Maar dus niet in de buurt van het Merwedeplein enzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:25 schreef Grumpey het volgende:
nope.
Hint: het vormde de centrale as in de voormalige bouwplannen van Berlage. En nu niet googlen natuurlijk
Goeie.. Zal'm wel zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Minervalaan zeker?
Ik dacht eerst nog aan Apollolaan, maar daar staan duurdere huizen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:06 schreef Grumpey het volgende:
Yup minervalaan
Was wel duidelijke hint denk ik
Nieuwe Spiegelstraat heet hetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef Grumpey het volgende:
spiegelstraat? in ieder geval is verderop de spiegelgracht en het rijksmuseum te zien. In deze straat veel antiek winkels en de sluiproute voor fietsers om de leidsestraat niet door te hoeven. Halverwege een kruizing met kerkstraat.
Buikslotermeerplein!quote:
nope, deze ligt meer in het echt oude centrumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:38 schreef Asmodian het volgende:
Is dat dan de Spiegelgracht?
Het is in Oost.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Grumpey het volgende:
het lijkt op willemsparkweg ? alleen volgens mij is die iets breder.
Met links en rechts de Swammerdam...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jeej, m'n eigen straat.![]()
hoewel ik natuurlijk aan de andere kant van de Wibautstraat woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |