niet dezelfde hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Pas op: promo E21
http://www.youtube.com/watch?v=xZzvVm0pIAY&search=prison%20break%20promo
dat was om de geur te veranderen. zodat na de ontsnapping de honden hun geur niet (goed) konden oppakken (of iig een poging)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Toffe aflevering weer![]()
![]()
![]()
Ik heb een idee hoe het afloopt met Pope en Micheal![]()
![]()
Maar wat deden T-bag, Abruzzi & DB nou op hun bed...waar was dat goed voor?
Tweener![]()
valt mee ik all the wayquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:59 schreef RandomReader het volgende:
Ah strakke promo, ik wou dat ik een week kon overslaan... Naja eerst maar eens alle afleveringen van Lost inhalenDaarmee loop ik nog maar 36 afleveringen achter!!!
Don't bother, sommige mensen hebben er lak aan of ze de serie voor andere mensen verneuken en vinden het kennelijk "stoer" dat ze alle spoilers al weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
Godver als je wat over 21/22 te melden hebt of over hoe seizoen 1 afloopt: Use da fucking spoilertag
Iddquote:Op maandag 1 mei 2006 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:
"T-bag: When this guy woke up, he was white!" *pointing at negro*
dat was zo'n goeieenige keer dat ik echt moest lachen in de hele serie
![]()
Np. En Stewie komt terug als ik klaar ben met WLIIA kijken (3 van de 8 seizoenen gezien, dus dat duurt nog wel even).quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dank je Symer. Having my back.
(PS wanneer komt Stewie weer terug?)
Even wat aangepast en nu klopt het volgens mijquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Je hebt the company. Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.
In de broekzak van the company zit the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
technisch gezien heb je gedeeltelijk gelijk. The Company is een gangbare benaming van de CIA. In deze serie is dat echter niet het geval. The Company is hier een conglomeraat van bedrijven die de dienst wil uitmaken in de wereld. Dat is uitgelegd in een episode, volgens mij 19.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef avotar het volgende:
Toch nog even het verschil uitleggen hier over de Amerikaanse Veiligheidsdiensten.
Je hebt de CIA .. the company wordt die ook wel genoemd.... Daar maken bv Kellerman, maar ook dat vrouwtje met haar donkere haar die hem ontslaat, deel van uit.
Onderdeel van de CIA is the secret service... dat is de eigenlijke afdeling van Kellerman. Deze secret service is speciaal in het leven geroepen om volledig in dienst te staan van de veiligheid van de president en de vice-president.
jubs je hebt het bij het rechte eindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massive Attack - Tear dropquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:37 schreef kibber het volgende:
Hoe heet dat nummer trouwens op het einde, dat ze allemaal even terugdenken aan wat ze hebben meegemaakt (de Westmoreland enzo)
Tweener is een pickpocket... hij heeft het horloge van westmoreland voor scofield teruggestolen van zon guard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Jopper1983 het volgende:
Ze hebben gewoon Tweener nodig om Lincoln los te maken uit zn boeien...
mijn excuus is dat ik achterloop met episodes... ik heb pas net 16 gezien...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Misschien moeten de makers de laatste eps toch even duidelijker maken hoe het nu zit met de VP en The Company enzo, ik lees hierboven telkens weer dat mensen ervan overtuigd zijn dat "The Company" in Prison Break ook de CIA is, terwijl dit echt duidelijk niet het geval is. Dat is door pa Burrows toch uitgebreid verteld... Wat JohnHannibalSmith dus ook al keurig uitlegt hierboven.
Ga weg uit dit topic dan.. 17 t/m 20 worden hier ook besprokenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
mijn excuus is dat ik achterloop met episodes... ik heb pas net 16 gezien...![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vond het een goede aflevering. Ben benieuwd of ze wel of niet ontsnappen.
inderdaad, dacht ik vanochtend ook. had ik maar gewacht met het kijken van e20 tot het weekend, dan kon ik snel daarna 21 zien. but hellquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
Whehe. Vanavond 20 maar eens kijken denk ik. Of in het weekend pas, hoef ik minder lang op 21 te wachten.
Natuurlijk ontsnappen ze. Lees het topic maar.quote:
Better than that. Take a look at the pic'squote:Op woensdag 3 mei 2006 17:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Natuurlijk ontsnappen ze. Lees het topic maar.
Ze kunnen rondjes rennen in de gevangenis. Ik zie Bellick al rennenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Season 2 heet "The Manhunt", ik denk niet dat ze dat in de Gevangenis zullen doen![]()
SHUT UP!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Better than that. Take a look at the pic's![]()
![]()
Je wilt wel kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:16 schreef crossover het volgende:
[..]
SHUT UP!!!!!!!!!ik waag me niet nog eens aan die spoiler zooi.
Doe mij maar de good old trusty cliffhanger
Ik heb gekekenquote:
hehe ze gaan dan belleck zoekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:05 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Season 2 heet "The Manhunt", ik denk niet dat ze dat in de Gevangenis zullen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |