als ie elke 2 uur krijgt, spuugt ie dan niet de helft weer terug? dat doet max wel namelijk..quote:Op maandag 27 maart 2006 15:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Merlijn komt zo vaak omdat het beschikbaar is.Als ik er 's avonds niet ben, zoals laatst een avondje uit van 17.00 tot 23.30 heeft hij genoeg aan één fles van 150 cc.
Dan heb ik er voor gevoed en voed ik erna.
ik houd max nu nog een beetje wakker 's avonds, om te proberen of ie dan beter doorslaapt 's nachts. en dat werkt soms wel en soms niet. maarja kan ook nog niet teveel van hem verwachten nu natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 15:08 schreef Belana het volgende:
Ik kan me herinneren dat Liam al snel vanaf half 8 's avonds langer door ging slapen, eerst tot 12 uur, toen tot 1 uur en zo kwam er steeds een uurtje bij. Binnen no time was dat 6 uur de volgende ochtend, echt zalig!
Toch eventjes emoquote:Een terugblik....
Tja, na een moeilijke start, Merlijn heeft de eerste 4 dagen alleen maar live-BV gehad en daarna zag ik het even niet helemaal meer zitten. Ik was namelijk met kloven uit het ziekenhuis ontslagen. Maar ik gaf niet op. In overleg met verloskundige en kraamhulp zijn we meteen gaan kolven en vingervoeden en de rest kreeg hij er in KV bij. We hadden vanalles geprobeerd, het tepelhoedje en af en toe toch aanleggen. Maar Merlijn pakte verkeerd en daar hield het voor mij op die manier toen op. Ik heb de eerste drie weken alleen gekolft en hij kreeg het gewoon met de fles. Ik hoopte dat ik tegen de tijd dat hij vier weken was ik hem weer volledig aan de borst kon leggen. Gekolft kreeg hij wel meer dan de helft van de voedingen op een dag. Eind januari ben ik Merlijn weer aan gaan leggen. En het lukte, eigenlijk geen kloven meer gehad en hij pakte het geweldig op.
Februari en Maart waren de maanden dat hij alleen nog maar live-BV kreeg. Niks meer gekolft, alleen als ik er niet was en de KV ging heel vlug de vuilnisbak in. Heerlijk om mijn ventje nu al 3 maanden toch het beste te geven, al kreeg hij er in het begin KV bij.
Ben blij dat ik het niet opgegeven heb .....
Zoiets bedoelde ok ook met problemen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:56 schreef snoopy het volgende:
Maar toch kan ik me ook voorstellen dat er vrouwen zijn die geen bv willen/kunnen geven. Mensen kunnen wel vervelende (lichamelijke) ervaringen vanuit het verleden hebben of er zijn medische redenen. Je weet maar nooit
Ik ben dan wel niet zwanger, maar ik weet al wel dat ik echt geen borstvoeding wil gaan geven.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:19 schreef Jelief het volgende:
Is er iemand die mij uit kan leggen waarom iemand bij voorbaat al kan zeggen dat zegeen bv wil geven? Ik kan echt niet begrijpen dat je je kind niet de beste start wilt geven. Dat je door problemen op een gegeven moment stopt kan ik mij voorstellen maar al niet eens beginnen?
ik zou the world health organization en unicef niet zo snel een bv-maffia durven noemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef linda856763 het volgende:
Ik vind overigens wel dat er idd sprake is van moedermafia op het gebied van borstvoeden, alleen al omdat er over flesvoeding van 0-6 mnd niet eens voorlichting mag worden gegeven door fabrikanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |