quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben wel een vrouwMaar ik kijk daar ook nooit naar!
![]()
Alleen naar Studio Sportzomer.Villa BvD ga ik misschien zaterdag opnemen op video
![]()
Ik heb er niks van gezien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef maril het volgende:
[..]
dat Hart van is dus 3x niks voor mij.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:46 schreef Klapdeur het volgende:
Bert Maalderink is de koning van de reportages![]()
65000quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef koningdavid het volgende:
Ik hoorde dat Voetbal Insite een waar kijkcijferkanon is...
Je moet het ook niet met elkaar vergelijken vind ikquote:Op maandag 19 juni 2006 21:28 schreef H.Flick het volgende:
VI is ook een heel slecht programma. In een kille, verlaten studio zitten BB, JD en een nietszeggende gast een beetje over het WK te praten. De andere programma's hebben veel meer sfeer, betere gasten en leuke reportages.
Is van Wir Sind Heldenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:22 schreef s0k het volgende:
semi offtopic: Welk nummer draaien ze bij de NOS nou steeds onder het "eind-filmpje" na iedere aflevering?
Ik dacht dat Match of the day op de BBC was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:26 schreef DrDentz het volgende:
mijn ultieme wk-programma heeft alleen gasten uit de voetbalwereld [geen youri van gelder types] en is op talpa mijn favoriete zender
Nee, je kunt toch niet met droge ogen beweren dat er in Villa BvD alleen gasten uit de voetbalwereld zitten of was dat sarcastisch bedoeld?quote:
Derksen, Jan Mulder, van Hanegem, Borst en van gelder als host. Dat lijkt me wel wat. En dan anderhalf uur lang over voetbal praten zonder reclames.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Villa BvD is toch ook niet m'n ultieme wk-programma, dat zou zijn: alleen voetbalgasten, Derksen met z'n nieuwtjes, je mag paffen aan tafel, geen Barbara Barend, en wel beelden van de wedstrijden natuurlijk
V/d Gijp mag er wat mij betreft ook wel bij om de boel ietwat te relativeren tussen al die bloedserieuze mensen (Hoewel Derksen ook wel vaak leuke opmerkingen heeft).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Derksen, Jan Mulder, van Hanegem, Borst en van gelder als host. Dat lijkt me wel wat. En dan anderhalf uur lang over voetbal praten zonder reclames.
Juist aan dat softe gezever erger ik mequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
V/d Gijp mag er wat mij betreft ook wel bij om de boel ietwat te relativeren tussen al die bloedserieuze mensen (Hoewel Derksen ook wel vaak leuke opmerkingen heeft).
Dat weet je toch nog nietquote:
Ah, op die svenividivici.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet welke gasten komen ..Daar ga ik vanuit dat het eens leuker kan zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Te gast
zijn spelersmakelaar Rob
Jansen,PSV-trainer Ronald
Koeman en tv-presentator
Jochem van Gelder.
Ook een reportage over
Dick Advocaat tijdens zijn
eerste dagen als trainer
van Zenith St.Petersburg.
|