Javastraat
ik ga er geen stratenboekje bij pakken , dus een wilde gok..quote:Op maandag 5 juni 2006 16:48 schreef fotoloog het volgende:
Plein en straatjes lopen parallel aan de insulindeweg.....
huh echt?quote:
ff zoeken...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:45 schreef laffer het volgende:
[..]
huh echt?
ik ben daar in geen jaren meer geweest, maar dat was het enige plein wat ik kon bedenken![]()
post jij nog een nieuwe foto?![]()
Goedquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:48 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gister nog langsgeweest: Christiaan Huygensplein ?
1095quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:30 schreef Thorical het volgende:
Is dit soms ook 1095?
De Cruq ligt in de 1019...quote:
Warm....quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:38 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Waar de cruise inn vroeger stond... zeeburgerdijk
zijstraat van de kruislaan?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:55 schreef fotoloog het volgende:
Watergraafsmeer idd
Jawel.....quote:
Kruisjequote:Op zondag 11 juni 2006 14:07 schreef laffer het volgende:
jippie![]()
[afbeelding]
dit is een vrij recente foto trouwens![]()
ff ergens anders ge upload nu, maar hij laadt een beetje traagquote:
Kraaiennest....quote:Op zondag 11 juni 2006 14:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ff ergens anders ge upload nu, maar hij laadt een beetje traag![]()
ik weet em ook nietquote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef fotoloog het volgende:
Kan hem niet plaatsen,ik speel hem door aan Laffer...
Dat is toch bij Muiderpoort?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:55 schreef Cipri het volgende:
Tipje dan!
Als je naar rechts kijkt, krijg je het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hoi, we moeten eerst de straat van fotoloog nog raden, daarna gaan we verder met jouw foto`s okèquote:Op maandag 12 juni 2006 17:46 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Even verder op heb je dit:
[afbeelding]
Ow wat jammer, deze weet ik nlquote:Op maandag 12 juni 2006 23:28 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi, we moeten eerst de straat van fotoloog nog raden, daarna gaan we verder met jouw foto`s okè![]()
ik wist het niet en ik heb toch jaren in die buurt gewoondquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef fotoloog het volgende:
Ambonstraat......
Waar?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wist het niet en ik heb toch jaren in die buurt gewoond![]()
javaplein en in de menadostraatquote:
Daar breng ik dagelijks m'n pakketjes......1095 Menadostraat en javaplein ligt in de 1094 en de 1095..quote:
vandaar dat jij die postcodes zo goed weetquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Daar breng ik dagelijks m'n pakketjes......1095 Menadostraat en javaplein ligt in de 1094 en de 1095..![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
[..]
vandaar dat jij die postcodes zo goed weet![]()
die andere nog ff een kans geven?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:08 schreef fotoloog het volgende:
[..]
![]()
Plaats jij een nieuwe,of wachten we die andere nog af?
Volgens mij ergens bij het WTC..quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
die andere nog ff een kans geven?![]()
ik gok op station sloterdijk
Nope...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
die andere nog ff een kans geven?![]()
ik gok op station sloterdijk
Oké:)quote:
nope, we raden nog ff verderquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope...
Het is tussen Station Muiderpoort en Station Amsterdam CS. Ook rijd daar oa. de ij-tram en SBS HQ is daar vlakbij.
Moet ik het bekent maken in een spoiler anders?
geen probleem johquote:
Da's de Piet Heinkadequote:Op maandag 12 juni 2006 17:46 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Even verder op heb je dit:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's de Piet Heinkade
Muziekgebouw links, Dexia Bank gebouw rechts... Ik werkte daar nl. maar niet bij Dexia
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Da's de Piet Heinkade
Muziekgebouw links, Dexia Bank gebouw rechts... Ik werkte daar nl. maar niet bij Dexia
Hey dear!quote:
Trustuh Mop,moet straks om 06:00 weer opquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey dear!![]()
Ik wilde net naar bed gaan maar nu slaap ik cker lekker
Slaap lekker Fotoquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Trustuh Mop,moet straks om 06:00 weer op![]()
Ik kijk even naar de jury...nee, ik mag het helaas niet goedkeuren. Het gaat echt om de straat waarin die mannen aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef Alf het volgende:
Dit lijkt mij de Nieuwezijds voorburgwal en dan precies voor de hoofdingang van het Magna Plaza?
Ja, zo werkt dit spel natuurlijk niet hèquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef Alf het volgende:
het is de Mozes en Aaronstraat :-D de copyright notice op de foto heeft me eruit geholpen
Maakt niet uit. Alleen jij kijkt naar de naam van de fotoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef Alf het volgende:
Ok ok, ik zal niet meer opzoekenMaar zou jij een nieuwe foto willen plaatsen? Ik kan niet uploaden (en dus naam foto veranderen etc.)
Ja, correctquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef fotoloog het volgende:
Oudemanshuis poort
-edit-quote:
Woot! Ik had er eentje goed!quote:
Yep, Falckstraat. Mooi stukje Amsterdam.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Falckstraat, fiets er elke dag langs, anders had ik hem niet geweten denk ik
woon er 300 meter vandaan (aan het amstelveld dus)quote:Op maandag 3 juli 2006 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, Falckstraat. Mooi stukje Amsterdam.
Hoop gedoe daar, over de bomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
woon er 300 meter vandaan (aan het amstelveld dus)
juistem, ze zijn ziek en slopen straten. Maar ze zorgen juist voor unieke sfeer. Heen en weer discussie, maar uiteindelijk zullen ze wel vervangen worden door nieuwe, kleinere doch dezelfde bomen. Zo voorspelbaar eigenlijk. Overigens zouden ze het verkeer allemaal langs de kerkstraat moeten laten gaan, en het hele pleintje voetgangergebied moeten maken met wat mooie zitplaatsen aan het water in mijn ogen, maakt de plek nog mooier.quote:
Maar dus niet in de buurt van het Merwedeplein enzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:25 schreef Grumpey het volgende:
nope.
Hint: het vormde de centrale as in de voormalige bouwplannen van Berlage. En nu niet googlen natuurlijk
Goeie.. Zal'm wel zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Minervalaan zeker?
Ik dacht eerst nog aan Apollolaan, maar daar staan duurdere huizen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:06 schreef Grumpey het volgende:
Yup minervalaan
Was wel duidelijke hint denk ik
Nieuwe Spiegelstraat heet hetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef Grumpey het volgende:
spiegelstraat? in ieder geval is verderop de spiegelgracht en het rijksmuseum te zien. In deze straat veel antiek winkels en de sluiproute voor fietsers om de leidsestraat niet door te hoeven. Halverwege een kruizing met kerkstraat.
Buikslotermeerplein!quote:
nope, deze ligt meer in het echt oude centrumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:38 schreef Asmodian het volgende:
Is dat dan de Spiegelgracht?
Het is in Oost.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Grumpey het volgende:
het lijkt op willemsparkweg ? alleen volgens mij is die iets breder.
Met links en rechts de Swammerdam...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jeej, m'n eigen straat.![]()
hoewel ik natuurlijk aan de andere kant van de Wibautstraat woon
Fotoloog heeft 'm al geradenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef BwennieBren het volgende:
Lairessestraat?
Sorry,eentje vooruitquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Eentje terug is de Wijttenbachstraat, die is niet echt rustig.
Ik had het kunnen wetenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:36 schreef laffer het volgende:
linaeusparkweg?
helemaal goedquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Achter Club 8 / Aldi dat straatje?
Ik woon in nieuw-west (Osdorp) maar het zegt me helemaal niets.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:09 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hint: het is in Nieuw West en het is een schoolgebouw
Cliostraat is juist...quote:[bCliostraat
40 1077KJ Amsterdam (Oud-Zuid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |