abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:14:52 #201
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37493547
LET OP SPOILERS EPISODE 21 EN 22
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_37493591
Het einde van Episode 19 was pas spannend

Die van Episode 20 valt wel mee
pi_37493690
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef crossover het volgende:
seizoen heet Prison Break: The Manhunt. Ze gaan dus ontsnappen.
Wat hij zegt
hi
pi_37493695
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:14 schreef crossover het volgende:
waarom lezen jullie het topic niet ff gewoon?
De zooi op de matras is iid voor de geur, en seizoen heet Prison Break: The Manhunt. Ze gaan dus ontsnappen.
ehhh...misschien ben ik dom, maar dat van die geur snap ik niet helemaal
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:21:11 #205
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37493725
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef CySt het volgende:

[..]

De vader van Lincoln zat bij de CIA (The company). Hij kwam hoog aan de top en kwam dus aan hele belangrijke informatie. Maar hij ging weg, dus nam hij de info met zich mee. De CIA was bang dat hij het tegen hun zou gebruiken. Ze gaan een alliance aan met de VP. Zij krijgt het geld van haar broer om haar campagne te betalen en de CIA krijgt Lincoln als moordenaar om zijn vader uit zijn schuilplaats te lokken. In a nutshell is dit dan .
dat gedoe verpest de serie voor mij eigenlijk, het gedeelte wat nu begonnen is is spannend enzo maar dat gedoe hadden ze er niet bij moeten doen.

Trouwens, was het niet zo dat men eerst maar met een bepaald aantal gasten kon ontsnappen ivm de tijd? Daarom was Abruzzi ook gewond geraakt door die pedo....
pi_37493766
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

ehhh...misschien ben ik dom, maar dat van die geur snap ik niet helemaal
Ze verwachten dat er honden achter ze aangestuurd gaan worden. Die honden zullen de geur uit het bed van de gevangenen opnemen. Op deze manier proberen ze dat te dwarsbomen.

Tenminste dat is hoe ik het begreep.
pi_37493804
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat gedoe verpest de serie voor mij eigenlijk, het gedeelte wat nu begonnen is is spannend enzo maar dat gedoe hadden ze er niet bij moeten doen.

Trouwens, was het niet zo dat men eerst maar met een bepaald aantal gasten kon ontsnappen ivm de tijd? Daarom was Abruzzi ook gewond geraakt door die pedo....
Ben ik het neit helemaal mee eens, het hoort bij het verhaal. Elk goed verhaal heeft een goede achtergrond. Anders zouden het gewoon een paar gevangenen zijn die ontsnappen.

Wat je zegt wat betreft de tijd klopt, maar dat was bij het oude plan. Ze gebruiken nu een andere route, dus misschien is de timing nu beter. Maar T-bag begon wel idd over dat ze het niet zouden halen..
pi_37493848
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:23 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ze verwachten dat er honden achter ze aangestuurd gaan worden. Die honden zullen de geur uit het bed van de gevangenen opnemen. Op deze manier proberen ze dat te dwarsbomen.

Tenminste dat is hoe ik het begreep.
Oke, klinkt logisch.

Maar die honden zijn juist getraind om 'mensengeur' te ruiken Maarja...jouw redenering klinkt wel logisch
pi_37493940
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:25 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

Oke, klinkt logisch.

Maar die honden zijn juist getraind om 'mensengeur' te ruiken Maarja...jouw redenering klinkt wel logisch
Het is geen redenering, het wordt duidelijk gezegd in de episode. Ze zijn bang dat ze honden zullen inzetten om hun te vinden, dus gebruiken ze allerlei sterke geuren om de honden op een dwaalspoor te zetten..
pi_37493943
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:16 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Het einde van Episode 19 was pas spannend

Die van Episode 20 valt wel mee
Valt wel mee???? Ben je gek geworden
pi_37494063
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef CySt het volgende:

[..]

