Nee die komen met een WK-programmaquote:
Die moet gewoon andere club zoeken bek houden en optiefen.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als van Gaal maar niet weer gaat uitleggen hoe het moet met zijn schoolbordje.![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 03:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Harry gaat de spelers weer op scherp zetten.
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
NOS duidelijk..
Haha geweldig is dat.. doet me altijd denken aan de discussie in Italie 90 tussen Harry en Henk.. over wat nu bij de laatste 8 eindigen is.. bij de beste 8, of de slechtste 8quote:Op maandag 1 mei 2006 03:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Harry gaat de spelers weer op scherp zetten.
[afbeelding]
oh voetbal insite natuurlijk het leukste met Derksenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
NOS blijft natuurlijk wel een favoriet, al is Villa BVD toch ook altijd leuk. Wordt een hoop zapwerk denk ik.
Je vergeet trouwens Voetbal Insite, dat zal elke dag om 20:00 zijn.
Precies hetzelfde programma, maar oke.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Urquhart het volgende:
Villa BvD vond ik altijd wel leuk, maar dat zal nu ook wel weer verziekt worden door Talpa
quote:Rebecca Loos presenteert WK-programma
Aangezien de Belgen er voor het eerst in 28 jaar niet bij zijn op het WK voetbal, zijn we als Nederlandstaligen bijna verplicht naar de Nederlandse televisie te kijken. Wie SBS6 kan ontvangen, riskeert rond 23uur op Rebecca Loos te botsen in het WK-programma Hart van Oranje. Aan de zijde van ex-international John De Wolf zal de gewezen minnares van David Beckham het programma presenteren dat op zoek gaat naar het Oranje-gevoel.
Rebecca en John zoeken vanaf 4 juni onder andere de mooist versierde straat en de oudste supporter van Oranje. Ook Nada van Nie, Edward van Cuilenborg en Hans Kraay Jr. werken mee aan Hart van Oranje, dat elke dag om 23.00 uur geprogrammeerd staat. Rebecca Loos, die bekend werd door het bed te delen met voetbalster David Beckham, presenteerde eerder Shownieuws voor SBS6. (KH)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |