Frankrijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef N1ck het volgende:
kijk zo kan het ook gaan![]()
[afbeelding]
Dus gewoon ff weer ontopic gaan en niet spammen over onzinnige dingen.
ON: Net jong portugal - jong frankrijk gezien, was wel leuke pot totdat de fransen de 1-0 maakte en gingen verdedigenAlmeida speelde geen goeie pot
![]()
*ZZZZZZZZZZZZZZMMMM*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef sjippen het volgende:
Ach blijkbaar gefrustreerd? Heeft het oppermachtige Nederland met z'n volgevreten arrogante pseudovedetten er ooit eens van verloren ofzo?Met penalties mss?
![]()
Daat gaat ie zeker doenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:25 schreef pannaking_ het volgende:
Ronaldo gaat veel mooie dingen laten zien bij portugal![]()
Ben eens benieuwd wat voor trauma je toen hebt opgelopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:30 schreef Doc het volgende:
[..]
*Mijn gruwel voor het Portugese voetbal is veel en veel ouder - minstens van 15 jaar her en wsl nog langer geleden.
Ik denk dat het eerste trauma veroorzaakt werd toen ik een Portugese club zag voetballen - ik zag ze en het was vrijwel meteeen duidelijk dat zij niet deugen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef sjippen het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd wat voor trauma je toen hebt opgelopen.
Oh ja voor ik het vergeet:
P O R T U GA L
Die wedstrijd had ik niet gezienquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
En die rot Algerijn met zijn hakje, hoe vond je die Doc?
Yep. Helaas verloren Celtic en Monacoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Wel de UEFA Cup finale van 2003 en de CL-finale van 2004 nog gezien trouwens?
Nou, toen won Porto de Beker der Landskampioenen ofzo, of was dat niet PSV in 1988?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste trauma veroorzaakt werd toen ik een Portugese club zag voetballen - ik zag ze en het was vrijwel meteeen duidelijk dat zij niet deugen.
Dat zal zeker meer dan 15 jaar geleden zijn - zo weet ik zeker dat ik in 1988 een Portugees team heb zien voetballen..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie nooit van ons hebben gewonnen
Zeg ben jij ooit verkracht door een Portugees ofzo? er zijn genoeg landen die ik niet vind deugen alleen hoor je mij daar niet tig keer overquote:Op maandag 22 mei 2006 21:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik dit topic verneuken? Ik dacht niet! In tegendeel juist! Wat ik doe is namelijk het enige echt nuttige wat je met dit topic kan doen: het er over hebben dat die Portugezen echt niet deugen zodra ze binnen de afstand 500 meter van een voetbal komen. Iets wat iedereen weet natuurlijk. Kijk, wie van voetbal houdt, houdt niet van Portugal. Want die gasten deugen niet. En kom niet met het verhaal dat ik onzin spreek omdat methedmich toch echt van voetbal houdt en ook van Portugal. Dan ben je duidelijk niet bekend met het publiek geheim dat methodmich eigenlijk ook vind dat Portugal bagger is, maar hier het omgekeerde beweert omdat-ie onder de plak zit.
Zolang er Die Portugezen, he - die deugen niet ! dicht blijft, is het topic waar ik nu post het topic waar ik het ware evengelie van iedere voetballiefhebber post: De Portugezen, die deugen niet!
Ja, met z'n allen: Die Portugezen, die deugen niet!
Dikke vette pech voor je als je er moeite mee hebt dat ik hier post: ik blijf hier voorlopig nog posten.
Je jankt als een echte portugeesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef Porto het volgende:
[..]
Zeg ben jij ooit verkracht door een Portugees ofzo? er zijn genoeg landen die ik niet vind deugen alleen hoor je mij daar niet tig keer overmaargoed... wil je erover praten misschien?
![]()
En jij bent arrogant als een echte Nederlanderquote:
NL heeft wel ooit van Portugal gewonnen hoor.quote:
Portugezen is verder niets mis mee, maar ze moeten alleen niet voetballen. Want dan deugen ze niet. Ze janken en schoppen. En ze deugen niet. Anderen mogen vinden dat andere landen niet deugen. Dan hou ik het op Portugal dat niet deugt. That's all, thank you and goodnightquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef Porto het volgende:
[..]
Zeg ben jij ooit verkracht door een Portugees ofzo? er zijn genoeg landen die ik niet vind deugen alleen hoor je mij daar niet tig keer overmaargoed... wil je erover praten misschien?
![]()
Je moet niet zoveel denken, dat is niet goed voor jequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef sjippen het volgende:
Então, penso que o Doc não sei muito de futebol.![]()
Heb liever spelers die vervelend zijn als supporters.. want wat supporters betreft kunnen jullie Nederlanders mooi aansluiten bij Engelsen, Turken en alle andere zielige rellende meuk landen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Portugezen is verder niets mis mee, maar ze moeten alleen niet voetballen. Want dan deugen ze niet. Ze janken en schoppen. En ze deugen niet. Anderen mogen vinden dat andere landen niet deugen. Dan hou ik het op Portugal dat niet deugt. That's all, thank you and goodnight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |