Ik kijk even naar de jury...nee, ik mag het helaas niet goedkeuren. Het gaat echt om de straat waarin die mannen aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef Alf het volgende:
Dit lijkt mij de Nieuwezijds voorburgwal en dan precies voor de hoofdingang van het Magna Plaza?
Ja, zo werkt dit spel natuurlijk niet hèquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef Alf het volgende:
het is de Mozes en Aaronstraat :-D de copyright notice op de foto heeft me eruit geholpen
Maakt niet uit. Alleen jij kijkt naar de naam van de fotoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef Alf het volgende:
Ok ok, ik zal niet meer opzoekenMaar zou jij een nieuwe foto willen plaatsen? Ik kan niet uploaden (en dus naam foto veranderen etc.)
Ja, correctquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef fotoloog het volgende:
Oudemanshuis poort
-edit-quote:
Woot! Ik had er eentje goed!quote:
Yep, Falckstraat. Mooi stukje Amsterdam.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Falckstraat, fiets er elke dag langs, anders had ik hem niet geweten denk ik
woon er 300 meter vandaan (aan het amstelveld dus)quote:Op maandag 3 juli 2006 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, Falckstraat. Mooi stukje Amsterdam.
Hoop gedoe daar, over de bomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
woon er 300 meter vandaan (aan het amstelveld dus)
juistem, ze zijn ziek en slopen straten. Maar ze zorgen juist voor unieke sfeer. Heen en weer discussie, maar uiteindelijk zullen ze wel vervangen worden door nieuwe, kleinere doch dezelfde bomen. Zo voorspelbaar eigenlijk. Overigens zouden ze het verkeer allemaal langs de kerkstraat moeten laten gaan, en het hele pleintje voetgangergebied moeten maken met wat mooie zitplaatsen aan het water in mijn ogen, maakt de plek nog mooier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |