SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef crossover het volgende:
seizoen heet Prison Break: The Manhunt. Ze gaan dus ontsnappen.
ehhh...misschien ben ik dom, maar dat van die geur snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef crossover het volgende:waarom lezen jullie het topic niet ff gewoon?
De zooi op de matras is iid voor de geur, en seizoen heet Prison Break: The Manhunt. Ze gaan dus ontsnappen.
dat gedoe verpest de serie voor mij eigenlijk, het gedeelte wat nu begonnen is is spannend enzo maar dat gedoe hadden ze er niet bij moeten doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef CySt het volgende:
[..]
De vader van Lincoln zat bij de CIA (The company). Hij kwam hoog aan de top en kwam dus aan hele belangrijke informatie. Maar hij ging weg, dus nam hij de info met zich mee. De CIA was bang dat hij het tegen hun zou gebruiken. Ze gaan een alliance aan met de VP. Zij krijgt het geld van haar broer om haar campagne te betalen en de CIA krijgt Lincoln als moordenaar om zijn vader uit zijn schuilplaats te lokken. In a nutshell is dit dan.
Ze verwachten dat er honden achter ze aangestuurd gaan worden. Die honden zullen de geur uit het bed van de gevangenen opnemen. Op deze manier proberen ze dat te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
ehhh...misschien ben ik dom, maar dat van die geur snap ik niet helemaal![]()
![]()
Ben ik het neit helemaal mee eens, het hoort bij het verhaal. Elk goed verhaal heeft een goede achtergrond. Anders zouden het gewoon een paar gevangenen zijn die ontsnappen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:21 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat gedoe verpest de serie voor mij eigenlijk, het gedeelte wat nu begonnen is is spannend enzo maar dat gedoe hadden ze er niet bij moeten doen.
Trouwens, was het niet zo dat men eerst maar met een bepaald aantal gasten kon ontsnappen ivm de tijd? Daarom was Abruzzi ook gewond geraakt door die pedo....
Oke, klinkt logisch.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ze verwachten dat er honden achter ze aangestuurd gaan worden. Die honden zullen de geur uit het bed van de gevangenen opnemen. Op deze manier proberen ze dat te dwarsbomen.
Tenminste dat is hoe ik het begreep.
Het is geen redenering, het wordt duidelijk gezegd in de episode. Ze zijn bang dat ze honden zullen inzetten om hun te vinden, dus gebruiken ze allerlei sterke geuren om de honden op een dwaalspoor te zetten..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Oke, klinkt logisch.
Maar die honden zijn juist getraind om 'mensengeur' te ruikenMaarja...jouw redenering klinkt wel logisch
![]()
Valt wel mee???? Ben je gek gewordenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:16 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Het einde van Episode 19 was pas spannend![]()
Die van Episode 20 valt wel mee![]()
Oke, ik heb het kennelijk niet goed verstaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef CySt het volgende:
[..]
Het is geen redenering, het wordt duidelijk gezegd in de episode. Ze zijn bang dat ze honden zullen inzetten om hun te vinden, dus gebruiken ze allerlei sterke geuren om de honden op een dwaalspoor te zetten..
Bij het einde van Episode 19 dacht ik:quote:
Dat klopt, er hoort een goed verhaal bij, ik vind dit echter allemaal wel erg ver gaan voor een serie die gaat over gevangenen die willen ontsnappen. Daar hoeft voor mij geen verhaal dat over de cia, olie, de president, geheim agenten etc niet bij, het past gewoon niet bij elkaar en het verhaal daarvan rammelt imo aan alle kantenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:24 schreef CySt het volgende:
[..]
Ben ik het neit helemaal mee eens, het hoort bij het verhaal. Elk goed verhaal heeft een goede achtergrond. Anders zouden het gewoon een paar gevangenen zijn die ontsnappen.
Als je kijkt wat voor figuren er bij de VP komen, zoals die vrouw, typische geheim agenten. En "They determine every shot this country takes", het lijkt me sterk dat een groep "bedrijven" dat zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
The Company in dit geval is NIET de CIA, maar een powerful verzameling van bedrijven die alles bepalen dat in de USA gebeurt (nou ja, dat willen ze)
idd, ze moeten het een beetje op niveau "soap" houden. maja nu weekje wachten en wat oude episodes terug kijkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat klopt, er hoort een goed verhaal bij, ik vind dit echter allemaal wel erg ver gaan voor een serie die gaat over gevangenen die willen ontsnappen. Daar hoeft voor mij geen verhaal dat over de cia, olie, de president, geheim agenten etc niet bij, het past gewoon niet bij elkaar en het verhaal daarvan rammelt imo aan alle kanten
Ja inderdaad, 20 was saaiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik nu de enige die meer van Episode 20 had verwacht?
Zat mij teveel gelul buiten de gevangenis om heen, vind het te vaag worden met die president enz.![]()
Dat verpest in mijn ogen toch best die serie een beetje![]()
Toen Michael werd geboren was zijn vader al weggegaan, dus Michael heeft zijn moeders achternaam (ofzo)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:
oh ja trouwens misschien een stomme vraag maar waarom hebben lincoln en michael andere achternamen? Burrows van de moeder ofzo? en scofield van de vader?
![]()
Net andersomquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:
oh ja trouwens misschien een stomme vraag maar waarom hebben lincoln en michael andere achternamen? Burrows van de moeder ofzo? en scofield van de vader?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef superbient het volgende:Linkje naar die preview?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef CySt het volgende:
[..]
Als je kijkt wat voor figuren er bij de VP komen, zoals die vrouw, typische geheim agenten. En "They determine every shot this country takes", het lijkt me sterk dat een groep "bedrijven" dat zou kunnen doen.
tis een torrent hier staat iequote:
Ahja, je hebt gelijk. Dat zeg hij idd ja..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.
Zo vreemd is het ook niet, zoek de complottheorieën er maar eens op na. De beroemdste daarvan is denk ik het bedrijf Halliburton dat eigenhandig de oorlog in Irak is begonnen en daar nu bakken met geld aan verdient (aldus de conspiracy theorists).
Zo'n HD trailer is een beetje onzinnig vind ik maja. Torrent gaat ook retelangzaam hier. Promo staat ook op youtube. gewoon ff zoeken op 'prison break promo'quote:
dank je Symer. Having my back.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.
Zo vreemd is het ook niet, zoek de complottheorieën er maar eens op na. De beroemdste daarvan is denk ik het bedrijf Halliburton dat eigenhandig de oorlog in Irak is begonnen en daar nu bakken met geld aan verdient (aldus de conspiracy theorists).
Pas op: promo E21quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Zo'n HD trailer is een beetje onzinnig vind ik maja. Torrent gaat ook retelangzaam hier. Promo staat ook op youtube. gewoon ff zoeken op 'prison break promo'
Niet doen dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe goed is ie nou eigenlijk ???
Ga het misschien ook vanaf het begin volgen nu, weet alleen niet of het de moeite waard is..
En hoeveel afleveringen loop ik al achter![]()
niet dezelfde hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Pas op: promo E21
http://www.youtube.com/watch?v=xZzvVm0pIAY&search=prison%20break%20promo
dat was om de geur te veranderen. zodat na de ontsnapping de honden hun geur niet (goed) konden oppakken (of iig een poging)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe aflevering weer![]()
![]()
![]()
Ik heb een idee hoe het afloopt met Pope en Micheal![]()
![]()
Maar wat deden T-bag, Abruzzi & DB nou op hun bed...waar was dat goed voor?
Tweener![]()
valt mee ik all the wayquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef RandomReader het volgende:
Ah strakke promo, ik wou dat ik een week kon overslaan... Naja eerst maar eens alle afleveringen van Lost inhalenDaarmee loop ik nog maar 36 afleveringen achter!!!
Don't bother, sommige mensen hebben er lak aan of ze de serie voor andere mensen verneuken en vinden het kennelijk "stoer" dat ze alle spoilers al weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Godver als je wat over 21/22 te melden hebt of over hoe seizoen 1 afloopt: Use da fucking spoilertag
Iddquote:Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:
"T-bag: When this guy woke up, he was white!" *pointing at negro*
dat was zo'n goeieenige keer dat ik echt moest lachen in de hele serie
![]()
Np. En Stewie komt terug als ik klaar ben met WLIIA kijken (3 van de 8 seizoenen gezien, dus dat duurt nog wel even).quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dank je Symer. Having my back.
(PS wanneer komt Stewie weer terug?)
Even wat aangepast en nu klopt het volgens mijquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Je hebt the company. Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.
In de broekzak van the company zit the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
technisch gezien heb je gedeeltelijk gelijk. The Company is een gangbare benaming van de CIA. In deze serie is dat echter niet het geval. The Company is hier een conglomeraat van bedrijven die de dienst wil uitmaken in de wereld. Dat is uitgelegd in een episode, volgens mij 19.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Toch nog even het verschil uitleggen hier over de Amerikaanse Veiligheidsdiensten.
Je hebt de CIA .. the company wordt die ook wel genoemd.... Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.
Onderdeel van de CIA is the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
jubs je hebt het bij het rechte eindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massive Attack - Tear dropquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:37 schreef kibber het volgende:
Hoe heet dat nummer trouwens op het einde, dat ze allemaal even terugdenken aan wat ze hebben meegemaakt (de Westmoreland enzo)
Tweener is een pickpocket... hij heeft het horloge van westmoreland voor scofield teruggestolen van zon guard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Jopper1983 het volgende:
Ze hebben gewoon Tweener nodig om Lincoln los te maken uit zn boeien...
mijn excuus is dat ik achterloop met episodes... ik heb pas net 16 gezien...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien moeten de makers de laatste eps toch even duidelijker maken hoe het nu zit met de VP en The Company enzo, ik lees hierboven telkens weer dat mensen ervan overtuigd zijn dat "The Company" in Prison Break ook de CIA is, terwijl dit echt duidelijk niet het geval is. Dat is door pa Burrows toch uitgebreid verteld... Wat JohnHannibalSmith dus ook al keurig uitlegt hierboven.
Ga weg uit dit topic dan.. 17 t/m 20 worden hier ook besprokenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
mijn excuus is dat ik achterloop met episodes... ik heb pas net 16 gezien...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het een goede aflevering. Ben benieuwd of ze wel of niet ontsnappen.
inderdaad, dacht ik vanochtend ook. had ik maar gewacht met het kijken van e20 tot het weekend, dan kon ik snel daarna 21 zien. but hellquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
Whehe. Vanavond 20 maar eens kijken denk ik. Of in het weekend pas, hoef ik minder lang op 21 te wachten.
Natuurlijk ontsnappen ze. Lees het topic maar.quote:
Better than that. Take a look at the pic'squote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Natuurlijk ontsnappen ze. Lees het topic maar.
Ze kunnen rondjes rennen in de gevangenis. Ik zie Bellick al rennenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Season 2 heet "The Manhunt", ik denk niet dat ze dat in de Gevangenis zullen doen![]()
SHUT UP!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Better than that. Take a look at the pic's![]()
![]()
Je wilt wel kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:16 schreef crossover het volgende:
[..]
SHUT UP!!!!!!!!!ik waag me niet nog eens aan die spoiler zooi.
Doe mij maar de good old trusty cliffhanger
Ik heb gekekenquote:
hehe ze gaan dan belleck zoekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Season 2 heet "The Manhunt", ik denk niet dat ze dat in de Gevangenis zullen doen![]()
Wat dacht je van Lincquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:14 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Ik denk dat sowieso Westmoreland en die bolle neef van Sucre doodgaan bij de ontsnapping![]()
Die helicopter had maar 3 plaatsen? Abruzzi, Scofield en....?![]()
mja .... of westmoreland..... met zn 1.5 milquote:
iets als:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Nog 19 post'jes en dit topic is al vol![]()
Gaat wel erg snel zo![]()
Iemand topic-titels voor #11?
Te langquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:50 schreef Torio het volgende:
[..]
iets als:
' I'm breaking out, and you're gonna make sure my brother goes with me. '
![]()
Kansloosquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef YoshiBignose het volgende:
deed ik en die waren zooo slecht, dus ik dacht ik kom ff met een korte, maar ZEER krachtige
Jongens, nog een paar posts vechten, en dan kan er bepaald worden wie de volgende titel mag bedenkenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nog wat tips:
- Prison Break (USA) #11: Uncuffed my brother
- Prison Break (USA) #11: Pretty, we aren't ready to escape.
- Prison Break (USA) #11: Sara, there's something I need to tell you.
- Prison Break (USA) #11: We gotta get out of here. Now!
- Prison Break (USA) #11: Tonight. And I need your help.
![]()
![]()
quote:
Wejow, pik je datquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
![]()
![]()
en die 2 van crossover, sorry maar die vind ik wel heel erg slecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |