DVD-Freak:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef dvdfreak het volgende:
Goalkeeping bust-up spoils mood in France camp
-knip-
Je heb wel een verklaring van een FIFA-arts nodig geloof ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blessure is zo verzonnen natuurlijk
Heb je die gasten gisteren gezien op de bank? Stelletje volgevreten vedetten. Bah.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:17 schreef Backdoorman het volgende:
Lees net op NOS teletekst p 805, dat Zidane zich nogal geergerd heeft aan het Franse publiek wat continu Barthez heeft uitgefloten en beschimpt tijdens de oefenwedstrijd....dat ie de steun van het publiek mist en nu diep teleurgesteld is etc....
Tis ook een schande, gewoon lekker achter je land of club blijven staan, ten alle tijde!!!
Bij de beste club ter wereld niet in de basis staan zegt niks over je kwaliteiten natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe vaak is ie gestart?
Ik vind hem al 2 seizoenen onwijs tegenvallen, terecht wat mij betreft dat hij gepasseerd wordtquote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Corksterr het volgende:
Bij de beste club ter wereld niet in de basis staan zegt niks over je kwaliteiten natuurlijk.
Misschien toch maar een keer een wedstrijd live kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
In zijn eerste seizoen maakte hij er maar 11 in 29 duels, dat was inderdaad zeer slecht en tegenvallend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |