abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37497198
Godver als je wat over 21/22 te melden hebt of over hoe seizoen 1 afloopt: Use da fucking spoilertag
Signature
pi_37497272
Waar kan ik de promo vinden van E21
pi_37497420
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef superbient het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje naar die preview?
pi_37498040
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef CySt het volgende:

[..]

Als je kijkt wat voor figuren er bij de VP komen, zoals die vrouw, typische geheim agenten. En "They determine every shot this country takes", het lijkt me sterk dat een groep "bedrijven" dat zou kunnen doen.
Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.

Zo vreemd is het ook niet, zoek de complottheorieën er maar eens op na. De beroemdste daarvan is denk ik het bedrijf Halliburton dat eigenhandig de oorlog in Irak is begonnen en daar nu bakken met geld aan verdient (aldus de conspiracy theorists).
pi_37498296
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:36 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Linkje naar die preview?
tis een torrent hier staat ie
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_37498406
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Symer het volgende:

[..]

Toch is het zo. Lincolns pa heeft uitgelegd dat 'The Company' een groep multinationals is en niet de CIA.

Zo vreemd is het ook niet, zoek de complottheorieën er maar eens op na. De beroemdste daarvan is denk ik het bedrijf Halliburton dat eigenhandig de oorlog in Irak is begonnen en daar nu bakken met geld aan verdient (aldus de conspiracy theorists).
Ahja, je hebt gelijk. Dat zeg hij idd ja..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:24:40 #232
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37498436
OMFG!!!!!!! SCOFIELD!!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37498990
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:18 schreef superbient het volgende:

[..]

tis een torrent hier staat ie
Zo'n HD trailer is een beetje onzinnig vind ik maja. Torrent gaat ook retelangzaam hier. Promo staat ook op youtube. gewoon ff zoeken op 'prison break promo'
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:52:33 #234
108096 Ogala
Halo 2
pi_37499080
OMG OMG OMG!!!

Weer een week wachten
pi_37499325
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Symer het volgende:

[..]

dank je Symer. Having my back.
(PS wanneer komt Stewie weer terug?)
I love it when a plan comes together !
pi_37499387
Wat een aflevering!

Massive Attack
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_37499424
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Zo'n HD trailer is een beetje onzinnig vind ik maja. Torrent gaat ook retelangzaam hier. Promo staat ook op youtube. gewoon ff zoeken op 'prison break promo'
Pas op: promo E21

http://www.youtube.com/watch?v=xZzvVm0pIAY&search=prison%20break%20promo
  woensdag 3 mei 2006 @ 00:22:11 #238
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37499783
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef VinnieJones het volgende:
Hoe goed is ie nou eigenlijk ???

Ga het misschien ook vanaf het begin volgen nu, weet alleen niet of het de moeite waard is..
En hoeveel afleveringen loop ik al achter
Niet doen dus

ach hou het wel bij The Sopranos
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_37499854
wellus
pi_37500005
Aaah wachten, ben zo benieuwd naar 21 .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_37500025
quote:
niet dezelfde hoor
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_37500678
het was weer super

aan de ene kant wil ik supergraag de ontsnapping zien, maar aande andere kant ben ik dan ook bang dat de serie ten einde komt

maar het is iig duidelijk dat het nu tot een ontsnapping moet komen gezien belleck elk moment vrij kan komen uit die tunnel, en michael pope onder bedreiging van een mes heeft.

spanned :/ ik wil niet nog 7 dagen wachten
you and I ain't done Zeke!
pi_37500761
Waarom duurt het zo laaaaaaaang!
Ik wil verder kijken!
Hoe heet dat nummer trouwens op het einde, dat ze allemaal even terugdenken aan wat ze hebben meegemaakt (de Westmoreland enzo)
pi_37500832
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe aflevering weer
Ik heb een idee hoe het afloopt met Pope en Micheal
Maar wat deden T-bag, Abruzzi & DB nou op hun bed ...waar was dat goed voor?
Tweener
dat was om de geur te veranderen. zodat na de ontsnapping de honden hun geur niet (goed) konden oppakken (of iig een poging)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 3 mei 2006 @ 01:59:34 #245
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_37500945
Ah strakke promo, ik wou dat ik een week kon overslaan... Naja eerst maar eens alle afleveringen van Lost inhalen Daarmee loop ik nog maar 36 afleveringen achter!!!
Ik wil een plaatje posten!
pi_37500995
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef RandomReader het volgende:
Ah strakke promo, ik wou dat ik een week kon overslaan... Naja eerst maar eens alle afleveringen van Lost inhalen Daarmee loop ik nog maar 36 afleveringen achter!!!
valt mee ik all the way
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:18:27 #247
92771 Un4
War....
pi_37501098
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Godver als je wat over 21/22 te melden hebt of over hoe seizoen 1 afloopt: Use da fucking spoilertag
Don't bother, sommige mensen hebben er lak aan of ze de serie voor andere mensen verneuken en vinden het kennelijk "stoer" dat ze alle spoilers al weten. Maargoed daar heb ik al teveel woorden aan vuil gemaakt.

Goeie aflevering wel, eindelijk wat meer vaart en geen overdreven tegenslagen meer zoals we die gewend waren. Dat stuk op het einde met Teardrop op de achtergrond was erg goed! Ben benieuwd of ze dit seizoen eruit komen of dat we met een cliffhanger het seizoen beeindigen. Dat zou wat mij betreft een minpunje zijn..

[ Bericht 6% gewijzigd door Un4 op 03-05-2006 02:29:20 ]
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:24:54 #248
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_37501712
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:
"T-bag: When this guy woke up, he was white!" *pointing at negro*

dat was zo'n goeie enige keer dat ik echt moest lachen in de hele serie
Idd
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:23:28 #249
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37504062
Toch nog even het verschil uitleggen hier over de Amerikaanse Veiligheidsdiensten.

Je hebt de CIA .. the company wordt die ook wel genoemd.... Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.

Onderdeel van de CIA is the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_37504102
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dank je Symer. Having my back.
(PS wanneer komt Stewie weer terug?)
Np. En Stewie komt terug als ik klaar ben met WLIIA kijken (3 van de 8 seizoenen gezien, dus dat duurt nog wel even).

Ik las dat de vorige promo zo misleidend was, dus ging ik die even kijken (zaten toch geen spoilers in nu ik 20 al heb gezien, dacht ik).

Gaat die promo gewoon verder dan 20
Ik dacht dit komt me helemaal niet bekend voor en voordat ik doordat dat het over de finale ging en hem uit wou zetten, was ie al afgelopen
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Je hebt the company. Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.

In de broekzak van the company zit the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
Even wat aangepast en nu klopt het volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')