Ik heb echt medelijden met je, je hebt het al zo zwaar met al je banen en studie en nu ook nog eens het geklus erbij.quote:Op zondag 30 april 2006 23:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik hoor idd te slapen
Huizen vragen moeten in m'n huisjetopic gesteld worden
Dat kan best zo zijn, maar ik ben nou eenmaal wel zo ge/vergroeid. Allemansvriend, geen vijanden, geen ruzies, geen confrontaties, geen problemen....quote:
Het is een ongeschreven regel dat degene die de laatste post heeft het volgende topic opent.quote:Op zondag 30 april 2006 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Verdulleme... dat is al de 3e op rij van mij... en dat allemaal omdat jullie te lui zijn.
Ooit was ik ook zo...quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar ik ben nou eenmaal wel zo ge/vergroeid. Allemansvriend, geen vijanden, geen ruzies, geen confrontaties, geen problemen....
Ik wil op zich ook best stoppen met zijn zoals ik nu ben, maar zoiets zet je niet uit, dat is ook juist een deel van het lastige.quote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik, ik had vroeger hetzelfde als jou jij.
Altijd door iedereen aardig gevonden willen worden en daardoor niet goed kunnen communiceren. Tot ik inzag dat dat gewoon averechts werkte en er schijt aan kreeg wat anderen van me dachten. Wordt je meteen leuker door..
Al is dat natuurlijk niet zo simpel als hier staat..
Doorgaans lap ik regels aan mijn laars.quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat degene die de laatste post heeft het volgende topic opent.
quote:als jou jij.
Zoiets gaat niet van de ene op de andere dag... het feit dat jij het wilt laten stoppen, geeft al aan dat je eraan aan het werken bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook best stoppen met zijn zoals ik nu ben, maar zoiets zet je niet uit, dat is ook juist een deel van het lastige.
nee,quote:Op maandag 1 mei 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu we (lees: ik) toch openhartige gesprekken voeren, kaart ik maar meteen iets anders aan.
Soms heb ik wel het gevoel dat ik geen enkel recht heb op al dit zeuren en zielig doen. Ik heb het niet slecht, maar waarom ben ik dan zo bezig, die zelfmedelijden. Het is gewoon onzinnig dat ik me zo voel, er zijn mensen die het veel erger hebben. Heb ik dan wel recht om zo te doen, op momenten als deze?
quote:
Het zal niet lang meer duren voordat mijn leeftijd in een topicdeel komt...quote:Op maandag 1 mei 2006 00:10 schreef Re het volgende:
[..]niets
maar moest er even uit toen ik het zag staan en even geconfronteerd werd met dat getal, is op zich een mooi getal wel
Slaap lekker Erik!quote:Op maandag 1 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, het is nu tijd om te gaan slapen. Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden..
dat zowiezo, leeftijd is ook maar een verwesterde nummering natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2006 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren voordat mijn leeftijd in een topicdeel komt...![]()
Wat niet wegneemt dat ik me kei-jong voel.![]()
mafzequote:Op maandag 1 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, het is nu tijd om te gaan slapen. Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden..
Sowieso....quote:Op maandag 1 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat zowiezo, leeftijd is ook maar een verwesterde nummering natuurlijk
Welke rust?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:14 schreef broer het volgende:
Zo. De rust is weergekeerd. Mooi moment om een tvp te plaatsen.
Niet dit topic, wel de actieve topiclijst.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Zat je te F5'en, AE?
Ja erg he.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Ah, jij hebt hetzelfde als ik gisteravond? Geen reet te doen, maar nog niet naar bed willen?
Met mate bro, ritme met mate...quote:Op maandag 1 mei 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Ik moet morgen gewoon redelijk op tijd uit bed.
Misschien dat ik dan weer wat in een ritme kom. Zou wel mooi zijn.
Hoe zou het leven van mensen met een ritme eruitzien? Volgens mij zou ik helemaal gek worden van die geregeldheid?
Herkenbaarquote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik, ik had vroeger hetzelfde als jij.
Altijd door iedereen aardig gevonden willen worden en daardoor niet goed kunnen communiceren. Tot ik inzag dat dat gewoon averechts werkte en er schijt aan kreeg wat anderen van me dachten. Wordt je meteen leuker door..
Al is dat natuurlijk niet zo simpel als hier staat..
36ste post in topic #36quote:Op maandag 1 mei 2006 07:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar
Oh, en goede morgen iedereen!![]()
En AE, driemaal is scheepsrecht he.... geen fout in de TT!
Goedemorgen!quote:
morgenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Misschien een domme vraag, maar waar kun je aan zien de hoeveelste post het is?
Ik zie het! Nooit eerder opgevallen.quote:
ik ook, en peukquote:Op maandag 1 mei 2006 08:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het! Nooit eerder opgevallen.![]()
Heb m'n eerste kop koffie alweer op.![]()
Niet echt creatief, maar ik ga vandaag naar de mediamarkt om te kijken voor een digitale camera, of kopen er al in zit weet ik nog niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Zonnig!
Nog creatieve uitspattingen op stapel voor vanmiddag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:14 schreef Augustina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mezelf gewoon niet inhouden als ik zo'n spoilervakje zie, en nu weet ik hoe 't afloopt
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Sorry, Erik.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan mezelf gewoon niet inhouden als ik zo'n spoilervakje zie, en nu weet ik hoe 't afloopt
.
Ik weet nooit precies hoe ik deze uitdrukking nou moet zien.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, het leven gaat nou eenmaal niet over rozen.
Of het betekent dat het leven vol doorns zitquote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik weet nooit precies hoe ik deze uitdrukking nou moet zien.
Het leven gaat niet over rozen. Betekent dit dat het niet over rozen gaat, zoals een boek over bijvoorbeeld de liefde gaat? Of gaat het leven niet over rozen, zoals een auto over een weg gaat. Dus is het inhoudelijk, zoals het voorbeeld van het boek. Of letterlijk, zoals het voorbeeld van de auto.
Lastig....
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Het leven is ook geen pannenkoek.
Ik ga voor de eerste optie!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik weet nooit precies hoe ik deze uitdrukking nou moet zien.
Het leven gaat niet over rozen. Betekent dit dat het niet over rozen gaat, zoals een boek over bijvoorbeeld de liefde gaat? Of gaat het leven niet over rozen, zoals een auto over een weg gaat. Dus is het inhoudelijk, zoals het voorbeeld van het boek. Of letterlijk, zoals het voorbeeld van de auto.
Lastig....
Sorrie, dan zal ik in het vervolg wat zachter praten.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:32 schreef LordVoldemort het volgende:
Jullie hebben wel hard gepraat tijdens mijn afwezigheid.
Ik zoek mijn herriestoppers vast op.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef LXIV het volgende:
LATEN WE DAN VAN HET VOLGENDE TOPIC EEN HARDPRAATTOPIC MAKEN!!!![]()
Een soort H.P de Tijd.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef LXIV het volgende:
LATEN WE DAN VAN HET VOLGENDE TOPIC EEN HARDPRAATTOPIC MAKEN!!!![]()
Laat mij maar slapen.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet, ik ga thee zetten. Van koffie word ik wakker en dat kan niet hoor.
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet, ik ga thee zetten. Van koffie word ik wakker en dat kan niet hoor.
Ik ga zo ook naar bed Isa. Zullen we samen gaan??quote:Op maandag 1 mei 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben moe en wil zo naar bed(heb nachtdienst gehad vannacht en ben nog niet naar bed geweest)
Your personal brain score:quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik keek net even in de Active lijst, en zag daar een mannelijk/vrouwelijk testje. En aangezien ik gek ben op testjes heb ik meegedaan.
Op een schaal van -100 (vrouwelijk) tot +100 (mannelijk) ben ik +50. Zo.
Maar jij bent ook een man, dus voor jou is er niks aan de hand.quote:
Ik had wel verwacht dat ik meer vrouwelijke kanten zou hebben.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een man, dus voor jou is er niks aan de hand.
Ik daarentegen, ben een manwijf![]()
Testje
Ik scoorde met die ruimtelijke objecten van verschillende perspectieven 12 uit 12. Maar volgens de test scoorde ik lager op de systematic nogiets, terwijl ik bij het kaartlezen echt niet de kaart 'in de looprichting' hoef te draaien en ik vind bouwpakketten ook hartstikke leuk!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat ik meer vrouwelijke kanten zou hebben.
Bij die objecten onthouden had ik ook een heel erg lage score.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik scoorde met die ruimtelijke objecten van verschillende perspectieven 12 uit 12. Maar volgens de test scoorde ik lager op de systematic nogiets, terwijl ik bij het kaartlezen echt niet de kaart 'in de looprichting' hoef te draaien en ik vind bouwpakketten ook hartstikke leuk!
Ik wist wel dat ik wat mannelijker zou scoren, maar bij dat gedeelte waarbij je objecten moest aanklikken die verplaatst zijn, had ik wel héél erg laag gescoordIk denk dat dat komt omdat ik bij het tweede scherm te lang heb gekeken, waardoor ik alweer vergeten was waar de objecten in het eerste scherm stonden.
Ik ben eigenlijk wel blij met mijn score, omdat ik ruimtelijk inzicht heb, rationeel kan denken, maar ook redelijk hoog scoor op empathie.
De meeste tests die op internet staan zijn wel erg voorspelbaar. Maar hierbij is er toch wel duidelijk een wetenschappelijk achtergrond.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja...ik hecht nooit zoveel waarde aan dit soort testjes.
Ahum...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:05 schreef LordVoldemort het volgende:
...
Of ztten ze allemaal aan de psychedelica naar een blanco muur te kijken waarop zich allerlei kleurrijke patronen voordoen op de maat van de keiharde Drum&Bass die uit de boxen schalt?
Niet persoonlijk opvatten AEquote:
Misschien moeten wij even van lichaam ruilenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik sta op 50 aan de vrouwelijke kant. En ik heb toch echt wel een piemel.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten AE![]()
Ik zat gewoon D&B te luisteren en ik typte letterlijk het eerste dat in me opkwam
Ik begin het eigenlijk nu pas een beetje te ontdekken... ik wist wel van het bestaan maar ik wist niet dat het zo goed klonkquote:
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk nu pas een beetje te ontdekken... ik wist wel van het bestaan maar ik wist niet dat het zo goed klonk
Nog steeds aan het vissen?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Had ik je dat nooit verteld in het verleden, dat het zo goed klinkt?
Voldemort!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:26 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik sta op 50 aan de vrouwelijke kant. En ik heb toch echt wel een piemel.
Jawel hoor, maar ik heb gewoon nooit de tijd genomen me erin te verdiepenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Had ik je dat nooit verteld in het verleden, dat het zo goed klinkt?
Ik snuit mijn neus, of ik vis het eruit met een zakdoekje.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit dan... van die bulkjes die vreselijk in de weg zitten?
Dan ontdek je nu pas wat je al die tijd hebt gemist...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik heb gewoon nooit de tijd genomen me erin te verdiepen
Over snottebulkjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snuit mijn neus, of ik vis het eruit met een zakdoekje.
Waar hebben we het over?![]()
Hoi Erik.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond, ik ga die test ook even doen.
Daar helpt bij mij geen woordenboek aan... het is vooral een gebrek aan concentratie.quote:
Ik merk het inderdaadquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan ontdek je nu pas wat je al die tijd hebt gemist...
Nou durf ik niet eens meer te vragen waar "hier in de buurt" is.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:03 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik merk het inderdaad
Ik weet dat ze hier in de buurt maandelijks D&B feestjes hebben, dus daar ga ik maar eens langs binnenkort.
Ik heb dezelfde score... vergat bij het woord grey verdomme de komma'squote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Your personal brain score:
[afbeelding][afbeelding]
Me too.
50 aan de mannelijke kantquote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond, ik ga die test ook even doen.
Ik heb vandaag ook de was opgevouwen (waarschijnlijk niet zo netjes als jij)quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
Maar het is wel vaag... ik scoor 50% man en ik zit gewoon een was op te vouwen achter mijn pc
Met jou wil ik dus niet samenwonen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als het op huishouden aankomt, ben ik een echte vent.
Als je van schoon en netjes en ordelijk houdt en ook nog eens 's avonds graag een geslaagde warme maaltijd voor je neus wilt.... dan niet nee.quote:
Als ik veel van een vrouw houd, wil ik best wat huishoudelijke taakjes voor haar/ons doen, hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je van schoon en netjes en ordelijk houdt en ook nog eens 's avonds graag een geslaagde warme maaltijd voor je neus wilt.... dan niet nee.![]()
Neh.quote:
Haha, dat kan ik ook wel doen. Hoeveel bied jij?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh.Ik huur hem wel in als huishouder.
Van mij zou je weinig hoeven doen hoor.... zolang je het van mij ook maar niet verwacht.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik veel van een vrouw houd, wil ik best wat huishoudelijke taakjes voor haar/ons doen, hoor.
Dus...het hangt allemaal af van jóú!
je breekt mijn hart, Bupaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh.Ik huur hem wel in als huishouder.
Maar dan verslonst de hele boel!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van mij zou je weinig hoeven doen hoor.... zolang je het van mij ook maar niet verwacht.
Hoeveel geld? Weinig.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik ook wel doen. Hoeveel bied jij?
Inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mwah.... dat heeft ook zo zijn charmes.
Nou...dat weet ik zo nog net niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voor jou misschien... als ik die test moet geloven kunnen vrouwen namelijk WEL de autosleutels terugvinden als het een zooitje is... wij mannen hebben daar schijnbaar wat meer moeite mee... dus het is kiezen tussen een rotzooi en de autosleutelsquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat merken we ook wel als we ons bed na 3 weken alweer bij het grofvuil kunnen zetten.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je ziet dan tenminste dat er geleefd wordt.
Ach, ik ben ook niet de moeilijkste.quote:
Tussen al mijn bende hebben nou juist de autosleutels een vast plekje.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou misschien... als ik die test moet geloven kunnen vrouwen namelijk WEL de autosleutels terugvinden als het een zooitje is... wij mannen hebben daar schijnbaar wat meer moeite mee... dus het is kiezen tussen een rotzooi en de autosleutels![]()
Ik heb zo'n hekel aan huizen waardus echt niks ligt. Geen tijdschrift, geen afstandsbediening, geen half open koekjestrommel, geen krant... alles in de daarvoor bestemde hokjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je ziet dan tenminste dat er geleefd wordt.
Onder het ondergoed dat je onder je bed hebt geschoven, naast het kunstgebit dat de buurman gisterenavond is kwijtgeraakt, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tussen al mijn bende hebben nou juist de autosleutels een vast plekje.
Vind je het ook goed als ik gewoon naar mijn eigen bed ga?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga richting bed.
Mijn volgelingen mogen mij volgen.
Ik ga zo ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga richting bed.
Een matras op de grond volstaat ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat merken we ook wel als we ons bed na 3 weken alweer bij het grofvuil kunnen zetten.
[..]
Ach, ik ben ook niet de moeilijkste.![]()
Het eerste dat mijn vrienden zeiden toen ik net op mezelf woonde: 'Man, het is hier te opgeruimd. Geen mannenhuishouden. Doe daar eens wat aan!'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan huizen waardus echt niks ligt. Geen tijdschrift, geen afstandsbediening, geen half open koekjestrommel, geen krant... alles in de daarvoor bestemde hokjes.
Beetje te klinisch voor mij.
Slaap lekker.. met je volgelingen...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga richting bed.
Aan een uitsteeksel van mijn kapstok.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder het ondergoed dat je onder je bed hebt geschoven, naast het kunstgebit dat de buurman gisterenavond is kwijtgeraakt, toch?![]()
Ik las speeksel.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan een uitsteeksel van mijn kapstok.
Ik ben niet zo boeiendquote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier saaiïg
Jij wel, boeiend zat, je bent een mysteriequote:
Ja. Maar die staat nu niet aan.quote:
Maar niks te onthullen dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij wel, boeiend zat, je bent een mysterie.
Ik had het dan ook meer tegen mijn vrouwelijke volgelingen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind je het ook goed als ik gewoon naar mijn eigen bed ga?
Oeh!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een matras op de grond volstaat ook.
Ik kan je altijd nog africhten.quote:Nou.... anders ik wél...
Er gaat een hele hoop in mijn hoofd om, eigenlijk. Maar daar zal ik jullie maar niet (weer) mee lastig vallenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal in dat hoofdje van je om Erik?
Edit: En welterusten DaMart!
Ik vind het wel leuk als je dingen vertelt. En je irriteert mij zeker niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er gaat een hele hoop in mijn hoofd om, eigenlijk. Maar daar zal ik jullie maar niet (weer) mee lastig vallen.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:
Dat mag best, hoor!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er gaat een hele hoop in mijn hoofd om, eigenlijk. Maar daar zal ik jullie maar niet (weer) mee lastig vallen.
Ja, hé! Dat gaat zomaar niet. Het is onderdeel van een geleidelijk proces...zo valt het niet teveel op dát ik je africht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Try me!
Mij val je niet/nooit lastig hoor...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik vreselijk recalcitrant ben?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hé! Dat gaat zomaar niet. Het is onderdeel van een geleidelijk proces...zo valt het niet teveel op dát ik je africht.Je ertegen verzetten gaat dan moeilijker enzo...
Och, een beetje recalcitrant gedoe is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik vreselijk recalcitrant ben?
Maak van dat "een beetje" maar veul.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, een beetje recalcitrant gedoe is niet verkeerd.!
Liefde? Niet-platonische liefde?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus jullie vinden het leuk om mijn problemen te lezen? Jullie genieten daarvan
?
![]()
(geintje)
Ik weet niet precies wat er allemaal in me omgaat, maar ik heb een gevoel van gemis. Ik mis iets.
Misschien mis je wel een luisterend oor irl?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
?
![]()
(geintje)
Ik weet niet precies wat er allemaal in me omgaat, maar ik heb een gevoel van gemis. Ik mis iets.
Hoe meer je tegensputtert, hoe meer ik af te richten heb.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maak van dat "een beetje" maar veul.
Misschien mis je de stress, de zorgen toen je nog niet 'uit de kast' was gekomen? En nu ben je 'geestelijk bevrijd', nu voel je geen spanning meer. Nu is het leven saaiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
?
![]()
(geintje)
Het houdt je bezig he....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe meer je tegensputtert, hoe meer ik af te richten heb.![]()
Dat noemen ze bier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Al dat raden, wat grappig.
Nee, het is meer dat ik iemand mis die er voor míj is. Ik wil iemand hebben. Als ik in mijn omgeving om me heen kijk hefet iedereen wel iemand, maar ik heb niet het gevoel dat ik voor iemand op de eerste plaats kom.
Ik wil iemand hebben waar ik tegenaan kan zitten, bij wie ik kan praten, bij wie ik kan luisteren. Gewoon stil zijn, geborgen zijn. Warmte voelen.
Emotioneel zijn (vrolijk en droevig), gewoon iemand.
Ik houd niet zo van bierquote:
Ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij praat tegen je bier?
Erik, je komt zo iemand nog wel tegen. Vertrouw me maar.
Ja, dat zeggen wel meer mensen, maar daar ben ik nu niet mee geholpenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij praat tegen je bier?
Erik, je komt zo iemand nog wel tegen. Vertrouw me maar.
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen wel meer mensen, maar daar ben ik nu niet mee geholpen.
Is het trouwens vreemd dat ik op 't forum beter dingen zo kan delen dan met goede vrienden of ouders?
Ik reageerde ook héél serieus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje.
Dat doe ik wel vaker.
Ja, ik weet het. Als iemand anders mij dat zou vertellen, zou ik er ook weinig vrolijk van worden. En als het gemis teveel wordt, helpt het om even je hart te luchten bij ons. (En een potje janken helpt ook altijd, hèquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat zeggen wel meer mensen, maar daar ben ik nu niet mee geholpen.
Nee hoor, ik heb dat ook. Je vertelt dan toch je 'diepste gevoelens' die je een echt persoon niet zou durven vertellen. Hier kun je wel je hart luchten, maar toch anoniem blijven. Zonder dat je op je gevoelens aangevallen wordt, en zelfs al gebeurt dat wel, dan is het makkelijker om je er van te distantiëren.quote:Is het trouwens vreemd dat ik op 't forum beter dingen zo kan delen dan met goede vrienden of ouders?
En wat vinden je andere 12 persoonlijkheden hiervan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
"Zegt de één tegen de ander:...."
Slaap lekker wyccie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nu toch maar mijn bed in. Ik zie er met de dag ongezonder uit.
Welterusten![]()
Dan wordt het hier ineens wel stilletjes...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook maar slapen, op een of andere manier is het late tijdstip niet goed voor mijn humeur/eigenwaarde/zekerheid/etc.
Trusten, iedereen en wyccie.
Oh, en wederom bedankt voor jullie luisterend oor lezende ogen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook maar slapen, op een of andere manier is het late tijdstip niet goed voor mijn humeur/eigenwaarde/zekerheid/etc.
Trusten, iedereen en wyccie.
na 12-en word ik pas wakker geloof ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, en wederom bedankt voor jullie luisterend oor lezende ogen.
Pas maar op. Ik ben al op het punt dat ik er met het uur ongezonder uitzie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zie er met de dag ongezonder uit.
lijkt me puik plan 14.gifquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Misschien zou ik het ook eens moeten gebruiken...
het zal een fijn subtiel laagje moeten zijn voor een fijn subtiel effectquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Heb jij enig idee hoe dik je zoiets erop moet smeren?
Ik zit nu te kloten met dat tubetje en ik heb het gevoel dat ik iets fout doe.
Heb ik ook heel lang gehad Erik...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Al dat raden, wat grappig.
Nee, het is meer dat ik iemand mis die er voor míj is. Ik wil iemand hebben. Als ik in mijn omgeving om me heen kijk heeft iedereen wel iemand, maar ik heb niet het gevoel dat ik voor iemand op de eerste plaats kom.
Ik wil iemand hebben waar ik tegenaan kan zitten, bij wie ik kan praten, bij wie ik kan luisteren. Gewoon stil zijn, geborgen zijn. Warmte voelen.
Emotioneel zijn (vrolijk en droevig), gewoon iemand.
Zonde van het geld iddquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een tegenvaller, DaMart.
Die zijn het er unaniem mee eens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat vinden je andere 12 persoonlijkheden hiervan?
Ik durf niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:18 schreef wyccie het volgende:
Post eens door, Bupa!
Lienekien!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag een stoere werkbroek gekocht, voor mijn (a.s.) (schilder)klussen.![]()
[afbeelding]
Ben ik ook! En in deze broek lijk ik net een pot!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien!!![]()
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was!!!
(Maar ik kijk ook nooit in de userprofiles)
Zo! Zie die man eens héél onopvallend aan zijn zak krabben.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vandaag een stoere werkbroek gekocht, voor mijn (a.s.) (schilder)klussen.![]()
[afbeelding]
Ach, kwaliteit gaat boven kwantiteit natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
60.000.....Dat haal ik nooit in mijn leven..
Ik steek mijn handen gewoon van boven naar beneden erin. Kan ik overal bij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo! Zie die man eens héél onopvallend aan zijn zak krabben.
Aantal posts 59997
Heb je dáár ook een foto van?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik steek mijn handen gewoon van boven naar beneden erin. Kan ik overal bij.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aantal posts 59999
Nummer 60000 wordt in ShowChat gepost.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, kwaliteit gaat boven kwantiteit natuurlijk!
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is Fok zelf ook aan het LPT-en?
Waar ben je nu danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou 't niet weten, DM. Ik kom daar nooit.
Dan wil je zeker niet alleen haar naam, maar ook adres en telefoonnummer hebben?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Bupa...Mevrouw afgebeeld in de avatar, natuurlijk.
Ach ja, waarom ook niet...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wil je zeker niet alleen haar naam, maar ook adres en telefoonnummer hebben?
Zie hier een van mijn vele kwaliteitsposts.quote:
De hele week weer mooie mensen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
De hele week mooi weer, mensen!
+1quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie hier een van mijn vele kwaliteitsposts.
is dat een uitnodiging om een kuub koeienstront in je voortuin te laten deponeren?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als julle mij willen pesten, mag dat ook best, hoor.
Ik kan veel hebben, vandaag,
Kom jij dan een voortuin aanleggen bij mij? God, wat fijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging om een kuub koeienstront in je voortuin te laten deponeren?
Ik heb altijd geleerd dat ik afwijkende mensen nooit mag pesten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als julle mij willen pesten, mag dat ook best, hoor.
Ik kan veel hebben, vandaag,
Daar zijn ze toch voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat ik afwijkende mensen nooit mag pesten.
Behalve die ene.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef k_man het volgende:
Alle mensen wijken af.
achtereenvolgens ... toeps, merel en ripleyquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Bupa...Mevrouw afgebeeld in de avatar, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:59 schreef k_man het volgende:
Goh, mag Re tegenwoordig ook hier posten?
nixx mis, mag ff tijdelijk FOT niet in, omdat ik 3 topics had geopendquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom niet dan? Wat is er mis met Re?
Re, wat is er mis met jou?
Niet onaardig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
We wachten op een Re-actie.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
We wachten op een Re-actie.
Nou, brand los. Waarom heb jij last van zo'n verdomd goed humeur.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Houd er 'n beetje tempo in he, jongens.
ja hè, rennie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Ach, geband in FOT, dat is eerder een aanbeveling.
Oh, ok. Dat lijkt me nog geen reden om je aan de schandpaal te nagelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:04 schreef Re het volgende:
[..]
nixx mis, mag ff tijdelijk FOT niet in, omdat ik 3 topics had geopend![]()
dus hier maar feesssie bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |