Nee die komen met een WK-programmaquote:
Die moet gewoon andere club zoeken bek houden en optiefen.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als van Gaal maar niet weer gaat uitleggen hoe het moet met zijn schoolbordje.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 03:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Harry gaat de spelers weer op scherp zetten.
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
NOS duidelijk..
Haha geweldig is dat.. doet me altijd denken aan de discussie in Italie 90 tussen Harry en Henk.. over wat nu bij de laatste 8 eindigen is.. bij de beste 8, of de slechtste 8quote:Op maandag 1 mei 2006 03:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Harry gaat de spelers weer op scherp zetten.
[afbeelding]
oh voetbal insite natuurlijk het leukste met Derksenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
NOS blijft natuurlijk wel een favoriet, al is Villa BVD toch ook altijd leuk. Wordt een hoop zapwerk denk ik.
Je vergeet trouwens Voetbal Insite, dat zal elke dag om 20:00 zijn.
Precies hetzelfde programma, maar oke.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Urquhart het volgende:
Villa BvD vond ik altijd wel leuk, maar dat zal nu ook wel weer verziekt worden door Talpa
quote:Rebecca Loos presenteert WK-programma
Aangezien de Belgen er voor het eerst in 28 jaar niet bij zijn op het WK voetbal, zijn we als Nederlandstaligen bijna verplicht naar de Nederlandse televisie te kijken. Wie SBS6 kan ontvangen, riskeert rond 23uur op Rebecca Loos te botsen in het WK-programma Hart van Oranje. Aan de zijde van ex-international John De Wolf zal de gewezen minnares van David Beckham het programma presenteren dat op zoek gaat naar het Oranje-gevoel.
Rebecca en John zoeken vanaf 4 juni onder andere de mooist versierde straat en de oudste supporter van Oranje. Ook Nada van Nie, Edward van Cuilenborg en Hans Kraay Jr. werken mee aan Hart van Oranje, dat elke dag om 23.00 uur geprogrammeerd staat. Rebecca Loos, die bekend werd door het bed te delen met voetbalster David Beckham, presenteerde eerder Shownieuws voor SBS6. (KH)
Je kunt het ook opnemen, heb je een videorecorder?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik de NOS en Villa B&VD !
Een van de twee, het komt natuurlijk op de zelfde tijdDus zappen maar
![]()
Ja, tuurlijk heb ik videorecorder ...Maar om elke avond op te nemen heb ik ook geen zinquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt het ook opnemen, heb je een videorecorder?
Ik zie geen lekkere wijfen bij onze voetbalprogramma's, of mis ik er een paar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:00 schreef tong80 het volgende:
Ach wij krijgen dit soort dingen ook nog hoor
Stel je er niet te veel van voor, het is een item in een TROS zomermagazine achtig programma in de vooravond. Hij gaat op zoek naar het Oranje gevoel van mensen in het land of iets dergelijks?quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Wat gaat Harry Vermeegen precies doen? .
Hij maakt nu ook weer items met spelers hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:37 schreef Perico het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor, het is een item in een TROS zomermagazine achtig programma in de vooravond. Hij gaat op zoek naar het Oranje gevoel van mensen in het land of iets dergelijks?
Tsja dan was die schnabbel tijdens het EK van 2004 bij de NOS leuker, toen hij wat interviewtjes met spelers mocht doen op zijn manier.
Die waren leuk ja, Jaap en Harryquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Cyclopssss het volgende:
Ik vond die één-tweetjes tussen Harry Vermeegen en Jaap Stam altijd geweldig. "Hee Jaap...."
"Te laat, Harry!"
Ik heb er niks van gezien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gister begon men bij BNN ook met een WK Quiz. Volgende week komt er nog een, en dan de definitieve quiz zoals ik het heb begrepen. Vond de uitzending niet zo heel veel aan. De vragen waren redelijk makkelijk en de gasten oninteressant.
idd, ik kijk naar Villa BVD en naar Studio WKquote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:34 schreef maril het volgende:
volgens mij worden we doodgegooid met een hoop rommel ,selectief kijken ,ben benieuwd naar avondprogramma van Borst en Van Gelder. en Villa BVD
Ik weet alleen dat de Holland Sporten momenteel in het teken van het WK staan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef maril het volgende:
Wat gaat Wilfried de Jong dan doen Tong?
Ooh bedoelde je dat bij de OP, okee dat vind ik ook een klasseprogramma, dacht eerst nog dat ik het niet leuk zou vinden maar Mathijs en Wilfred zijn topquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de Holland Sporten momenteel in het teken van het WK staan.
Villa bvd is hetzelfde als vorige jaren tis alleen TALPA dat de mensen op een of andere manier niet willen accepteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef H.Flick het volgende:
Villa BVD vond ik altijd wel leuk, maar ik denk dat het dit jaar zwaar tegen gaat vallen. Komt de NOS niet ook weer met zo'n programma op de avond met Jack van Gelder net als in Portugal?
Daar ligt het totaal niet aan. Ik vind De Wedstrijden ook gewoon leuk. Ik vind B&VD de laatste jaren alleen ontzettend irritant geworden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:25 schreef maril het volgende:
[..]
Villa bvd is hetzelfde als vorige jaren tis alleen TALPA dat de mensen op een of andere manier niet willen accepteren.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:54 schreef dvdfreak het volgende:
NOS en BVD
Ga je gang.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:25 schreef Strijkplank het volgende:
Geen idee nog.. waarom geen poll gemaakt btw?
De rest volgt idd op gepaste afstandquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
NOS-Sportzomer staat momenteel op punten voor.
Maar SBS heeft verreweg de meeste kijkers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
NOS-Sportzomer staat momenteel op punten voor.
Hart van oranje is meer voor de vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Het gaat daar alleen over versieringen en de vrouw van.. heb ik toch niks an? Ik kijk liever naar mooie fragmenten zoals gister bij studio sportzomer met Erwin Koeman enzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Hart van Oranje had gisteren 930.000
Studio Sportzomer 923.000
Komt wel goed met Studio Sportzomer.![]()
Ik ben wel een vrouwquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hart van oranje is meer voor de vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Het gaat daar alleen over versieringen en de vrouw van.. heb ik toch niks an? Ik kijk liever naar mooie fragmenten zoals gister bij studio sportzomer met Erwin Koeman enzo![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouwMaar ik kijk daar ook nooit naar!
![]()
Alleen naar Studio Sportzomer.Villa BvD ga ik misschien zaterdag opnemen op video
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouwMaar ik kijk daar ook nooit naar!
![]()
Alleen naar Studio Sportzomer.Villa BvD ga ik misschien zaterdag opnemen op video
![]()
Ik heb er niks van gezien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef maril het volgende:
[..]
dat Hart van is dus 3x niks voor mij.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Klapdeur het volgende:
Bert Maalderink is de koning van de reportages![]()
65000quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoorde dat Voetbal Insite een waar kijkcijferkanon is...
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken vind ikquote:Op maandag 19 juni 2006 21:28 schreef H.Flick het volgende:
VI is ook een heel slecht programma. In een kille, verlaten studio zitten BB, JD en een nietszeggende gast een beetje over het WK te praten. De andere programma's hebben veel meer sfeer, betere gasten en leuke reportages.
Is van Wir Sind Heldenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:22 schreef s0k het volgende:
semi offtopic: Welk nummer draaien ze bij de NOS nou steeds onder het "eind-filmpje" na iedere aflevering?
Ik dacht dat Match of the day op de BBC was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef DrDentz het volgende:
mijn ultieme wk-programma heeft alleen gasten uit de voetbalwereld [geen youri van gelder types] en is op talpa mijn favoriete zender
Nee, je kunt toch niet met droge ogen beweren dat er in Villa BvD alleen gasten uit de voetbalwereld zitten of was dat sarcastisch bedoeld?quote:
Derksen, Jan Mulder, van Hanegem, Borst en van gelder als host. Dat lijkt me wel wat. En dan anderhalf uur lang over voetbal praten zonder reclames.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Villa BvD is toch ook niet m'n ultieme wk-programma, dat zou zijn: alleen voetbalgasten, Derksen met z'n nieuwtjes, je mag paffen aan tafel, geen Barbara Barend, en wel beelden van de wedstrijden natuurlijk
V/d Gijp mag er wat mij betreft ook wel bij om de boel ietwat te relativeren tussen al die bloedserieuze mensen (Hoewel Derksen ook wel vaak leuke opmerkingen heeft).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Derksen, Jan Mulder, van Hanegem, Borst en van gelder als host. Dat lijkt me wel wat. En dan anderhalf uur lang over voetbal praten zonder reclames.
Juist aan dat softe gezever erger ik mequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
V/d Gijp mag er wat mij betreft ook wel bij om de boel ietwat te relativeren tussen al die bloedserieuze mensen (Hoewel Derksen ook wel vaak leuke opmerkingen heeft).
Dat weet je toch nog nietquote:
Ah, op die svenividivici.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet welke gasten komen ..Daar ga ik vanuit dat het eens leuker kan zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Te gast
zijn spelersmakelaar Rob
Jansen,PSV-trainer Ronald
Koeman en tv-presentator
Jochem van Gelder.
Ook een reportage over
Dick Advocaat tijdens zijn
eerste dagen als trainer
van Zenith St.Petersburg.
|