Je kunt het ook opnemen, heb je een videorecorder?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik de NOS en Villa B&VD !
Een van de twee, het komt natuurlijk op de zelfde tijdDus zappen maar
![]()
Ja, tuurlijk heb ik videorecorder ...Maar om elke avond op te nemen heb ik ook geen zinquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt het ook opnemen, heb je een videorecorder?
Ik zie geen lekkere wijfen bij onze voetbalprogramma's, of mis ik er een paar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:00 schreef tong80 het volgende:
Ach wij krijgen dit soort dingen ook nog hoor
Stel je er niet te veel van voor, het is een item in een TROS zomermagazine achtig programma in de vooravond. Hij gaat op zoek naar het Oranje gevoel van mensen in het land of iets dergelijks?quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Wat gaat Harry Vermeegen precies doen? .
Hij maakt nu ook weer items met spelers hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:37 schreef Perico het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor, het is een item in een TROS zomermagazine achtig programma in de vooravond. Hij gaat op zoek naar het Oranje gevoel van mensen in het land of iets dergelijks?
Tsja dan was die schnabbel tijdens het EK van 2004 bij de NOS leuker, toen hij wat interviewtjes met spelers mocht doen op zijn manier.
Die waren leuk ja, Jaap en Harryquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:21 schreef Cyclopssss het volgende:
Ik vond die één-tweetjes tussen Harry Vermeegen en Jaap Stam altijd geweldig. "Hee Jaap...."
"Te laat, Harry!"
Ik heb er niks van gezien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gister begon men bij BNN ook met een WK Quiz. Volgende week komt er nog een, en dan de definitieve quiz zoals ik het heb begrepen. Vond de uitzending niet zo heel veel aan. De vragen waren redelijk makkelijk en de gasten oninteressant.
idd, ik kijk naar Villa BVD en naar Studio WKquote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:34 schreef maril het volgende:
volgens mij worden we doodgegooid met een hoop rommel ,selectief kijken ,ben benieuwd naar avondprogramma van Borst en Van Gelder. en Villa BVD
Ik weet alleen dat de Holland Sporten momenteel in het teken van het WK staan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef maril het volgende:
Wat gaat Wilfried de Jong dan doen Tong?
Ooh bedoelde je dat bij de OP, okee dat vind ik ook een klasseprogramma, dacht eerst nog dat ik het niet leuk zou vinden maar Mathijs en Wilfred zijn topquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de Holland Sporten momenteel in het teken van het WK staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |