wat betekent dat ook alweerquote:Op maandag 1 mei 2006 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tvp
Daarom heet dit subforum ook "Onzin voor je leven!"quote:Op maandag 1 mei 2006 10:14 schreef DamagedBrain het volgende:
Waar wil je eigenlijk naar toe met dit topic?
Heeft het nog nut...
Verwar nutteloos en onzin niet met elkaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:18 schreef destrovel het volgende:
[..]
Daarom heet dit subforum ook "Onzin voor je leven!"
dit is dus onzin.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Verwar nutteloos en onzin niet met elkaar.
Sieg (P)h(e)ilquote:
quote:
quote:
quote:
Dat gaat niet werken, ben ik bang. Beetje soepen met het hoofd van Phil (structuur verfachtig laten lijken etc.), klonen naar het originele schilderij en vervolgens de originele mond en ogen van dat figuur weer over Phil heen. Oh, en zwarte paint over de kleding van het figuur.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:59 schreef Lyr het volgende:
[..]
En ik kan het weten, want het origineel hangt hier aan de muur.![]()
Ook aan zitten denken, maar had geen idee hoe ik 'm uit moest voeren. Complimentje!quote:
Thxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:19 schreef Lathund het volgende:
[..]
Ook aan zitten denken, maar had geen idee hoe ik 'm uit moest voeren. Complimentje!
Omdat ik zo aardig ben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Begieltie, zou je lady-wrb willen helpen met haar kippie? http://forum.fok.nl/topic/851913
We have a winnerquote:
die lijkt net echtquote:
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef laforest het volgende:
Niet pro, maar is ook met paint gemaakt.
Meat Dr. Homophil
[afbeelding]
OMGquote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef laforest het volgende:
Meat Dr. Homophil
[afbeelding]
Mooie shopquote:Op maandag 8 mei 2006 00:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[afbeelding]
Pirates of the Philipian (ik weet, valt in het niet bij sommige creaties hier)
Ziet er goed uitquote:Op maandag 8 mei 2006 00:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een betere versie gemaakt van Dr. Homophil en wees er maar blij mee want ik heb er wat ranzige websites voor moeten afstruinen.quote:Op zondag 7 mei 2006 11:23 schreef laforest het volgende:
Meat Dr. Homophil
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
[afbeelding]
Dr. Neger in mn bilquote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een betere versie gemaakt van Dr. Homophil en wees er maar blij mee want ik heb er wat ranzige websites voor moeten afstruinen.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een betere versie gemaakt van Dr. Homophil en wees er maar blij mee want ik heb er wat ranzige websites voor moeten afstruinen.![]()
[afbeelding]
Meesterlijk hahaquote:Op maandag 8 mei 2006 23:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
[afbeelding]
Phil in Black
[afbeelding]
Lord of the Rings - Fellowship of the Phil
[afbeelding]
Saruphil
whehehequote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef laforest het volgende:
[..]
[afbeelding]
lol heb je een link naar 't origineel?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef willbee het volgende:
the philsorsist. Sorry naam is gewoon bagger.
[afbeelding]
quote:
Mooie kikkerquote:Op zondag 14 mei 2006 00:57 schreef just.another.girl het volgende:
[afbeelding]
Zeer slechte paint skills... geef mij maar psp om mee te blenden en layouts te maken..
quote:
Die onderste lijkt een beetje op Huubke, maar dan zonder pet.quote:
jep Dr Ephil is er een paar pagina's terug.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef .iM het volgende:
En waar blijft Dr. Evil of is die al geweest? Dan heb ik 'm gemist!
opgeruimd staat netjes ":quote:Op maandag 27 november 2006 20:51 schreef Molluck het volgende:
Die Dr. 1 April en Dr. Pedophil waren het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |