Ik denk dat ie vtv ergens op een homoparkeerplaats wordt ontvoerdquote:Op maandag 1 mei 2006 14:38 schreef renz0r het volgende:
Die gaan de poulefase makkelijk redden...Kwartfinale moet mogelijk zijn!
Ja het is echt logisch, je geeft geeneens een reden waarom ze niet deugen, dus kan je maar beter niks zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:41 schreef Doc het volgende:
Die Portugezen he - die deugen niet!
Het moet zo zijn dat we zo snel mogelijk weer van verdriet jankende Portugezen mogen zien, want die gasten die deugen niet!
(Ik had hier een apart topic van willen maken - maar dat mag niet van die centralisten - dikke vet pech voor de Portugal fans hier. Als het je niet bevalt klaag je maar bij de mods - maar uiteindelijk is het toch je eigen schuld - moet je maar niet zo smakeloos zijn)
[disclaimer: ik heb niet tegen het volk of het land maar zodra ze in de buurt van een voetbal komen, deugen ze niet - maar da'slogisch]
Moet er dan een specifieke reden zijn dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja het is echt logisch, je geeft geeneens een reden waarom ze niet deugen, dus kan je maar beter niks zeggen![]()
Omdat het (buiten zijn fraaie techniek) ook regelmatig een spelbedervend schwalbemakend mietje is.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:43 schreef N1ck het volgende:
C.Ronaldo zal de ster zijn...ik verwacht mooie acties en pasen van hem.
En hoezo aanstellen?
Netzoals die lijer van een Robben. Die eens niet Portugees, maar die deugt ook niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:04 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Omdat het (buiten zijn fraaie techniek) ook regelmatig een spelbedervend schwalbemakend mietje is.
Graag!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Skwish het volgende:
Bah, Portugal
[afbeelding]
Dit zal ik nog wel een keer graag zien![]()
Mooiste zou zijn als dit tegen Nederland zou gebeuren, achtste finalequote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Skwish het volgende:
Bah, Portugal
[afbeelding]
Dit zal ik nog wel een keer graag zien![]()
Precies hetzelfde.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Netzoals die lijer van een Robben. Die eens niet Portugees, maar die deugt ook niet.
Als Brazilië met 3-1 wint wel ja.quote:
EDIT, dit wordt hier niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef dvdfreak het volgende:
De Portugese selectie:
Doel:: Ricardo Pereira (Sporting), Quim Silva (Benfica), Bruno Vale (Estrela Amadora)
Verdediging: Paulo Ferreira (Chelsea), Miguel Monteiro (Valencia), Ricardo Carvalho (Chelsea), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Marco Caneira (Sporting), Ricardo Costa (Porto), Nuno Valente (Everton)
Middenveld: Armando Petit (Benfica), Costinha (Dinamo Moskou), Tiago Mendes (Olympique Lyon), Maniche Ribeiro (Chelsea), Hugo Viana (Valencia), Luis Figo (Inter Milan), Deco (Barcelona), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Simao Sabrosa (Benfica)
Aanval: Luis Boa Morte (Fulham), Pauleta (Paris ST Germain) Nuno Gomes (Benfica), Helder Postiga (Saint Etienne)
Jammer dat jullie nooit van ons hebben gewonnenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Roedah het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als dit tegen Nederland zou gebeuren, achtste finale![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie nooit van ons hebben gewonnen
Haha, en dan staan ze vervolgens wel gewoon bij de selectie natuurlijk, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef dvdfreak het volgende:
Geen verrassingen in Portugese selectie
Bondscoach Luiz Felipe Scolari van Portugal heeft vertrouwen in zijn ervaren garde. In zijn selectie is geen verrassing te vinden of het moet de afwezigheid van Nuno Maniche (Chelsea) en Francisco Costinha (Dinamo Moskou) zijn. Beide spelers kwamen de laatste maanden echter te weinig in actie voor hun werkgever.
“Deze selectie heeft mijn vertrouwen”, aldus Scolari. Ik heb de eerste elf nog niet helemaal in mijn hoofd, zes of zeven zijn zeker. Vanaf nu af aan is de strijd open voor de openstaande posities. Al zullen mijn keuzes altijd afhangen van de wedstrijd of de tegenstanders.”
Portugal komt uit in groep D samen met Mexico, Iran en Angola.
De Portugese selectie:
Doel:: Ricardo Pereira (Sporting), Quim Silva (Benfica), Bruno Vale (Estrela Amadora)
Verdediging: Paulo Ferreira (Chelsea), Miguel Monteiro (Valencia), Ricardo Carvalho (Chelsea), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Marco Caneira (Sporting), Ricardo Costa (Porto), Nuno Valente (Everton)
Middenveld: Armando Petit (Benfica), Costinha (Dinamo Moskou), Tiago Mendes (Olympique Lyon), Maniche Ribeiro (Chelsea), Hugo Viana (Valencia), Luis Figo (Inter Milan), Deco (Barcelona), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Simao Sabrosa (Benfica)
Aanval: Luis Boa Morte (Fulham), Pauleta (Paris ST Germain) Nuno Gomes (Benfica), Helder Postiga (Saint Etienne)
Heb ik al verteld dat je het topic vern**kt? Nou dan zeg ik het maar voor de zekerheid: Je vern**kt het topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Heb ik al verteld dat ze niet deugen? Nou, nog een keertje kan geen kwaad:
Die Portugezen, die deugen niet!
Ze hangen altijd in groepjes voor de supermarkt. Klaar om onze vrouwen en kinderen af te pakken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Heb ik al verteld dat ze niet deugen? Nou, nog een keertje kan geen kwaad:
Die Portugezen, die deugen niet!
Eens. Heb dan ook Figo op de bank laten zitten in PES5. Deco doet het veel beter daarquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Als ze Figo niet opstellen geef ik ze nog wel een kans. Spelers met een groter ego dan het veld moet je in mijn ogen gewoon niet opstellen, zeker niet na zijn schandalige gedrag op het afgelopen EK.
Wat hij zegt.quote:
Zal wel spelen denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Als ze Figo niet opstellen geef ik ze nog wel een kans. Spelers met een groter ego dan het veld moet je in mijn ogen gewoon niet opstellen, zeker niet na zijn schandalige gedrag op het afgelopen EK.
Ik dit topic verneuken? Ik dacht niet! In tegendeel juist! Wat ik doe is namelijk het enige echt nuttige wat je met dit topic kan doen: het er over hebben dat die Portugezen echt niet deugen zodra ze binnen de afstand 500 meter van een voetbal komen. Iets wat iedereen weet natuurlijk. Kijk, wie van voetbal houdt, houdt niet van Portugal. Want die gasten deugen niet. En kom niet met het verhaal dat ik onzin spreek omdat methedmich toch echt van voetbal houdt en ook van Portugal. Dan ben je duidelijk niet bekend met het publiek geheim dat methodmich eigenlijk ook vind dat Portugal bagger is, maar hier het omgekeerde beweert omdat-ie onder de plak zit.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:26 schreef N1ck het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat je het topic vern**kt? Nou dan zeg ik het maar voor de zekerheid: Je vern**kt het topicdus FO!
Je moeder.. die deugt nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Doc het volgende:
Goed, om dit topic nog verder nuttig te maken kunnen we hier de 173 redenen geven waarom die Portugezen niet deugen:
1. Een naam: Ronaldo
2. Mourinho is een Portugees en en deugt duidelijk niet!
3. Ze zijn Portugees, en in de buurt van een voetbal - baaaaaaaaaaaaaaad combination!
4. ...
Vult gerust verder aan ...
Tut tut tut, het is nergens voor nodig om persoonlijk te gaan worden hoor.quote:
Leuk dat je er over begint. NL heeft gister namelijk nog van ze gewonnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:03 schreef P0rt0 het volgende:
trieste nederlanders
Ga eens een keer proberen te winnen van Portugal
Je hebt het over Jong Oranjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint. NL heeft gister namelijk nog van ze gewonnen
http://www.nu.nl/news/738(...)inale_in_Toulon.html
Die Portugese broekies deugen niet EN ze kunnen minder goed voetballen dan de NL-ers.
Ah, je bent dus bekend met het feit dat de Portugezen niet deugen. Sterker nog: je WEET het zelfs. Mooi. Heel mooi!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:50 schreef N1ck het volgende:
Doc we weten het nu wel hoor, je hoeft niet een aparte topic aan te maken
Nee, ik heb het over het Olympisch Elftal voor spelers onder de 19. Dat is wat anders. Maar ze hebben dus WEL gewonnen van die Portugezen die niet deugen. En dat is een feit.quote:
Nog nooit? Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef P0rt0 het volgende:
het eerste heeft nooit gewonnen van Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
Doe is niet zo triest man, ga is lekker naar TMF-chat ofzo en ga daar spammenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Ah, je bent dus bekend met het feit dat de Portugezen niet deugen. Sterker nog: je WEET het zelfs. Mooi. Heel mooi!
Is Doe niet triest? Maar wat dat met TMF te maken heeft? Je spreekt in raadsels!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef N1ck het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest man, ga is lekker naar TMF-chat ofzo en ga daar spammen![]()
Doe is een verbastering van Deco, die deugt al helemaal niet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Is Doe niet triest? Maar wat dat met TMF te maken heeft? Je spreekt in raadsels!
Maar hoe dan ook: je gaat volgens mij off-topic.
Je kan het beter over die Portugezen hebben die niet deugen.
Ah, bedankt jonge vriend. Ik ben niet zo goed in die TMF taal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe is een verbastering van Deco, die deugt al helemaal niet!
Lijkt mij logisch. Het is een Portugees/Braziliaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt hier toch best triest ...
Triest he.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch. Het is een Portugees/Braziliaan.
Die Simao overigens ook die wordt zelfs gelinkt met Liverpool
Lighten upquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Portugal zie ik wel ver komen, mooie ploeg met goede spelers. Ik word ook een beetje moe van dat 'Portugezen deugen niet' gedoe. Je punt is nu wel duidelijk Doc.
Er wordt zo weinig in dit topic (maar wat wil je ...) gepost dat het alleen zo snel opvaltquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, maar hou het dan wel een beetje speciaal en ludiek, overdrijf niet het hele topic door.
huilliequote:
Ach blijkbaar gefrustreerd? Heeft het oppermachtige Nederland met z'n volgevreten arrogante pseudovedetten er ooit eens van verloren ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Doc het volgende:
Goed, om dit topic nog verder nuttig te maken kunnen we hier de 173 redenen geven waarom die Portugezen niet deugen:
1. Een naam: Ronaldo
2. Mourinho is een Portugees en en deugt duidelijk niet!
3. Ze zijn Portugees, en in de buurt van een voetbal - baaaaaaaaaaaaaaad combination!
4. ...
Vult gerust verder aan ...
Frankrijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef N1ck het volgende:
kijk zo kan het ook gaan![]()
[afbeelding]
Dus gewoon ff weer ontopic gaan en niet spammen over onzinnige dingen.
ON: Net jong portugal - jong frankrijk gezien, was wel leuke pot totdat de fransen de 1-0 maakte en gingen verdedigenAlmeida speelde geen goeie pot
![]()
*ZZZZZZZZZZZZZZMMMM*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef sjippen het volgende:
Ach blijkbaar gefrustreerd? Heeft het oppermachtige Nederland met z'n volgevreten arrogante pseudovedetten er ooit eens van verloren ofzo?Met penalties mss?
![]()
Daat gaat ie zeker doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef pannaking_ het volgende:
Ronaldo gaat veel mooie dingen laten zien bij portugal![]()
Ben eens benieuwd wat voor trauma je toen hebt opgelopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:30 schreef Doc het volgende:
[..]
*Mijn gruwel voor het Portugese voetbal is veel en veel ouder - minstens van 15 jaar her en wsl nog langer geleden.
Ik denk dat het eerste trauma veroorzaakt werd toen ik een Portugese club zag voetballen - ik zag ze en het was vrijwel meteeen duidelijk dat zij niet deugen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef sjippen het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd wat voor trauma je toen hebt opgelopen.
Oh ja voor ik het vergeet:
P O R T U GA L
Die wedstrijd had ik niet gezienquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
En die rot Algerijn met zijn hakje, hoe vond je die Doc?
Yep. Helaas verloren Celtic en Monacoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Wel de UEFA Cup finale van 2003 en de CL-finale van 2004 nog gezien trouwens?
Nou, toen won Porto de Beker der Landskampioenen ofzo, of was dat niet PSV in 1988?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste trauma veroorzaakt werd toen ik een Portugese club zag voetballen - ik zag ze en het was vrijwel meteeen duidelijk dat zij niet deugen.
Dat zal zeker meer dan 15 jaar geleden zijn - zo weet ik zeker dat ik in 1988 een Portugees team heb zien voetballen..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie nooit van ons hebben gewonnen
Zeg ben jij ooit verkracht door een Portugees ofzo? er zijn genoeg landen die ik niet vind deugen alleen hoor je mij daar niet tig keer overquote:Op maandag 22 mei 2006 21:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik dit topic verneuken? Ik dacht niet! In tegendeel juist! Wat ik doe is namelijk het enige echt nuttige wat je met dit topic kan doen: het er over hebben dat die Portugezen echt niet deugen zodra ze binnen de afstand 500 meter van een voetbal komen. Iets wat iedereen weet natuurlijk. Kijk, wie van voetbal houdt, houdt niet van Portugal. Want die gasten deugen niet. En kom niet met het verhaal dat ik onzin spreek omdat methedmich toch echt van voetbal houdt en ook van Portugal. Dan ben je duidelijk niet bekend met het publiek geheim dat methodmich eigenlijk ook vind dat Portugal bagger is, maar hier het omgekeerde beweert omdat-ie onder de plak zit.
Zolang er Die Portugezen, he - die deugen niet ! dicht blijft, is het topic waar ik nu post het topic waar ik het ware evengelie van iedere voetballiefhebber post: De Portugezen, die deugen niet!
Ja, met z'n allen: Die Portugezen, die deugen niet!
Dikke vette pech voor je als je er moeite mee hebt dat ik hier post: ik blijf hier voorlopig nog posten.
Je jankt als een echte portugeesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef Porto het volgende:
[..]
Zeg ben jij ooit verkracht door een Portugees ofzo? er zijn genoeg landen die ik niet vind deugen alleen hoor je mij daar niet tig keer overmaargoed... wil je erover praten misschien?
![]()
En jij bent arrogant als een echte Nederlanderquote:
NL heeft wel ooit van Portugal gewonnen hoor.quote:
Portugezen is verder niets mis mee, maar ze moeten alleen niet voetballen. Want dan deugen ze niet. Ze janken en schoppen. En ze deugen niet. Anderen mogen vinden dat andere landen niet deugen. Dan hou ik het op Portugal dat niet deugt. That's all, thank you and goodnightquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef Porto het volgende:
[..]
Zeg ben jij ooit verkracht door een Portugees ofzo? er zijn genoeg landen die ik niet vind deugen alleen hoor je mij daar niet tig keer overmaargoed... wil je erover praten misschien?
![]()
Je moet niet zoveel denken, dat is niet goed voor jequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef sjippen het volgende:
Então, penso que o Doc não sei muito de futebol.![]()
Heb liever spelers die vervelend zijn als supporters.. want wat supporters betreft kunnen jullie Nederlanders mooi aansluiten bij Engelsen, Turken en alle andere zielige rellende meuk landen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Portugezen is verder niets mis mee, maar ze moeten alleen niet voetballen. Want dan deugen ze niet. Ze janken en schoppen. En ze deugen niet. Anderen mogen vinden dat andere landen niet deugen. Dan hou ik het op Portugal dat niet deugt. That's all, thank you and goodnight
Laatste in de poule. En dat in eigen land. Wat een prutsers. Die gasten deugen echt niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Die deden het verrassend matig inderdaad, ondanks enkele goede spelers in de selectie. Maar de defensie bleek niet best.
* stil *quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:43 schreef popolon het volgende:
Ze deugen niet.
Die kut-Portugezen deugen niet!
Dat zie je toch niet vaak bij een landen team.quote:De basisopstelling van Portugal kende maar één andere naam ten opzichte van de ploeg die twee jaar geleden startte aan de EK-finale. De geblesseerde Jorge Andrade werd vervangen door Fernando Meira.
Volledig mee eens. Ze zijn idd zeer stijlvol!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:49 schreef Devano het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet vaak bij een landen team.![]()
Wat een prachtige thuis en vooral -uittenues heeft Portugal trouwens.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef sjippen het volgende:
[..]
Volledig mee oneens. Ze zijn zeer kut!
Portugal![]()
De laatste paar jaar heeft Portugal een goed elftal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:03 schreef P0rt0 het volgende:
trieste nederlanders
Ga eens een keer proberen te winnen van Portugal
Nederland heeft inderdaad maar met 1-0 gewonnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef sjippen het volgende:
Intussen heeft Portugal mooi gewonnen tegen Angola, zij het zonder glans, maar er waren toch al geen conflicten. En zoals jullie weten, de toekomstige wereldkampioen begint altijd magertjes aan een WK.
Ja inderdaad, Duitsland begon niet al te best.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef sjippen het volgende:
Intussen heeft Portugal mooi gewonnen tegen Angola, zij het zonder glans, maar er waren toch al geen conflicten. En zoals jullie weten, de toekomstige wereldkampioen begint altijd magertjes aan een WK.
Dit was toch wel erg mager hoor. Ze misten zo overduidelijk Deco. Figo haalde alle vaart eruit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef sjippen het volgende:
Nee hoor, prima zo, ik hoop juist dat ze tegen Nederland moeten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:02 schreef N1ck het volgende:
WOOHOO, jammer he arrogante nederlanders:D:D Portugal door.....
Ja ik w8 ook op Nederland - Portugalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:01 schreef dvdfreak het volgende:
helaas zijn ze door
Nederland -Portugal wacht ik maar op een moment:
[afbeelding]
Nederland wint echt wel van dit Portugal hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja ik w8 ook op Nederland - Portugal![]()
[afbeelding]
Ja dat zullen we wel zien, Portugal heeft het moeilijk met kleine landjes, maar grote landen zijn ze veel sterker tegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nederland wint echt wel van dit Portugal hoor
Nederland is 3x zo klein als portugalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:11 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja dat zullen we wel zien, Portugal heeft het moeilijk met kleine landjes, maar grote landen zijn ze veel sterker tegen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:11 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja dat zullen we wel zien, Portugal heeft het moeilijk met kleine landjes, maar grote landen zijn ze veel sterker tegen
Hoe lang blijf je nog doorzeiken over een overwinning van twee jaar terug ? Dit zijn andere omstandigheden en twee compleet andere teams. Ik vind Portugal minder dan twee jaar terug en Nederland juist beter sinds die laatste ontmoeting. Kan dus een leuke pot worden, maar ik twijfel er niet aan dat Nederland gaat winnen. als er al zoveel gaten vallen tegen Iran, kunnen de Portugezen nog lachen met van Persie en Robben, die kunnen ze helemaal niet stoppen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:07 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja ik w8 ook op Nederland - Portugal![]()
[afbeelding]
Neem het anders te letterlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig zijn wij ook een klein landje
Of je maakt er een heel verhaal van zeikerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je nog doorzeiken over een overwinning van twee jaar terug ? Dit zijn andere omstandigheden en twee compleet andere teams. Ik vind Portugal minder dan twee jaar terug en Nederland juist beter sinds die laatste ontmoeting. Kan dus een leuke pot worden, maar ik twijfel er niet aan dat Nederland gaat winnen. als er al zoveel gaten vallen tegen Iran, kunnen de Portugezen nog lachen met van Persie en Robben, die kunnen ze helemaal niet stoppen.
Maar goed, we zullen wel zien.
Trouwens, om nog effe op dat EK terug te komen, vergeet nou effe niet dat jullie gewoon gigantisch zijn afgegaan tegen Griekenland, en niet een, maar twee keer. Dus ik zou maar effe nadenken voor ik dat toernooi gebruik om voorbeelden aan te halen, want ik herinner me nog goed hoe heel Portugal zat te janken als een klein meisje van wie zojuist haar lollie was gepikt.![]()
Zeiken is mijn hobby.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef N1ck het volgende:
[..]
Of je maakt er een heel verhaal van zeikerd.
Ik heb Nederland ook gekeken natuurlijk en die vind ik dus minder dan 2 jaar terug....ze hebben nu weinig spelers met ervaring erin zitten en dat zorgt wel voor wat moeite.
Dat zag je gister ook bij Nederland - Ivoorkust gister...maar we zullen zien![]()
Onzin natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Vrij makkelijke poulefase toch uiteindelijk, nu begint het toernooi echt.
Aardig gewaagd aan Oranje, mochten wij ze treffen, alleen net iets meer kwaliteit.
Jezus,daar noem je me 'n maatstaaf.Daar had Stormvogels ook nog van gewonnen.Die Iranezen konden beter schilderen dan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef sjippen het volgende:
Nou, dat wordt een leuke wedstrijd denk ik. Ik denk wel dat Portugal het haalt, zij hebben immers net dat ietsje meer techniek en frivoliteit om een matchin een ogenblik te beslissen. Zie Maniche vandaag en Deco tegen Iran
Pffffffffffff.....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ik heb Nederland ook gekeken natuurlijk en die vind ik dus minder dan 2 jaar terug....
Bang zijn is eigenlijk nooi handig. Dan ga je ingehouden spelen alleen maar omdat iemand een bepaald imago heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef 456 het volgende:
Ik denk niet dat we bang hoeven te zijn voor portugal. Ik zeg hiermee niet dat 'we' winnen, maar ik zou niet weten waarom dit portugal met dit nederland niet verslagen zou kunnen worden.
We hebben nog een rekening te vereffenen lijkt me zo...
Keep dreamingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
Maniche denkt dat beide teams ongeveer gelijkwaardig zijn, maar ziet Portugal uiteindelijk wel winnen.
Het zijn Portugezen dat zijn die altijdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Waarom zijn die mannen nou weer arrogant?
Omdat die jankerds Nederland als een hobbeltje zien. Kutportugezenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Heb je het net gezien? Wat was er niet arrogant aan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef methodmich het volgende:
Volledig ongelijk hebben ze natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat die jankerds Nederland als een hobbeltje zien. Kutportugezen
Ik heb gelezen wat Maniche heeft gezegd. Ik weet niet of Studio Sport datzelfde stuk heeft getoond, maar dan zullen ze het wel heel erg slecht vertaald hebben als dat als arrogant uitgelegd wordt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb je het net gezien? Wat was er niet arrogant aan?
Ja maar wees nou eens realistisch, veel meer als een hobbeltje kan je een 'berg' van 321 meter hoog niet noemen hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat die jankerds Nederland als een hobbeltje zien. Kutportugezen
dan worden ze 1 met spanje, nee das lekker. das hetzelfde als NL en Duitsland, die gaan elkaar de tent uit lopen knokken ten koste van de tegenstander.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Dos37 het volgende:
Dat ze maar snel opgeheven mogen worden als land.
quote:Op maandag 26 juni 2006 03:13 schreef soccerbrain het volgende:
terechte overwinning...portugal was op ieder vlak beter....2 uitgespeelde kansen....dom van die handsbal anders was holland er helemaal niet aan te pas gekomen. voor oranje: als je in 4 wedstrijden 4 uitgespeelde kansen creeerd is het beter voor jezelf en voor alle voetballiefhebbers ter wereld dat je naar huis gaat......qua speelwijze en resultaat is dit het dieptepunt in de hollandse voetbalhistorie.
Iemand trappen en kaarten aannaaien is correcter dan de bal niet teruggeven?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef Nyrem het volgende:
Scolari: "Figo speelde correcter dan Heitinga"
Door Pieter (Falco) op maandag 26 juni 2006 11:56
Bron: VI
Luis Felipe Scolari oordeelt dat Luis Figo veel correcter dan Johnny Heitinga was in zijn doen en laten. Hij heeft geen moeite met het provocerende gedrag, dat Figo gisteravond liet zien.
Door een schwalbe lukte het Figo een tweede gele kaart voor Khalid Boulahrouz uit te lokken. Niet veel later sloeg de vlam helemaal in de pan toen Johnny Heitinga na een Portugese blessurebehandeling de bal niet teruggaf. "Zijn gedrag was veel correcter dan van die Hollander die de bal niet teruggaf", oordeelt Scolari. "Jesus Christus keert zijn andere wang toe, maar Luis Figo is Jesus Christus niet."
Enige ervaring met dit soort wedstrijden heeft Scolari wel. "Dit was een typisch Zuid-Amerikaanse wedstrijd. Ik ben dus wel gewend aan dit soort toestanden. Vooral tegen Argentijnse ploegen is het oorlog. Je moet weten te lijden en je in te houden."
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef Nyrem het volgende:
Scolari: "Figo speelde correcter dan Heitinga"
Door Pieter (Falco) op maandag 26 juni 2006 11:56
Bron: VI
Luis Felipe Scolari oordeelt dat Luis Figo veel correcter dan Johnny Heitinga was in zijn doen en laten. Hij heeft geen moeite met het provocerende gedrag, dat Figo gisteravond liet zien.
Door een schwalbe lukte het Figo een tweede gele kaart voor Khalid Boulahrouz uit te lokken. Niet veel later sloeg de vlam helemaal in de pan toen Johnny Heitinga na een Portugese blessurebehandeling de bal niet teruggaf. "Zijn gedrag was veel correcter dan van die Hollander die de bal niet teruggaf", oordeelt Scolari. "Jesus Christus keert zijn andere wang toe, maar Luis Figo is Jesus Christus niet."
Enige ervaring met dit soort wedstrijden heeft Scolari wel. "Dit was een typisch Zuid-Amerikaanse wedstrijd. Ik ben dus wel gewend aan dit soort toestanden. Vooral tegen Argentijnse ploegen is het oorlog. Je moet weten te lijden en je in te houden."
Idem hier. Figo kreeg wel een stoot van Bouhlarouz, ook al was het licht, je moet het niet doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef Porto het volgende:
Dat eindeloos geouwehoer hoe vies Portugal wel niet speelde..figo dit figo dat.. terwijl ik het van alle twee een smerige wedstrijd vond waarin portugal won (jawel mensen het gaat om een doelpunt.. de rest doet er niet zo toe).. voor de gein eens naar Belgisch en Duits tv gekeken na de wedstrijd en daar kreeg ik tenminste neutrale berichten waarin Nederland ook niet al te best werd afgeschilderd en zelfs de schuld kreeg van het gezeik door opzettelijk Ronaldo eruit proberen te trappen (hulde gelukt) .. en dat is toch mooi ipv eenzijdig Nederlandse commentaar over hoe smerig Portugal wel niet speelde en dat Nederland had moeten winnen...
Maarja Bommel & Boularouz trappen onze sterspeler er heel smerig uit (is iedereen blijkbaar vergeten) en einde verhaal zijn het de Portugezen en vooral Figo die het verpesten? ja sorry hoor...slechte verliezers noem ik dat..![]()
Boula mag dat.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:23 schreef Devano het volgende:
Van Bommel probeerde Figo ook een rode kaart aan te smeren na die kopstoot (Al had hij natuurlijk ook wel rood verdient), en Boulahrouz had eigenlijk direct rood moeten krijgen voor die overtreding op Cristiano. Dat Figo zich aanstelde na die elleboog van Boulahrouz is niet meer dan begrijpelijk, zeker als je met een man minder speelt en weet dat hij al geel heeft.
Tsja, als je toch al tot zover komt, waarom niet geloven in nog meer?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
een plek bij de laatste vier zou toch wel een heel goed resultaat zijn zeg.
Gewoon wisselspeler, zoals de laatste jaren altijd het geval was.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:09 schreef Wolkje het volgende:
waar is nuno gomez heen eigenlijk?
Welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Als dat baggerfrankrijk nou vanavond ook nog wint kijk ik niet meer. Kuttoernooi.
Met dit verschil dat Nederland tegen Argentinië en Joegoslavië de wereld liet genieten van mooi voetbal en schitterende doelpunten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Petje af voor Portugal.. halve finale!!!
doet me denken aan Holland '98
quote:
Ik vond Holland niet zo geweldig, maar vind vooral de uitschakeling van Argentinie spijtig voor dit tornooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Nederland tegen Argentinië en Joegoslavië de wereld liet genieten van mooi voetbal en schitterende doelpunten.
Altijd 4-3-3 tong. Kunnen echt heel goed voetballen, met veel meer variatie dan Nederland dit toernooi heeft laten zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geloof je nu echt dat Portugezen mooi gaan voetballen ? Die leggen liever het spel stil om tijd te rekken. Mooi voetballen is bijzaak.
Welke man noemt zich nou een princess....ben je soms een nichtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef lfcprincess het volgende:
mekkende nor nooit van gehoord... is het niet mekkerende
Zo leer je nog eens iets.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:02 schreef twi het volgende:
Haha, ik zie ook dat het helemaal niet in de Van Dale staat, ondanks dat ik het m'n hele leven lang al gebruik en om me heen gebruikt hoor worden. Ben ik nu gek?
huh, ik dacht dat het een meisje wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welke man noemt zich nou een princess....ben je soms een nicht![]()
hoezo man?????quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welke man noemt zich nou een princess....ben je soms een nicht![]()
Jouw profiel zegt iets anders...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:10 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
hoezo man?????
trieste opmerking..had niks anders verwacht met een naam als asskicker
ben een vrouw idioot
je hebt helemaal gelijkquote:
ik ben niet zo'n geek die een profiel aanmaakt zal er dus al wel gestaan hebebn maar op en top vrouw hier hoor...quote:
waar slaat dat nou weer op...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:12 schreef DrDentz het volgende:
zeker zo'n liverpool supportend manwijf
ik vind ivoorkust nou wel iets meer dan subtopperquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef twi het volgende:
waar Nederland het tegen 2 subtoppers en een wereldtopper moest doen.
Ik niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:12 schreef magnifor het volgende:
Ben blij dat Portugal door naar de halve finales gaat.
Sorry hoor, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Zelfs met 11 tegen 10 creeerden ze helemaal niks. Ik vind het een laffe scheitploeg, die alleen maar bezig is de tegenstander op de kast te jagen en het spel op allerlei smerige manieren te vertragen. Als voetbal altijd zo gespeeld zou worden, zou ik geen liefhebber zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze voetballen toch zeker wel beter dan die Engelsen.
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?Ze speelden met 11 tegen 10 en nog hadden die Engelsen de beste kansen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze voetballen toch zeker wel beter dan die Engelsen.
Servië is geen subtopper gebleken hoor twi, dus dat klopt al niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef twi het volgende:
Ik vind niet dat je Nederland moet vergelijken met Portugal. Ten eerste speelde Portugal tegen 2 flutlanden en een subtopper, waar Nederland het tegen 2 subtoppers en een wereldtopper moest doen. Bovendien deed Nederland weinig onder voor Portugal de 1e helft, en was het de 2e helft in de anderhalve minuut speeltijd een stuk beter. Ook met gelijk aantal spelers.
Overschot van gelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Servië is geen subtopper gebleken hoor twi, dus dat klopt al niet.
En Nederland heeft tegen Portugal vooral een optisch overwicht gehad, zo eerlijk moet je zijn. De Portugezen zetten een paar keer aan en kregen gelijk kansen.
Neemt niet weg dat ze ver onder hun kunnen spelen dit toernooi.
Portugal had gewoon geluk, Nederland was beter. Een optisch overwicht is ook overwicht!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Nederland heeft tegen Portugal vooral een optisch overwicht gehad, zo eerlijk moet je zijn. De Portugezen zetten een paar keer aan en kregen gelijk kansen.
Neemt niet weg dat ze ver onder hun kunnen spelen dit toernooi.
Servie is na die prachtige 2-0 overbluft door Argentinie, gleed weer uit over een banaan die ze 6 jaar geleden tegen Nederland al velde, maar is in de overige 2 wedstrijden gewoon gebleken dezelfde subtopper te zijn hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Tegen de Engelsen waren ze minder, maar misschien heeft Engeland betere verdedigers dan NL.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Servie is na die prachtige 2-0 overbluft door Argentinie, gleed weer uit over een banaan die ze 6 jaar geleden tegen Nederland al velde, maar is in de overige 2 wedstrijden gewoon gebleken dezelfde subtopper te zijn hoor.
Dat Portugal een optisch overwicht liet aan Nederland vind ik altijd zo'n onzin. Als ze echt zo goed waren en bij "even aanzetten" gevaarlijk zouden zijn, hadden ze datzelfde wel tegen 10 man van Engeland kunnen laten zien.
Bevestig het prototype voetbalsupporter nou niet zo ergquote:Op zondag 2 juli 2006 10:26 schreef lfcprincess het volgende:
portugal is het meest vreselijke land wat er bestaat wat een stelletje acteurs zijn dat... ronaldo mag afgeschoten worden na zijn knipoog ..ik mag hopen dat madrid hem niet wil dan zit ie nog ene jaar in manchester..zal een heeeeel lang jaar worden aangezien rooney zal spelen en hij niet..
of een kort jaar als de man u fans hem te pakken krijgen..
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Bevestig het prototype voetbalsupporter nou niet zo erg.
Zondagavond de finale met Portugal.
Je zwaait nu naar de ploeg van uit je avatar?quote:
als je wat tegen me hebt fijn maar moet je alles quoten wat ik zegquote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Bevestig het prototype voetbalsupporter nou niet zo erg.
Zondagavond de finale met Portugal.
D'r voor zorgen dat de tegenpartij een rode krijgt , vies spelenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zwaait nu naar de ploeg van uit je avatar?.
Dan zwaait de Portugese ploeg graag terug denk ik, vanuit hun halve finale plek.
Ga er eens op vakantie.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:17 schreef Afwezig het volgende:
Portugal is de vlek op de landkaart van europe, het kwaadaardige gezwel van spanje.
Jou avatar, moest hij niet huilen ofzo?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zwaait nu naar de ploeg van uit je avatar?.
Dan zwaait de Portugese ploeg graag terug denk ik, vanuit hun halve finale plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |