Ik denk dat ie vtv ergens op een homoparkeerplaats wordt ontvoerdquote:Op maandag 1 mei 2006 14:38 schreef renz0r het volgende:
Die gaan de poulefase makkelijk redden...Kwartfinale moet mogelijk zijn!
Ja het is echt logisch, je geeft geeneens een reden waarom ze niet deugen, dus kan je maar beter niks zeggenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:41 schreef Doc het volgende:
Die Portugezen he - die deugen niet!
Het moet zo zijn dat we zo snel mogelijk weer van verdriet jankende Portugezen mogen zien, want die gasten die deugen niet!
(Ik had hier een apart topic van willen maken - maar dat mag niet van die centralisten - dikke vet pech voor de Portugal fans hier. Als het je niet bevalt klaag je maar bij de mods - maar uiteindelijk is het toch je eigen schuld - moet je maar niet zo smakeloos zijn)
[disclaimer: ik heb niet tegen het volk of het land maar zodra ze in de buurt van een voetbal komen, deugen ze niet - maar da'slogisch]
Moet er dan een specifieke reden zijn dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:57 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ja het is echt logisch, je geeft geeneens een reden waarom ze niet deugen, dus kan je maar beter niks zeggen![]()
Omdat het (buiten zijn fraaie techniek) ook regelmatig een spelbedervend schwalbemakend mietje is.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:43 schreef N1ck het volgende:
C.Ronaldo zal de ster zijn...ik verwacht mooie acties en pasen van hem.
En hoezo aanstellen?
Netzoals die lijer van een Robben. Die eens niet Portugees, maar die deugt ook niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:04 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Omdat het (buiten zijn fraaie techniek) ook regelmatig een spelbedervend schwalbemakend mietje is.
Graag!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Skwish het volgende:
Bah, Portugal
[afbeelding]
Dit zal ik nog wel een keer graag zien![]()
Mooiste zou zijn als dit tegen Nederland zou gebeuren, achtste finalequote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef Skwish het volgende:
Bah, Portugal
[afbeelding]
Dit zal ik nog wel een keer graag zien![]()
Precies hetzelfde.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Netzoals die lijer van een Robben. Die eens niet Portugees, maar die deugt ook niet.
Als Brazilië met 3-1 wint wel ja.quote:
EDIT, dit wordt hier niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef dvdfreak het volgende:
De Portugese selectie:
Doel:: Ricardo Pereira (Sporting), Quim Silva (Benfica), Bruno Vale (Estrela Amadora)
Verdediging: Paulo Ferreira (Chelsea), Miguel Monteiro (Valencia), Ricardo Carvalho (Chelsea), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Marco Caneira (Sporting), Ricardo Costa (Porto), Nuno Valente (Everton)
Middenveld: Armando Petit (Benfica), Costinha (Dinamo Moskou), Tiago Mendes (Olympique Lyon), Maniche Ribeiro (Chelsea), Hugo Viana (Valencia), Luis Figo (Inter Milan), Deco (Barcelona), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Simao Sabrosa (Benfica)
Aanval: Luis Boa Morte (Fulham), Pauleta (Paris ST Germain) Nuno Gomes (Benfica), Helder Postiga (Saint Etienne)
Jammer dat jullie nooit van ons hebben gewonnenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Roedah het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als dit tegen Nederland zou gebeuren, achtste finale![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie nooit van ons hebben gewonnen
Haha, en dan staan ze vervolgens wel gewoon bij de selectie natuurlijk, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef dvdfreak het volgende:
Geen verrassingen in Portugese selectie
Bondscoach Luiz Felipe Scolari van Portugal heeft vertrouwen in zijn ervaren garde. In zijn selectie is geen verrassing te vinden of het moet de afwezigheid van Nuno Maniche (Chelsea) en Francisco Costinha (Dinamo Moskou) zijn. Beide spelers kwamen de laatste maanden echter te weinig in actie voor hun werkgever.
“Deze selectie heeft mijn vertrouwen”, aldus Scolari. Ik heb de eerste elf nog niet helemaal in mijn hoofd, zes of zeven zijn zeker. Vanaf nu af aan is de strijd open voor de openstaande posities. Al zullen mijn keuzes altijd afhangen van de wedstrijd of de tegenstanders.”
Portugal komt uit in groep D samen met Mexico, Iran en Angola.
De Portugese selectie:
Doel:: Ricardo Pereira (Sporting), Quim Silva (Benfica), Bruno Vale (Estrela Amadora)
Verdediging: Paulo Ferreira (Chelsea), Miguel Monteiro (Valencia), Ricardo Carvalho (Chelsea), Fernando Meira (VfB Stuttgart), Marco Caneira (Sporting), Ricardo Costa (Porto), Nuno Valente (Everton)
Middenveld: Armando Petit (Benfica), Costinha (Dinamo Moskou), Tiago Mendes (Olympique Lyon), Maniche Ribeiro (Chelsea), Hugo Viana (Valencia), Luis Figo (Inter Milan), Deco (Barcelona), Cristiano Ronaldo (Manchester United), Simao Sabrosa (Benfica)
Aanval: Luis Boa Morte (Fulham), Pauleta (Paris ST Germain) Nuno Gomes (Benfica), Helder Postiga (Saint Etienne)
Heb ik al verteld dat je het topic vern**kt? Nou dan zeg ik het maar voor de zekerheid: Je vern**kt het topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Heb ik al verteld dat ze niet deugen? Nou, nog een keertje kan geen kwaad:
Die Portugezen, die deugen niet!
Ze hangen altijd in groepjes voor de supermarkt. Klaar om onze vrouwen en kinderen af te pakken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Heb ik al verteld dat ze niet deugen? Nou, nog een keertje kan geen kwaad:
Die Portugezen, die deugen niet!
Eens. Heb dan ook Figo op de bank laten zitten in PES5. Deco doet het veel beter daarquote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Als ze Figo niet opstellen geef ik ze nog wel een kans. Spelers met een groter ego dan het veld moet je in mijn ogen gewoon niet opstellen, zeker niet na zijn schandalige gedrag op het afgelopen EK.
Wat hij zegt.quote:
Zal wel spelen denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:07 schreef buzzer het volgende:
Als ze Figo niet opstellen geef ik ze nog wel een kans. Spelers met een groter ego dan het veld moet je in mijn ogen gewoon niet opstellen, zeker niet na zijn schandalige gedrag op het afgelopen EK.
Ik dit topic verneuken? Ik dacht niet! In tegendeel juist! Wat ik doe is namelijk het enige echt nuttige wat je met dit topic kan doen: het er over hebben dat die Portugezen echt niet deugen zodra ze binnen de afstand 500 meter van een voetbal komen. Iets wat iedereen weet natuurlijk. Kijk, wie van voetbal houdt, houdt niet van Portugal. Want die gasten deugen niet. En kom niet met het verhaal dat ik onzin spreek omdat methedmich toch echt van voetbal houdt en ook van Portugal. Dan ben je duidelijk niet bekend met het publiek geheim dat methodmich eigenlijk ook vind dat Portugal bagger is, maar hier het omgekeerde beweert omdat-ie onder de plak zit.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:26 schreef N1ck het volgende:
[..]
Heb ik al verteld dat je het topic vern**kt? Nou dan zeg ik het maar voor de zekerheid: Je vern**kt het topicdus FO!
Je moeder.. die deugt nietquote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Doc het volgende:
Goed, om dit topic nog verder nuttig te maken kunnen we hier de 173 redenen geven waarom die Portugezen niet deugen:
1. Een naam: Ronaldo
2. Mourinho is een Portugees en en deugt duidelijk niet!
3. Ze zijn Portugees, en in de buurt van een voetbal - baaaaaaaaaaaaaaad combination!
4. ...
Vult gerust verder aan ...
Tut tut tut, het is nergens voor nodig om persoonlijk te gaan worden hoor.quote:
Leuk dat je er over begint. NL heeft gister namelijk nog van ze gewonnenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:03 schreef P0rt0 het volgende:
trieste nederlanders
Ga eens een keer proberen te winnen van Portugal
Je hebt het over Jong Oranjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint. NL heeft gister namelijk nog van ze gewonnen
http://www.nu.nl/news/738(...)inale_in_Toulon.html
Die Portugese broekies deugen niet EN ze kunnen minder goed voetballen dan de NL-ers.
Ah, je bent dus bekend met het feit dat de Portugezen niet deugen. Sterker nog: je WEET het zelfs. Mooi. Heel mooi!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:50 schreef N1ck het volgende:
Doc we weten het nu wel hoor, je hoeft niet een aparte topic aan te maken
Nee, ik heb het over het Olympisch Elftal voor spelers onder de 19. Dat is wat anders. Maar ze hebben dus WEL gewonnen van die Portugezen die niet deugen. En dat is een feit.quote:
Nog nooit? Weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:52 schreef P0rt0 het volgende:
het eerste heeft nooit gewonnen van Portugal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
Doe is niet zo triest man, ga is lekker naar TMF-chat ofzo en ga daar spammenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Ah, je bent dus bekend met het feit dat de Portugezen niet deugen. Sterker nog: je WEET het zelfs. Mooi. Heel mooi!
Is Doe niet triest? Maar wat dat met TMF te maken heeft? Je spreekt in raadsels!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:32 schreef N1ck het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest man, ga is lekker naar TMF-chat ofzo en ga daar spammen![]()
Doe is een verbastering van Deco, die deugt al helemaal niet!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Is Doe niet triest? Maar wat dat met TMF te maken heeft? Je spreekt in raadsels!
Maar hoe dan ook: je gaat volgens mij off-topic.
Je kan het beter over die Portugezen hebben die niet deugen.
Ah, bedankt jonge vriend. Ik ben niet zo goed in die TMF taal.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe is een verbastering van Deco, die deugt al helemaal niet!
Lijkt mij logisch. Het is een Portugees/Braziliaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:44 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt hier toch best triest ...
Triest he.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch. Het is een Portugees/Braziliaan.
Die Simao overigens ook die wordt zelfs gelinkt met Liverpool
Lighten upquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Portugal zie ik wel ver komen, mooie ploeg met goede spelers. Ik word ook een beetje moe van dat 'Portugezen deugen niet' gedoe. Je punt is nu wel duidelijk Doc.
Er wordt zo weinig in dit topic (maar wat wil je ...) gepost dat het alleen zo snel opvaltquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, maar hou het dan wel een beetje speciaal en ludiek, overdrijf niet het hele topic door.
huilliequote:
Ach blijkbaar gefrustreerd? Heeft het oppermachtige Nederland met z'n volgevreten arrogante pseudovedetten er ooit eens van verloren ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:07 schreef Doc het volgende:
Goed, om dit topic nog verder nuttig te maken kunnen we hier de 173 redenen geven waarom die Portugezen niet deugen:
1. Een naam: Ronaldo
2. Mourinho is een Portugees en en deugt duidelijk niet!
3. Ze zijn Portugees, en in de buurt van een voetbal - baaaaaaaaaaaaaaad combination!
4. ...
Vult gerust verder aan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |