Ik heb je ook maar even aan de lijst toegevoegdquote:Op maandag 1 mei 2006 17:16 schreef z80 het volgende:
eens kijken of ik nu wel op de kaart blijf staan.
z80 Duitsland
Na verloop van tijd (ik geloof 24 uur) mogen alleen modjes em nog wijzigen....quote:Op maandag 1 mei 2006 17:37 schreef devzero het volgende:
Is het bijhouden van de op nou zo moeilijk?
48 uur geloof ik, maar ik had mezelf geloof ik dat ik in deel 6 of 7 al had gemeld dat ik in tallahassee, Fl, USA woon, en staat ook al een tijdje op die wikiquote:Op maandag 1 mei 2006 17:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Na verloop van tijd (ik geloof 24 uur) mogen alleen modjes em nog wijzigen....ErwinRommel leest altijd mee in dit topic en die kan altijd de OP wijzigen.....
Link naar die wiki pagina? Kan em zo 123 niet vinden....quote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef troma78 het volgende:
Het lijkt me het handigst als je gewoon de wiki in de OP zet, is het fout, dan ligt het aan de persoon zelf
De link staat in je OPquote:Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Link naar die wiki pagina? Kan em zo 123 niet vinden....![]()
quote:
klik klik zou ik zeggenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:42 schreef maartena het volgende:
En we hebben nu ook een pagina in Wiki zodat iedereen zichzelf makkelijk in het lijstje kan toevoegen: klik
Lekker weer daar?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:52 schreef ThE-FuNkY het volgende:
Dan magtie mij er ook wel op toevoegen
ThE-FuNkY, Alicante, Spanje
Ik woon nu een goede 2,5jaar in Spanje en bevalt me goed. Voorlopig hoef ik niet meer terug naar Nederland.. Teminste, niet om te wonen.. dus alleen voor vakantie etc
wat is Auckland voor een stad?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik wilde het in het weekend van 20,21 juli doen maar ik moet nog even kijken of ik via www.couchsurfing.com een slaapplek kan regelen en wanneer mijn flatmates naar Cape Reinga gaan aangezien ik daar ook nog heen wil.
Dan Wellington.quote:
Lekker tussen de schildpadden zeker..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik sta er ook niet bij, ik woon sindskort op Galapagos (zakelijk)
Waarom ben je verhuisd naar Wellington dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:18 schreef poohy het volgende:
Het is zo grappig, toen ik in Auckland woonde en vertelde dat ik naar Wellington ging verhuizen keek iedereen mij medelijdend aan![]()
Als ik in Wellington vertel dat ik in Auckland heb gewoond krijg ik precies dezelfde reactie![]()
Een veel gehoorde 'grap' is dan ook: Why is it always windy in wellington? Because Auckland sucks![]()
Maar toegegeven, in Auckland is inderdaad meer te beleven. Ik blijf hier toch een beetje het dorpsgevoel houden![]()
Ah ik wist niet dat je in natuurreservaten mocht wonen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 03:19 schreef poohy het volgende:
Ik sta er niet tussen![]()
Poohy, Wellington, Nieuw-Zeeland![]()
Heb jullie allebij op de Wiki gezet, konden jullie trouwens zelf ook doen, das het leuke van wikiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ilona daar serieus woont.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:41 schreef troma78 het volgende:
[..]
[..]
Heb jullie allebij op de Wiki gezet, konden jullie trouwens zelf ook doen, das het leuke van wiki![]()
wat voor zaken doe je daar? Visvangst? Toerisme? Documentaire maken?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
En waarom niet? Ik weet dat er een hoop biologen zitten daar, misschien doet ilona daar ook wel een project van een aantal jaar. Je klinkt net als een paar verzuurde "kennisen" die vlak voor ik vertrok tegen me zeiden "oh, je gaat naar florida? zeker een jaartje vakantie vieren en dan weer snel naar huis"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ilona daar serieus woont.![]()
Haha, vaag, je stond er niet meer opquote:
Niet op Buitenland wiki pagina hoor, kijk maar bij de gescheidenis van die pagina.quote:
No shit? Da's cool. Wat doe je daar? Foto's? Voor hoe lang ben je er?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
ilona lult alleen maar onzin hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:01 schreef StefanP het volgende:
No shit? Da's cool. Wat doe je daar? Foto's? Voor hoe lang ben je er?
quote:
Waarom niet? Ook in natuurgebieden wordt gewerkt, en het zou zeker interessant zijn om daar meer over te horen. Mijn ouders hebben twee keer op projectbasis in de Galapagos gewerkt, inventarisatie van plantensoorten. Vandaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
No shit, de Galapagos is een natuurgebied en iedereen hapt ook nog.
![]()
Zou jij niet wat enthousiaster zijn als je op de Galapagos mocht werken?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:24 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook in natuurgebieden wordt gewerkt, en het zou zeker interessant zijn om daar meer over te horen. Mijn ouders hebben twee keer op projectbasis in de Galapagos gewerkt, inventarisatie van plantensoorten. Vandaar.
Maar er schijnen hier mensen Ilona beter te kennen en die denken dat ze maar wat loopt te roepen. If so, helaas.
Ik wel jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou jij niet wat enthousiaster zijn als je op de Galapagos mocht werken?![]()
Precies. En iemand die daar gaat wonen komt dat ook echt wel hier enthousiast melden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wel jaIk zou er zelf best wel een paar maandjes doorbrengen. Maarja, wie ben ik
Coolquote:Op maandag 1 mei 2006 17:52 schreef ThE-FuNkY het volgende:
Dan magtie mij er ook wel op toevoegen
ThE-FuNkY, Alicante, Spanje
Ik woon nu een goede 2,5jaar in Spanje en bevalt me goed. Voorlopig hoef ik niet meer terug naar Nederland.. Teminste, niet om te wonen.. dus alleen voor vakantie etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |