abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37467872
Volgens mij is hier ergens een zwart gat Iedereen verdwijnt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_37467914
Ojee, als ik dan maar niet de volgende ben. Volgensmij ben ik de eerste dame die in het lijstje staat die er nog wel is. *scary*
  Jubileum moderator maandag 1 mei 2006 @ 21:53:22 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37468193
Icicle post gewoon nog in FOT dus er vast niets X-files-achtigs aan de gang
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 mei 2006 @ 22:36:19 #29
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37470292
EminemR mooie echoos zeg, vooral die bovenste en jongetjes zijn cool

ik heb gelukkig de dagcurve glucose er weer op zitten vorige keer vond ik t niet erg om te doen, maar toen had ik zon mooie prikpen mee gekregen. gisteren zag ik tot mijn schrik dat ik nu zelf moest prikken met zon "blood lancet" IEKS. daar ben ik geen held in hoor mezelf met zon ding in me vinger jassen. eigenlijk moet je dat snel en diep doen, ik doe dat tergend langzaam en 3 x niet diep gevolg is dat ik mezelf 7 x heb moet prikken ipv de 4 die eigenlijk al goed zou moeten zijn als je het goed doet.
morgen weer naar de gyn, hoop dat ik niet weer glucose moet prikken
  maandag 1 mei 2006 @ 22:40:07 #30
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37470511
Mag ik vragen wat je uitslagen waren Martineke? Zelf prikken lijkt me idd niks, zonder zo'n apparaatje bedoel ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:46:50 #31
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37470864
ik heb werkelijk geen flauw idee, maar volgens de gyn waren de uitslagen de vorige keer keurig.
ik zal het eens vragen morgen of hij dat ff wil zeggen, ik laat t weten.
prikpen is echt fijner
  maandag 1 mei 2006 @ 23:04:15 #32
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37471765
Maar moest je het niet zelf meten dan? Of moest je die stripjes naar het lab brengen ofzo?
Overigens niet bemoeizuchtig bedoeld hoor, gewoon nieuwsgierigheid.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:11:09 #33
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37472091
Et gefeliciteerd !!!!!!

EminemRulezz, mooie echo´s!!

Wat die tepels betreft , ik heb helemaal nergens last van gelukkig.. lijkt me niets trouwens, dooie tepels, en pijnlijk ook

Verder alles goed hier, ik krijg nu wel éerug snel harde buiken de laatste dagen, ook al als ik opsta als ik lang in een zelfde houding heb gezeten. was naar boven brengen is al haast niet te doen, en stofzuigen kan ik allang vergeten.... ik hoop echt dat het niet erger wordt.
Maar verder alles prima de prima dus
pi_37474790
Ik heb mijn gezicht hier een hele tijd niet laten zien, door omstandigheden kon ik niet meer online komen *schaam*

Ik wil hier toch iedereeen laten weten dat op 26 april onze dochter Kayleigh is geboren. Precies 2 weken over tijd.
Moet even op zoek naar wat webspace om even oon fotootje van haar online te zetten.

Ze heeft ons nog even goed laten schrikken, ze is met spoedkeizersnee geboren. Haar hartslag viel ineens naar beneden en bleef rond de 60 voor 7 of 8 minuten. In no time waren we in de OK, en nog geen 10 minuten nadat de hartslag zo laag was is ze gehaald.
Moeder en dochter zijn sinds zaterdag weer thuis, en maken het nu goed. Moeder heeft veel pijn, Kayleigh slaapt eet en huilt, precies zoals het hoort.

Wilde toch even wat laten horen nu ik de kans ervoor had, en zodra ik wat space gevonden heb post ik een foto
pi_37475091
gefeliciteerd skyhigh!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:47:34 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_37477860
gefeliciteerd skyhigh
stormy waters...
sailin'
pi_37477925
Gefeliciteerd skyhigh
pi_37477949
Eminem, enorm mooie lieve echo! +O
En skyhigh: gefeliciteerd! Al over de schrik heen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:12:39 #39
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37477980
Gefeliciteerd Skyhigh, dat zal wel even schrikken geblazen zijn.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 08:31:47 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37478161
Gefeliciteerd skyhigh! Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gegaan, want volgens mij schrik je je echt een ongeluk als dat gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 02-05-2006 09:14:21 ]
pi_37478194
Skyhigh, gefeliciteerd

Eminem, mooie echo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:04:36 #42
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37478553
Gefeliciteerd met Kayleigh
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:12:36 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37478659
Skyhigh, proficiat!! Een meisje!! Leuk!

Na al jullie gepraat over borstvoeding enzo heeft mijn lijf besloten melk te gaan lekken vannacht, of iets wat er voor door moet gaan?
Is dat zo vroeg al normaal? (19 weken) En gaat dit ook overdag gebeuren?

Ik moet zeggen dat ik er nogal door verbouwereerd ben, ik voel me nu even echt een fabriekje, niet leuk.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37478740
Skyhigh, gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:21:10 #45
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37478760
PM, wacht maar tot je straks zit te kolven.

Skyhigh van harte met jullie dochter! En we willen natuurlijk wel even een foto zien.

Zwart gat? Zwart gat? Waar?
* dutchie maakt omtrekkende bewegingen
Ik ga daar niet in hoor.

Belana!!!!! Kijk eens naar buiten. Het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten, de bomen worden weer groen, bloempjes (helaas ook het onkruid ) bloeien, de wereld verandert!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37478770
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:12 schreef PM-girl het volgende:
Skyhigh, proficiat!! Een meisje!! Leuk!

Na al jullie gepraat over borstvoeding enzo heeft mijn lijf besloten melk te gaan lekken vannacht, of iets wat er voor door moet gaan?
Is dat zo vroeg al normaal? (19 weken) En gaat dit ook overdag gebeuren?

Ik moet zeggen dat ik er nogal door verbouwereerd ben, ik voel me nu even echt een fabriekje, niet leuk.
Met 19 wk is idd vrij vroeg. Dat had ik zelfs niet, en als iemand een supermelkfabriek was, dan was ik het. Als ik maar aan een baby dácht dan spoot ik een volwassen vent van z'n brommer. Maar dit alles alleen ná de bevalling
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:24:37 #47
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37478801
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Met 19 wk is idd vrij vroeg. Dat had ik zelfs niet, en als iemand een supermelkfabriek was, dan was ik het. Als ik maar aan een baby dácht dan spoot ik een volwassen vent van z'n brommer. Maar dit alles alleen ná de bevalling
Wat ik me afvraag, of dit ook overdag gaat gebeuren? Leuk op je werk enzo! Nouja, ik neem aan dat die pads ook nu al hun werk kunnen doen als het nodig is?
Maar ik heb gewoon even een paar slechte dagen denk ik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:25:23 #48
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37478815
Hier ook!
En nog geen last gehad van lekken ofzo.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37478897
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 09:24 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, of dit ook overdag gaat gebeuren? Leuk op je werk enzo! Nouja, ik neem aan dat die pads ook nu al hun werk kunnen doen als het nodig is?
Maar ik heb gewoon even een paar slechte dagen denk ik.
Um...ik heb er geen ervaring mee vóór de bevalling, maar overdag schoot de melk regelmatig toe erna idd. Als je net in de buurtsuper staat af te rekenen ofzo. SPLET.
Die pads houden het wel tegen hoor, alleen wel zodra ze vochtig zijn vernieuwen, anders verweken je tepels en krijgen schimmels misschien snode plannen die AU doen...
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:38:11 #50
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37479020
Skyhigh, ik ken je niet, je bent van voor mijn tijd , maar van harte gefeliciteerd!

En die echo's..... *smelt

*smelt even verder:
Ik voel mijn kindje steeds beter. Gisteravond, vanochtend.... Cuuuute!
En mijn lief heeft hem/haar ook al kunnen voelen.
Pffieuw!
Indrukwekkend...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')