Het is geen redenering, het wordt duidelijk gezegd in de episode. Ze zijn bang dat ze honden zullen inzetten om hun te vinden, dus gebruiken ze allerlei sterke geuren om de honden op een dwaalspoor te zetten..
Oke, ik heb het kennelijk niet goed verstaan
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Valt wel mee???? Ben je gek geworden
Bij het einde van Episode 19 dacht ik: Die van 20 was wel spannend, maar die van 19 was echt
pi_37494616
The Company in dit geval is NIET de CIA, maar een powerful verzameling van bedrijven die alles bepalen dat in de USA gebeurt (nou ja, dat willen ze)
I love it when a plan comes together !
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:56:50 #213
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37494706
Hoe goed is ie nou eigenlijk ???

Ga het misschien ook vanaf het begin volgen nu, weet alleen niet of het de moeite waard is..
En hoeveel afleveringen loop ik al achter
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:57:46 #214
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37494737
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:24 schreef CySt het volgende:

[..]

Ben ik het neit helemaal mee eens, het hoort bij het verhaal. Elk goed verhaal heeft een goede achtergrond. Anders zouden het gewoon een paar gevangenen zijn die ontsnappen.
Dat klopt, er hoort een goed verhaal bij, ik vind dit echter allemaal wel erg ver gaan voor een serie die gaat over gevangenen die willen ontsnappen. Daar hoeft voor mij geen verhaal dat over de cia, olie, de president, geheim agenten etc niet bij, het past gewoon niet bij elkaar en het verhaal daarvan rammelt imo aan alle kanten
pi_37494869
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
The Company in dit geval is NIET de CIA, maar een powerful verzameling van bedrijven die alles bepalen dat in de USA gebeurt (nou ja, dat willen ze)
Als je kijkt wat voor figuren er bij de VP komen, zoals die vrouw, typische geheim agenten. En "They determine every shot this country takes", het lijkt me sterk dat een groep "bedrijven" dat zou kunnen doen.
pi_37494912
-edit-
pi_37495803
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

Dat klopt, er hoort een goed verhaal bij, ik vind dit echter allemaal wel erg ver gaan voor een serie die gaat over gevangenen die willen ontsnappen. Daar hoeft voor mij geen verhaal dat over de cia, olie, de president, geheim agenten etc niet bij, het past gewoon niet bij elkaar en het verhaal daarvan rammelt imo aan alle kanten
idd, ze moeten het een beetje op niveau "soap" houden. maja nu weekje wachten en wat oude episodes terug kijken
Facts don't care about your feelings
pi_37496092
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:13 schreef Razor21 het volgende:
Ben ik nu de enige die meer van Episode 20 had verwacht?
Zat mij teveel gelul buiten de gevangenis om heen, vind het te vaag worden met die president enz.

Dat verpest in mijn ogen toch best die serie een beetje
Ja inderdaad, 20 was saai
En ja, dat met die Vice President ed. boeide me vanaf het begin niet, en nu al helemaal niet.
pi_37496457
21 en 22 wordt echt knallen.
Dit (lees: ep 20) was slechts een aanloop tot het moment suprčme Vanaf volgende week:

Escape is just the beginning
hi
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:07:06 #220
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37496559
lol ik vond 20 juist ijzersterk eindeljik begint het een keer weer op gang te komen. Ik wil die ontsnapping nu wel eens zien gaan gebeuren, hebben we nu al 20 afleveringen op moeten wachten. En wtf!??! Scofield die Pope bedreigd!??! hahaha wat een einde weer, kan al niet wachten tot volgende week. Ben ook benieuwd of Westmoreland het gaat redden, zal wel een probleem opleveren bij de ontsnapping. En ook weer een nieuwe twist met die Savrinn.

Nog 7 daagjes
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:08:40 #221
97934 ASroma
Flamboyant
pi_37496603
oh ja trouwens misschien een stomme vraag maar waarom hebben lincoln en michael andere achternamen? Burrows van de moeder ofzo? en scofield van de vader?

pi_37496817
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:
oh ja trouwens misschien een stomme vraag maar waarom hebben lincoln en michael andere achternamen? Burrows van de moeder ofzo? en scofield van de vader?

Toen Michael werd geboren was zijn vader al weggegaan, dus Michael heeft zijn moeders achternaam (ofzo)
pi_37496844
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:

Net andersom .
pi_37496868
SPOILER
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:20:44 #225
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37496945
ga hem zo kijken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')