Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:24 schreef PM-girl het volgende:
Maar ik heb gewoon even een paar slechte dagen denk ik.
Ben bang dat lekkende tieten geen klok kunnen kijken!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, of dit ook overdag gaat gebeuren? Leuk op je werk enzo! Nouja, ik neem aan dat die pads ook nu al hun werk kunnen doen als het nodig is?
Maar ik heb gewoon even een paar slechte dagen denk ik.
Die weblog is gisteren nog geupdate, niets aan de hand dusquote:Op maandag 1 mei 2006 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft iemand al wat vernomen van Icicle?!
Heb haar al een tijdje niet gezien, en is inmiddels over de 37 weken zag ik op haar weblog!
Het zullen wel de hormonen zijn denk ik, maar ik voel me momenteel echt een productielijn ipv vrouw. Gisteren ook al en daar komt dan die lekkage bovenop. Verder nog wat dingen, maar dat plaats ik liever niet hier op een openbaar forum.quote:
Ik kom af en toe gezellig meelezen hoor! Leuk dat je naar me vraagt Cattiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:13 schreef cattie het volgende:
Skyhigh gefeliciteerd!
Hoi Kwipsel, jij bent gelukkig niet in het zwarte gat verdwenen! Hoe is het? Morgen ben je toch uitgerekend?
Ook al!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:38 schreef Moonah het volgende:
Ik voel mijn kindje steeds beter. Gisteravond, vanochtend.... Cuuuute!
En mijn lief heeft hem/haar ook al kunnen voelen.
Pffieuw!
Indrukwekkend...
nee, moet paar druppels opvangen in een buisje en dat dan inleveren. en de keer erop dat ik bij de gyn kom krijg ik te horen of het goed was/is of niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef Leah het volgende:
Maar moest je het niet zelf meten dan? Of moest je die stripjes naar het lab brengen ofzo?
Overigens niet bemoeizuchtig bedoeld hoor, gewoon nieuwsgierigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |