Shit, ook dat nogquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Fuente het volgende:
PM-girl, 19 weken is vroeg, maar kan hoor. Ik was een week of 17 zwanger dat ik (vooral 's nachts) begon te lekken. Eerst was het alleen 's nachts, toen ik 25 weken zwanger was gingen we op vakantie. In de trein naar Schiphol begon manlief ineens keihard te lachen (jaja, subtiel) zat er een enorme melkvlek in m'n shirt
![]()
Ik zie dat ik al wat mensen op de tenen heb getrapt met mijn opmerking borstvoeding deel 13 ...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:36 schreef Belana het volgende:
waarom ga je flesvoeding geven linda? Ik bedoel, heb je daar een speciale reden voor?
ieder moet doen wat ie zelf wil zeg ik altijd. Ik denk wel dat BV de beste start is (das gewoon een feit ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik al wat mensen op de tenen heb getrapt met mijn opmerking borstvoeding deel 13 ...
De reden is dat ik al redelijk snel weer aan het werk ga, absoluut niet wil kolven, mijn man meer de kans wil geven om ook de voeding te geven, ik 9 maanden lang genoeg vind om mijn lichaam (let op, niet mijn leven!) in dienst te stellen van dit kindje (ik vind dat een heel zware opgave), ik (persoonlijk!) moeite heb met de hormonale gevolgen die het borstvoeden heeft.
En misschien is het ook wel een reactie op de enorme druk die op het borstvoeden als beste start wordt gegeven, ik word daar nogal recalcitrant en agressief van. Maar...dat geeft niet de doorslag!
Zijn helemaal perfect Martineke....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef Martineke het volgende: ik heb de uitslagen gevraagd van vorige keer en dat was van smorgens tot savonds achter1volgens 3.5 / 4.1 / 4.5 / 6.1 volgens de gyn keurig en ruimschoots onder de 7, wat schijnbaar ook moet?
Klopt. Bij zwangeren hebben ze het graag onder de 7.Heb ik de hele zwangerschap niet gehaald trouwensquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef Martineke het volgende:
@ Leah, ik heb de uitslagen gevraagd van vorige keer en dat was van smorgens tot savonds achter1volgens 3.5 / 4.1 / 4.5 / 6.1 volgens de gyn keurig en ruimschoots onder de 7, wat schijnbaar ook moet?,
Zojuist alweer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ook al!
Gaat rap bij jou. Niet eerlijk.
Ben je ook niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:47 schreef cattie het volgende:
Toen ik dat blij aan mijn man vertelde keek hij me echt aan met een blik van: je bent niet wijs...![]()
Wel, soms denk ik wel dat ik iets voel hoor. Maar het kan evengoed inbeelding zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zojuist alweer.
Ik bof echt!
Komt bij jou vanzelf ook, zeker weten! Maar het kan even duren.
Mijn zus voelde pas met 21 weken leven (ik dus met 16). Kennelijk verschilt het nogal van persoon tot persoon. Maar als je het eenmaal voelt Bass-Miss.... jij gaat ook smelten!
Nou ja, je houdt nog veel langer de hormoonhuishouding, of iets dat er op lijkt, van tijdens de zwangerschap. Het ontzwangeren duurt langer. Dat heb ik tenminste begrepen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Belana het volgende:
[..]
ieder moet doen wat ie zelf wil zeg ik altijd. Ik denk wel dat BV de beste start is (das gewoon een feit ofzo) maar kinderen worden ook groot van flesvoeding.
welke hormonale gevolgen heeft borstvoeden dan? Daar heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk.
Is het dan ook niet zo dat je meer tijd hebt om aan je hormoonverandering te wennen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:12 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nou ja, je houdt nog veel langer de hormoonhuishouding, of iets dat er op lijkt, van tijdens de zwangerschap. Het ontzwangeren duurt langer. Dat heb ik tenminste begrepen.
Nou, dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:12 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nou ja, je houdt nog veel langer de hormoonhuishouding, of iets dat er op lijkt, van tijdens de zwangerschap. Het ontzwangeren duurt langer. Dat heb ik tenminste begrepen.
alleen de eerste was nuchter en een half uur voor het ontbijt. de andere 3 x zijn allemaal 1 1/2 uur na het onbijt/lunch/avondetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Zijn helemaal perfect Martineke....Nuchter moet je laag in de 4 zitten. 3,5 is zelfs aan de lage kant.Ik denk aan je waardes te zien dat je nuchter,voor de maaltijden en voor het slapen hebt geprikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |