Misschien zijn anderen daar wel in geinteresseert, het is een forum,quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
[..]
MSN heeft weinig tot niets te maken met het WK-voetbal. Daarnaast zal het ook uitdraaien op een standaard opsomtopic. Hoort niet thuis in dit subforum.
Voor dit soort topics kun je terecht in PUB of GC.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:58 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Misschien zijn anderen daar wel in geinteresseert, het is een forum,
maar hier worden topics gesloten op persoonlijke meningen![]()
Zal wel komen dat dit nieuw is en redelijk veel topic erin staan die er niets toe doen, die topic waar ik het over heb is er een van overigens(dus daar heb je gelijk in, was ook een grapje ,bovendien staat er al zo,n soort topic over in heb ik later gezien)maar er word veel gesloten en die reactie daarop zijn opgefokt.quote:
Achter de schermen neergelegd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik ben al een tijdje geen crewlid meer van Fok, maar mijn werk voor het forum blijf ik voortzetten. Nu heb ik die spelersoverzichten voor het WK over een tijdje af maar ik heb geen toegang meer tot de FTP van Fok waar ik al mijn werk heb opgeslagen. Ik zou graag weer gebruik maken van de FTP zodat ik die overzichten door kan linken naar dit forum.
Ik heb Breuls een week geleden gemaild hierover maar niets van gehoord. Wie zou ik, of wie zouden jullie het beste aan kunnen spreken om voor mij weer toegang te krijgen tot de FTP?
Alvast bedankt.
Dat was een van de best lopende topics van OWSquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:10 schreef maril het volgende:
Komt hiet ook een topic over amoureuse belevenissen van een wk voetballer zoals bij het schaatsen(OWS) voetballers via de regenpijp of zo![]()
quote:
Ok mooi. Dan hoor ik het wel via dit topic of anders via de mail.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef Jump het volgende:
Ik ga het nog even doorgeven aan Breuls in hun topic.
als het goed is klopt het nu.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:17 schreef borisz het volgende:
De scheidsrechters #1: kennen we ze ergens van?
kan de Santis, Kyros Vassaras en Manuel Mejuto Gonzalez en Batres inclusief foto geschrapt worden? zij gaan niet fluiten op het wk
en MEDINA CANTALEJO Luis uit spanje
http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/i/fifa/06/t/ref/l/187224.jpg
ROSETTI Roberto uit Italië
http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/i/fifa/06/t/ref/l/187122.jpg
RODRIGUEZ Marco
http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/i/fifa/06/t/ref/l/1603.jpg
toegevoegd worden?
en hier heb ik een foto van Maidin
http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/i/fifa/06/t/ref/l/41323.jpg
Wat mij betreft mogen de stats bijgehouden gaan worden... het forum is inmiddels aardig aan het lopen dacht ik zoquote:Op maandag 8 mei 2006 12:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt dus nog een topic van de stats (zodra er wat meer is gepost)?
Jij ook welterusten hequote:Op zondag 14 mei 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor je slotje. Het mag niet ergens echt over gaan dus. Ook een perfecte sluitzin van het topic.
Succes verder met je baggerforum.
De legende Dick Nanninga, voorloper van VOH !
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor je slotje. Het mag niet ergens echt over gaan dus. Ook een perfecte sluitzin van het topic.
En weer een prima uitleg.quote:
Ga een ander kussen als je verder niks te melden hebt.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heren in overleg met een VBL mod mocht hij daar verder.
Topic staat dus weer open in VBL.
Helemaal mee eens tong. Volgens mij dacht ie dat Nanninga een schilder was ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
Als ik hem in VBL had gewild had ik hem daar wel geopend. Maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden.Ik gaf hem het voordeel van de twijfel. Maar die is een maand voor het WK al weggenomen.quote:
Wij zijn niet gekozen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou die wannabee mods dan ook onder de duim![]()
Dat zijn 3 zinnenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Het topic van Nanninga is gewoon niet zo geschikt voor WK.
Ja natuurlijk heeft hij gescoord in een WK-finale, Maar het lijkt me aannemelijk dat het topic al snel zo gaan over de loopbaan van Nanninga. Dan hoort dat topic gewoon meer thuis in VBL dan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |