abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:14:52 #201
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37493547
LET OP SPOILERS EPISODE 21 EN 22
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_37493591
Het einde van Episode 19 was pas spannend

Die van Episode 20 valt wel mee
pi_37493690
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef crossover het volgende:
seizoen heet Prison Break: The Manhunt. Ze gaan dus ontsnappen.
Wat hij zegt
hi
pi_37493695
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef crossover het volgende:
waarom lezen jullie het topic niet ff gewoon?
De zooi op de matras is iid voor de geur, en seizoen heet Prison Break: The Manhunt. Ze gaan dus ontsnappen.
ehhh...misschien ben ik dom, maar dat van die geur snap ik niet helemaal
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:21:11 #205
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37493725
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef CySt het volgende:

[..]

De vader van Lincoln zat bij de CIA (The company). Hij kwam hoog aan de top en kwam dus aan hele belangrijke informatie. Maar hij ging weg, dus nam hij de info met zich mee. De CIA was bang dat hij het tegen hun zou gebruiken. Ze gaan een alliance aan met de VP. Zij krijgt het geld van haar broer om haar campagne te betalen en de CIA krijgt Lincoln als moordenaar om zijn vader uit zijn schuilplaats te lokken. In a nutshell is dit dan .
dat gedoe verpest de serie voor mij eigenlijk, het gedeelte wat nu begonnen is is spannend enzo maar dat gedoe hadden ze er niet bij moeten doen.

Trouwens, was het niet zo dat men eerst maar met een bepaald aantal gasten kon ontsnappen ivm de tijd? Daarom was Abruzzi ook gewond geraakt door die pedo....
pi_37493766
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

ehhh...misschien ben ik dom, maar dat van die geur snap ik niet helemaal
Ze verwachten dat er honden achter ze aangestuurd gaan worden. Die honden zullen de geur uit het bed van de gevangenen opnemen. Op deze manier proberen ze dat te dwarsbomen.

Tenminste dat is hoe ik het begreep.
pi_37493804
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat gedoe verpest de serie voor mij eigenlijk, het gedeelte wat nu begonnen is is spannend enzo maar dat gedoe hadden ze er niet bij moeten doen.

Trouwens, was het niet zo dat men eerst maar met een bepaald aantal gasten kon ontsnappen ivm de tijd? Daarom was Abruzzi ook gewond geraakt door die pedo....
Ben ik het neit helemaal mee eens, het hoort bij het verhaal. Elk goed verhaal heeft een goede achtergrond. Anders zouden het gewoon een paar gevangenen zijn die ontsnappen.

Wat je zegt wat betreft de tijd klopt, maar dat was bij het oude plan. Ze gebruiken nu een andere route, dus misschien is de timing nu beter. Maar T-bag begon wel idd over dat ze het niet zouden halen..
pi_37493848
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:23 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ze verwachten dat er honden achter ze aangestuurd gaan worden. Die honden zullen de geur uit het bed van de gevangenen opnemen. Op deze manier proberen ze dat te dwarsbomen.

Tenminste dat is hoe ik het begreep.
Oke, klinkt logisch.

Maar die honden zijn juist getraind om 'mensengeur' te ruiken Maarja...jouw redenering klinkt wel logisch
pi_37493940
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

Oke, klinkt logisch.

Maar die honden zijn juist getraind om 'mensengeur' te ruiken Maarja...jouw redenering klinkt wel logisch
Het is geen redenering, het wordt duidelijk gezegd in de episode. Ze zijn bang dat ze honden zullen inzetten om hun te vinden, dus gebruiken ze allerlei sterke geuren om de honden op een dwaalspoor te zetten..
pi_37493943
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:16 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Het einde van Episode 19 was pas spannend

Die van Episode 20 valt wel mee
Valt wel mee???? Ben je gek geworden
pi_37494063
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef CySt het volgende:

[..]

Het is geen redenering, het wordt duidelijk gezegd in de episode. Ze zijn bang dat ze honden zullen inzetten om hun te vinden, dus gebruiken ze allerlei sterke geuren om de honden op een dwaalspoor te zetten..
Oke, ik heb het kennelijk niet goed verstaan
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Valt wel mee???? Ben je gek geworden
Bij het einde van Episode 19 dacht ik: Die van 20 was wel spannend, maar die van 19 was echt
pi_37494616
The Company in dit geval is NIET de CIA, maar een powerful verzameling van bedrijven die alles bepalen dat in de USA gebeurt (nou ja, dat willen ze)
I love it when a plan comes together !
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:56:50 #213
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37494706
Hoe goed is ie nou eigenlijk ???

Ga het misschien ook vanaf het begin volgen nu, weet alleen niet of het de moeite waard is..
En hoeveel afleveringen loop ik al achter
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:57:46 #214
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37494737
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:24 schreef CySt het volgende:

[..]

Ben ik het neit helemaal mee eens, het hoort bij het verhaal. Elk goed verhaal heeft een goede achtergrond. Anders zouden het gewoon een paar gevangenen zijn die ontsnappen.
Dat klopt, er hoort een goed verhaal bij, ik vind dit echter allemaal wel erg ver gaan voor een serie die gaat over gevangenen die willen ontsnappen. Daar hoeft voor mij geen verhaal dat over de cia, olie, de president, geheim agenten etc niet bij, het past gewoon niet bij elkaar en het verhaal daarvan rammelt imo aan alle kanten
pi_37494869
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
The Company in dit geval is NIET de CIA, maar een powerful verzameling van bedrijven die alles bepalen dat in de USA gebeurt (nou ja, dat willen ze)
Als je kijkt wat voor figuren er bij de VP komen, zoals die vrouw, typische geheim agenten. En "They determine every shot this country takes", het lijkt me sterk dat een groep "bedrijven" dat zou kunnen doen.
pi_37494912
-edit-
pi_37495803
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dat klopt, er hoort een goed verhaal bij, ik vind dit echter allemaal wel erg ver gaan voor een serie die gaat over gevangenen die willen ontsnappen. Daar hoeft voor mij geen verhaal dat over de cia, olie, de president, geheim agenten etc niet bij, het past gewoon niet bij elkaar en het verhaal daarvan rammelt imo aan alle kanten
idd, ze moeten het een beetje op niveau "soap" houden. maja nu weekje wachten en wat oude episodes terug kijken
Facts don't care about your feelings
pi_37496092
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik nu de enige die meer van Episode 20 had verwacht?
Zat mij teveel gelul buiten de gevangenis om heen, vind het te vaag worden met die president enz.

Dat verpest in mijn ogen toch best die serie een beetje
Ja inderdaad, 20 was saai
En ja, dat met die Vice President ed. boeide me vanaf het begin niet, en nu al helemaal niet.
pi_37496457
21 en 22 wordt echt knallen.
Dit (lees: ep 20) was slechts een aanloop tot het moment suprème Vanaf volgende week:

Escape is just the beginning
hi
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:07:06 #220
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37496559
lol ik vond 20 juist ijzersterk eindeljik begint het een keer weer op gang te komen. Ik wil die ontsnapping nu wel eens zien gaan gebeuren, hebben we nu al 20 afleveringen op moeten wachten. En wtf!??! Scofield die Pope bedreigd!??! hahaha wat een einde weer, kan al niet wachten tot volgende week. Ben ook benieuwd of Westmoreland het gaat redden, zal wel een probleem opleveren bij de ontsnapping. En ook weer een nieuwe twist met die Savrinn.

Nog 7 daagjes
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:08:40 #221
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37496603
oh ja trouwens misschien een stomme vraag maar waarom hebben lincoln en michael andere achternamen? Burrows van de moeder ofzo? en scofield van de vader?

pi_37496817
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:
oh ja trouwens misschien een stomme vraag maar waarom hebben lincoln en michael andere achternamen? Burrows van de moeder ofzo? en scofield van de vader?

Toen Michael werd geboren was zijn vader al weggegaan, dus Michael heeft zijn moeders achternaam (ofzo)
pi_37496844
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:

Net andersom .
pi_37496868
SPOILER
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:20:44 #225
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37496945
ga hem zo kijken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37497198
Godver als je wat over 21/22 te melden hebt of over hoe seizoen 1 afloopt: Use da fucking spoilertag
Signature
pi_37497272
Waar kan ik de promo vinden van E21
pi_37497420
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef superbient het volgende:
SPOILER
Linkje naar die preview?
pi_37498040
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef CySt het volgende:

[..]

Als je kijkt wat voor figuren er bij de VP komen, zoals die vrouw, typische geheim agenten. En "They determine every shot this country takes", het lijkt me sterk dat een groep "bedrijven" dat zou kunnen doen.
Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.

Zo vreemd is het ook niet, zoek de complottheorieën er maar eens op na. De beroemdste daarvan is denk ik het bedrijf Halliburton dat eigenhandig de oorlog in Irak is begonnen en daar nu bakken met geld aan verdient (aldus de conspiracy theorists).
pi_37498296
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:36 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Linkje naar die preview?
tis een torrent hier staat ie
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_37498406
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Symer het volgende:

[..]

Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.

Zo vreemd is het ook niet, zoek de complottheorieën er maar eens op na. De beroemdste daarvan is denk ik het bedrijf Halliburton dat eigenhandig de oorlog in Irak is begonnen en daar nu bakken met geld aan verdient (aldus de conspiracy theorists).
Ahja, je hebt gelijk. Dat zeg hij idd ja..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:24:40 #232
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37498436
OMFG!!!!!!! SCOFIELD!!!!
stay frosty
pi_37498990
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:18 schreef superbient het volgende:

[..]

tis een torrent hier staat ie
Zo'n HD trailer is een beetje onzinnig vind ik maja. Torrent gaat ook retelangzaam hier. Promo staat ook op youtube. gewoon ff zoeken op 'prison break promo'
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:52:33 #234
108096 Ogala
Halo 2
pi_37499080
OMG OMG OMG!!!

Weer een week wachten
pi_37499325
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Symer het volgende:

[..]

dank je Symer. Having my back.
(PS wanneer komt Stewie weer terug?)
pi_37499387
Wat een aflevering!

Massive Attack
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_37499424
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Zo'n HD trailer is een beetje onzinnig vind ik maja. Torrent gaat ook retelangzaam hier. Promo staat ook op youtube. gewoon ff zoeken op 'prison break promo'
Pas op: promo E21

http://www.youtube.com/watch?v=xZzvVm0pIAY&search=prison%20break%20promo
  woensdag 3 mei 2006 @ 00:22:11 #238
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37499783
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe goed is ie nou eigenlijk ???

Ga het misschien ook vanaf het begin volgen nu, weet alleen niet of het de moeite waard is..
En hoeveel afleveringen loop ik al achter
Niet doen dus

ach hou het wel bij The Sopranos
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_37499854
wellus
pi_37500005
Aaah wachten, ben zo benieuwd naar 21 .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_37500025
quote:
niet dezelfde hoor
pi_37500678
het was weer super

aan de ene kant wil ik supergraag de ontsnapping zien, maar aande andere kant ben ik dan ook bang dat de serie ten einde komt

maar het is iig duidelijk dat het nu tot een ontsnapping moet komen gezien belleck elk moment vrij kan komen uit die tunnel, en michael pope onder bedreiging van een mes heeft.

spanned :/ ik wil niet nog 7 dagen wachten
you and I ain't done Zeke!
pi_37500761
Waarom duurt het zo laaaaaaaang!
Ik wil verder kijken!
Hoe heet dat nummer trouwens op het einde, dat ze allemaal even terugdenken aan wat ze hebben meegemaakt (de Westmoreland enzo)
pi_37500832
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe aflevering weer
Ik heb een idee hoe het afloopt met Pope en Micheal
Maar wat deden T-bag, Abruzzi & DB nou op hun bed ...waar was dat goed voor?
Tweener
dat was om de geur te veranderen. zodat na de ontsnapping de honden hun geur niet (goed) konden oppakken (of iig een poging)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 3 mei 2006 @ 01:59:34 #245
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_37500945
Ah strakke promo, ik wou dat ik een week kon overslaan... Naja eerst maar eens alle afleveringen van Lost inhalen Daarmee loop ik nog maar 36 afleveringen achter!!!
Ik wil een plaatje posten!
pi_37500995
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef RandomReader het volgende:
Ah strakke promo, ik wou dat ik een week kon overslaan... Naja eerst maar eens alle afleveringen van Lost inhalen Daarmee loop ik nog maar 36 afleveringen achter!!!
valt mee ik all the way
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:18:27 #247
92771 Un4
War....
pi_37501098
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Godver als je wat over 21/22 te melden hebt of over hoe seizoen 1 afloopt: Use da fucking spoilertag
Don't bother, sommige mensen hebben er lak aan of ze de serie voor andere mensen verneuken en vinden het kennelijk "stoer" dat ze alle spoilers al weten. Maargoed daar heb ik al teveel woorden aan vuil gemaakt.

Goeie aflevering wel, eindelijk wat meer vaart en geen overdreven tegenslagen meer zoals we die gewend waren. Dat stuk op het einde met Teardrop op de achtergrond was erg goed! Ben benieuwd of ze dit seizoen eruit komen of dat we met een cliffhanger het seizoen beeindigen. Dat zou wat mij betreft een minpunje zijn..

[ Bericht 6% gewijzigd door Un4 op 03-05-2006 02:29:20 ]
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:24:54 #248
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_37501712
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:
"T-bag: When this guy woke up, he was white!" *pointing at negro*

dat was zo'n goeie enige keer dat ik echt moest lachen in de hele serie
Idd
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:23:28 #249
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37504062
Toch nog even het verschil uitleggen hier over de Amerikaanse Veiligheidsdiensten.

Je hebt de CIA .. the company wordt die ook wel genoemd.... Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.

Onderdeel van de CIA is the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37504102
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dank je Symer. Having my back.
(PS wanneer komt Stewie weer terug?)
Np. En Stewie komt terug als ik klaar ben met WLIIA kijken (3 van de 8 seizoenen gezien, dus dat duurt nog wel even).

Ik las dat de vorige promo zo misleidend was, dus ging ik die even kijken (zaten toch geen spoilers in nu ik 20 al heb gezien, dacht ik).

Gaat die promo gewoon verder dan 20
Ik dacht dit komt me helemaal niet bekend voor en voordat ik doordat dat het over de finale ging en hem uit wou zetten, was ie al afgelopen
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Je hebt the company. Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.

In de broekzak van the company zit the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
Even wat aangepast en nu klopt het volgens mij
pi_37504691
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Toch nog even het verschil uitleggen hier over de Amerikaanse Veiligheidsdiensten.

Je hebt de CIA .. the company wordt die ook wel genoemd.... Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.

Onderdeel van de CIA is the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
technisch gezien heb je gedeeltelijk gelijk. The Company is een gangbare benaming van de CIA. In deze serie is dat echter niet het geval. The Company is hier een conglomeraat van bedrijven die de dienst wil uitmaken in de wereld. Dat is uitgelegd in een episode, volgens mij 19.

Verder is de Secret Service geen onderdeel van de CIA, maar tot 2003 onderdeel van de Treasury department (ministerie van Financien), daarna onderdeel van Homeland Security. Het zou nog logisch geweest zijn als het onderdeel had uitgemaakt van de FBI, want die zijn voor USA-interne aangelegenheden. De CIA mag niet op USA grondgebied opereren, ze zijn alleen voor het buitenland.

Missie:
The Secret Service protects the President and Vice President, their families, heads of state, and other designated individuals; investigates threats against these protectees; protects the White House, Vice President’s Residence, Foreign Missions, and other buildings within Washington, D.C.; and plans and implements security designs for designated National Special Security Events. The Secret Service also investigates violations of laws relating to counterfeiting of obligations and securities of the United States; financial crimes that include, but are not limited to, access device fraud, financial institution fraud, identity theft, computer fraud; and computer-based attacks on our nation’s financial, banking, and telecommunications infrastructure.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:54:12 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37504835
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

verhaal
jubs je hebt het bij het rechte eind
stay frosty
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:57:11 #253
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37504921
tweener moet gewoon dood!
stay frosty
pi_37504947
Heb net afl. 20 gezien.. en vind het einde echt gaar..
Hij is toch niet zo stom om te denken dat Pope hem gaat helpen met ontsnappen..
pi_37505317
SPOILER
pi_37505413
wat een goeie ep!
onthullend hoe Micheal dat weer geplant had om weer terug te komen bij Pope

wat had Tweener ookalweer gedaan dat Micheal bij hem in het krijt staat
pi_37505736
Screenshots episode 19:
Scofield:

Sleutel:

Screenshots episode 20:
Op slot..

pi_37505860
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 01:37 schreef kibber het volgende:
Hoe heet dat nummer trouwens op het einde, dat ze allemaal even terugdenken aan wat ze hebben meegemaakt (de Westmoreland enzo)
Massive Attack - Tear drop
hi
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:44:03 #259
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_37506332
Misschien moeten de makers de laatste eps toch even duidelijker maken hoe het nu zit met de VP en The Company enzo, ik lees hierboven telkens weer dat mensen ervan overtuigd zijn dat "The Company" in Prison Break ook de CIA is, terwijl dit echt duidelijk niet het geval is. Dat is door pa Burrows toch uitgebreid verteld... Wat JohnHannibalSmith dus ook al keurig uitlegt hierboven.
Seriously!?
pi_37506385
Ze hebben gewoon Tweener nodig om Lincoln los te maken uit zn boeien...
pi_37506445
Signature
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:52:03 #262
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37506597
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Jopper1983 het volgende:
Ze hebben gewoon Tweener nodig om Lincoln los te maken uit zn boeien...
Tweener is een pickpocket... hij heeft het horloge van westmoreland voor scofield teruggestolen van zon guard.

dus tweener kan linc denk ik niet loskrijgen... denk ook dat pope dat wel laat doen.

kan haast niet wachten.
stay frosty
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:21:55 #263
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37507442
Tering wat gaat dit vet worden hopen dat die ouwe niet dood neervalt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:44:36 #264
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37508081
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien moeten de makers de laatste eps toch even duidelijker maken hoe het nu zit met de VP en The Company enzo, ik lees hierboven telkens weer dat mensen ervan overtuigd zijn dat "The Company" in Prison Break ook de CIA is, terwijl dit echt duidelijk niet het geval is. Dat is door pa Burrows toch uitgebreid verteld... Wat JohnHannibalSmith dus ook al keurig uitlegt hierboven.
mijn excuus is dat ik achterloop met episodes... ik heb pas net 16 gezien...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37509093
Wejoww
SPOILER* SPOILER* SPOILER!!
Klikken op eigen risico!!!!!!!
Je ziet super grote spoilers, dusseh geef mij niet de schuld als je ze toch bekijkt .

Promo pics voor ep 21 zijn beschikbaar

hi
pi_37515137
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef avotar het volgende:

[..]

mijn excuus is dat ik achterloop met episodes... ik heb pas net 16 gezien...
Ga weg uit dit topic dan.. 17 t/m 20 worden hier ook besproken
Signature
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:09:42 #267
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_37515801
Vond het een goede aflevering. Ben benieuwd of ze wel of niet ontsnappen.
pi_37515954
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het een goede aflevering. Ben benieuwd of ze wel of niet ontsnappen.
pi_37515987
Whehe. Vanavond 20 maar eens kijken denk ik. Of in het weekend pas, hoef ik minder lang op 21 te wachten.
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:27:50 #270
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_37516211
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Crazykill het volgende:

[..]

pi_37516841
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
Whehe. Vanavond 20 maar eens kijken denk ik. Of in het weekend pas, hoef ik minder lang op 21 te wachten.
inderdaad, dacht ik vanochtend ook. had ik maar gewacht met het kijken van e20 tot het weekend, dan kon ik snel daarna 21 zien. but hell
you and I ain't done Zeke!
pi_37516923
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Natuurlijk ontsnappen ze. Lees het topic maar.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37517044
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef crossover het volgende:

[..]

Natuurlijk ontsnappen ze. Lees het topic maar.
Better than that. Take a look at the pic's
hi
pi_37517124
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Season 2 heet "The Manhunt", ik denk niet dat ze dat in de Gevangenis zullen doen
pi_37517186
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Season 2 heet "The Manhunt", ik denk niet dat ze dat in de Gevangenis zullen doen
Ze kunnen rondjes rennen in de gevangenis. Ik zie Bellick al rennen
We have a runner
hi
pi_37517368
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Better than that. Take a look at the pic's
SHUT UP!!!!!!!!! ik waag me niet nog eens aan die spoiler zooi.
Doe mij maar de good old trusty cliffhanger
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_37517387
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:16 schreef crossover het volgende:

[..]

SHUT UP!!!!!!!!! ik waag me niet nog eens aan die spoiler zooi.
Doe mij maar de good old trusty cliffhanger
Je wilt wel kijken .. Kom op
hi
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:21:04 #278
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_37517455
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Je wilt wel kijken .. Kom op
Ik heb gekeken
En nou ben ik nog nieuwsgieriger
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:34:31 #279
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37517777
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Crazykill het volgende:

[..]

hehe ze gaan dan belleck zoeken
stay frosty
pi_37520767
Ik denk dat sowieso Westmoreland en die bolle neef van Sucre doodgaan bij de ontsnapping

Die helicopter had maar 3 plaatsen? Abruzzi, Scofield en....?
pi_37521478
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:14 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Ik denk dat sowieso Westmoreland en die bolle neef van Sucre doodgaan bij de ontsnapping

Die helicopter had maar 3 plaatsen? Abruzzi, Scofield en....?
Wat dacht je van Linc
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:43:05 #282
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37522061
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:29 schreef crossover het volgende:

[..]

Wat dacht je van Linc
mja .... of westmoreland..... met zn 1.5 mil
stay frosty
pi_37524648
Nog 19 post'jes en dit topic is al vol
Gaat wel erg snel zo
Iemand topic-titels voor #11?
hi
pi_37525000
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nog 19 post'jes en dit topic is al vol
Gaat wel erg snel zo
Iemand topic-titels voor #11?
iets als:

' I'm breaking out, and you're gonna make sure my brother goes with me '

'Don't think I won't remember what your frontsteps look like'

'I will not discuss morality with an addict and a thief'

[ Bericht 11% gewijzigd door Torio op 03-05-2006 22:00:56 ]
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37525604
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Torio het volgende:

[..]

iets als:

' I'm breaking out, and you're gonna make sure my brother goes with me. '

Te lang , het zou lachen zijn om uber-spoiler te plaatsen in de tt. Leuk voor de rtl 5 kijkertjes

Ik zat te denken aan:
- Prison Break (USA) #11: Uncuffed my brother
- Prison Break (USA) #11: Pretty, we aren't ready to escape.
- Prison Break (USA) #11: Sara, there's something I need to tell you.
- Prison Break (USA) #11: We gotta get out of here. Now!
- Prison Break (USA) #11: Tonight. And I need your help.

hi
pi_37525610
of... ze willen ontsnappen maar een paar blijven haken aan prikkeldraad en sterven maar er zijn alsnog te veel over en niet iedereen past in het vliegtuig maar toch willen ze iedereen erin proppen maar daardoor wordt het vliegtuig te zwaar beladen en crashen ze en de lijken worden 2 weken daarna gevonden in een bramenstruik.
pi_37525726
- Prison Break (USA) #11: Go
pi_37525748
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:04 schreef YoshiBignose het volgende:
- Prison Break (USA) #11: Go
Kijk jij eens even goed naar de meester boven
hi
pi_37525991
deed ik en die waren zooo slecht, dus ik dacht ik kom ff met een korte, maar ZEER krachtige
pi_37526022
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef YoshiBignose het volgende:
deed ik en die waren zooo slecht, dus ik dacht ik kom ff met een korte, maar ZEER krachtige
Kansloos
hi
pi_37526116
pfff
pi_37526167
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef YoshiBignose het volgende:
pfff
hi
pi_37526192
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef YoshiBignose het volgende:
pfff
Jongens, nog een paar posts vechten, en dan kan er bepaald worden wie de volgende titel mag bedenken
pi_37526204
Vechten ..i'm the winner
hi
pi_37526289
denk je dat ik stomp je
pi_37526348
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:
denk je dat ik stomp je
Haha, ik kan je hebben
hi
pi_37526411
wat tips:

- Prison Break (USA) #11: Just make a mistake (Sarah die de deur open moet laten)
- Prison Break (USA) #11: A support beam snapped (Pope over z'n gebouw)
pi_37526461
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Nog wat tips:
- Prison Break (USA) #11: Uncuffed my brother
- Prison Break (USA) #11: Pretty, we aren't ready to escape.
- Prison Break (USA) #11: Sara, there's something I need to tell you.
- Prison Break (USA) #11: We gotta get out of here. Now!
- Prison Break (USA) #11: Tonight. And I need your help.

hi
pi_37526495
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Haha, ik kan je hebben

en die 2 van crossover, sorry maar die vind ik wel heel erg slecht...

edit: en stop jij met je stomme titels 1x is genoeg. als die gekozen worden ben ik weg uit dit topic
pi_37526535
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

en die 2 van crossover, sorry maar die vind ik wel heel erg slecht...
Wejow, pik je dat
hi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')