Villa bvd is hetzelfde als vorige jaren tis alleen TALPA dat de mensen op een of andere manier niet willen accepteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:05 schreef H.Flick het volgende:
Villa BVD vond ik altijd wel leuk, maar ik denk dat het dit jaar zwaar tegen gaat vallen. Komt de NOS niet ook weer met zo'n programma op de avond met Jack van Gelder net als in Portugal?
Daar ligt het totaal niet aan. Ik vind De Wedstrijden ook gewoon leuk. Ik vind B&VD de laatste jaren alleen ontzettend irritant geworden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:25 schreef maril het volgende:
[..]
Villa bvd is hetzelfde als vorige jaren tis alleen TALPA dat de mensen op een of andere manier niet willen accepteren.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:54 schreef dvdfreak het volgende:
NOS en BVD
Ga je gang.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:25 schreef Strijkplank het volgende:
Geen idee nog.. waarom geen poll gemaakt btw?
De rest volgt idd op gepaste afstandquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
NOS-Sportzomer staat momenteel op punten voor.
Maar SBS heeft verreweg de meeste kijkers.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:57 schreef tong80 het volgende:
NOS-Sportzomer staat momenteel op punten voor.
Hart van oranje is meer voor de vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Het gaat daar alleen over versieringen en de vrouw van.. heb ik toch niks an? Ik kijk liever naar mooie fragmenten zoals gister bij studio sportzomer met Erwin Koeman enzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Hart van Oranje had gisteren 930.000
Studio Sportzomer 923.000
Komt wel goed met Studio Sportzomer.![]()
Ik ben wel een vrouwquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef twetwe het volgende:
[..]
Hart van oranje is meer voor de vrouwen die geen verstand van voetbal hebben. Het gaat daar alleen over versieringen en de vrouw van.. heb ik toch niks an? Ik kijk liever naar mooie fragmenten zoals gister bij studio sportzomer met Erwin Koeman enzo![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouwMaar ik kijk daar ook nooit naar!
![]()
Alleen naar Studio Sportzomer.Villa BvD ga ik misschien zaterdag opnemen op video
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |