quote:Op maandag 1 mei 2006 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die niet echt beter is dan Rosales of De Mul
Dit meen je niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
die is goedquote:Op maandag 1 mei 2006 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij is net zo slecht of goed als elke andere buitenspeler hoor. VD Meyde uit vorm heb je niets aan, VD Meyde in vorm was geweldig. Maar dat is net zo met Rosales, De Mul, Gronkjear, Mitea, etc.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]vdMeyde heeft zich toch echt wel bewezen hoor..
Rendement jongen. Het jaar 2002-2003 overgeslagen soms?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:'Nourdin Boukhari trekt zich terug'
Ajax-middenvelder Nourdin Boukhari zou zich voorlopig afzijdig houden wat betreft zijn contractverlenging bij Ajax. De Marokkaan tekent waarschijnlijk alleen bij als er geen andere (adequate) club zich meldt.
Dit wist Henk Spaan in zijn column in de Amsterdams krant Het Parool te melden. Boukhari zou 'de buik vol hebben' van de gesprekken met Fontein en Keizer, waar Blind en Van Geel niet bij waren.
Volgens Spaan liet Van Geel over zich heen lopen door Fontein. De columnist wist overigens ook dat Blind in februari liever zag dat Boukhari bij Ajax zou blijven.
Inderdaad, Mandy is zowaar nog slechter dan Rosales.quote:
meningen verschillen...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, Mandy is zowaar nog slechter dan Rosales.
5 miljoen voor hem zou echt gestoord zijn.. Haal voor dat geld dan Kromkamp.
Als ik zou moeten kiezen, geef mij kromkamp dan maarquote:
Ja, die ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef manny het volgende:
We hebben het toch over vd Meyde, die ( behalve die goal tegen Roma ) een hele middelmatige speler was. Die het slechtste EK ooit heeft gespeeld onder Advocaat en waarvoor ik 5 dagen juichend op het Leidseplein heb staan zingen omdat hij verkocht werd. Die vd Meyde hebben we het toch over ?
Voorlopig is het weer Henk Spaan, die gisteren ook al zo goed geïnformeerd wasquote:Op maandag 1 mei 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou Nourdin goed begrijpen als hij alsnog vertrekt, de partijen binnen Ajax gaan schandalig met hem om.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:03 schreef manny het volgende:
We hebben het toch over vd Meyde, die ( behalve die goal tegen Roma ) een hele wisselvallige speler was.
15 assist, 8 goals ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, die ja.
Ik denk dat men alleen de positieve punten nog weet..
Henk Spaan.quote:
iemand statistieken van de 2 voorgaande seizoenen?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Een goed seizoen in de 9 jaar dat ie prof is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |