quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef Porto het volgende:Dat eindeloos geouwehoer hoe vies Portugal wel niet speelde..figo dit figo dat.. terwijl ik het van alle twee een smerige wedstrijd vond waarin portugal won (jawel mensen het gaat om een doelpunt.. de rest doet er niet zo toe).. voor de gein eens naar Belgisch en Duits tv gekeken na de wedstrijd en daar kreeg ik tenminste neutrale berichten waarin Nederland ook niet al te best werd afgeschilderd en zelfs de schuld kreeg van het gezeik door opzettelijk Ronaldo eruit proberen te trappen (hulde gelukt) .. en dat is toch mooi ipv eenzijdig Nederlandse commentaar over hoe smerig Portugal wel niet speelde en dat Nederland had moeten winnen...
Maarja Bommel & Boularouz trappen onze sterspeler er heel smerig uit (is iedereen blijkbaar vergeten) en einde verhaal zijn het de Portugezen en vooral Figo die het verpesten? ja sorry hoor...slechte verliezers noem ik dat..
Idem hier. Figo kreeg wel een stoot van Bouhlarouz, ook al was het licht, je moet het niet doen.
Nederland heeft altijd van die verschrikkelijke etterbakken op het veld staan, die het schuim op de mond krijgen, als ze niet kunnen winnen. (Van Bommel, Sneijder).