Ik heb echt medelijden met je, je hebt het al zo zwaar met al je banen en studie en nu ook nog eens het geklus erbij.quote:Op zondag 30 april 2006 23:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik hoor idd te slapen
Huizen vragen moeten in m'n huisjetopic gesteld worden
Dat kan best zo zijn, maar ik ben nou eenmaal wel zo ge/vergroeid. Allemansvriend, geen vijanden, geen ruzies, geen confrontaties, geen problemen....quote:
Het is een ongeschreven regel dat degene die de laatste post heeft het volgende topic opent.quote:Op zondag 30 april 2006 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Verdulleme... dat is al de 3e op rij van mij... en dat allemaal omdat jullie te lui zijn.
Ooit was ik ook zo...quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar ik ben nou eenmaal wel zo ge/vergroeid. Allemansvriend, geen vijanden, geen ruzies, geen confrontaties, geen problemen....
Ik wil op zich ook best stoppen met zijn zoals ik nu ben, maar zoiets zet je niet uit, dat is ook juist een deel van het lastige.quote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik, ik had vroeger hetzelfde als jou jij.
Altijd door iedereen aardig gevonden willen worden en daardoor niet goed kunnen communiceren. Tot ik inzag dat dat gewoon averechts werkte en er schijt aan kreeg wat anderen van me dachten. Wordt je meteen leuker door..
Al is dat natuurlijk niet zo simpel als hier staat..
Doorgaans lap ik regels aan mijn laars.quote:Op zondag 30 april 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel dat degene die de laatste post heeft het volgende topic opent.
quote:als jou jij.
Zoiets gaat niet van de ene op de andere dag... het feit dat jij het wilt laten stoppen, geeft al aan dat je eraan aan het werken bent.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook best stoppen met zijn zoals ik nu ben, maar zoiets zet je niet uit, dat is ook juist een deel van het lastige.
nee,quote:Op maandag 1 mei 2006 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu we (lees: ik) toch openhartige gesprekken voeren, kaart ik maar meteen iets anders aan.
Soms heb ik wel het gevoel dat ik geen enkel recht heb op al dit zeuren en zielig doen. Ik heb het niet slecht, maar waarom ben ik dan zo bezig, die zelfmedelijden. Het is gewoon onzinnig dat ik me zo voel, er zijn mensen die het veel erger hebben. Heb ik dan wel recht om zo te doen, op momenten als deze?
quote:
Het zal niet lang meer duren voordat mijn leeftijd in een topicdeel komt...quote:Op maandag 1 mei 2006 00:10 schreef Re het volgende:
[..]niets
maar moest er even uit toen ik het zag staan en even geconfronteerd werd met dat getal, is op zich een mooi getal wel
Slaap lekker Erik!quote:Op maandag 1 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, het is nu tijd om te gaan slapen. Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden..
dat zowiezo, leeftijd is ook maar een verwesterde nummering natuurlijkquote:Op maandag 1 mei 2006 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren voordat mijn leeftijd in een topicdeel komt...![]()
Wat niet wegneemt dat ik me kei-jong voel.![]()
mafzequote:Op maandag 1 mei 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, het is nu tijd om te gaan slapen. Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden..
Sowieso....quote:Op maandag 1 mei 2006 00:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat zowiezo, leeftijd is ook maar een verwesterde nummering natuurlijk
Welke rust?quote:Op maandag 1 mei 2006 01:14 schreef broer het volgende:
Zo. De rust is weergekeerd. Mooi moment om een tvp te plaatsen.
Niet dit topic, wel de actieve topiclijst.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:17 schreef broer het volgende:
Zat je te F5'en, AE?
Ja erg he.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Ah, jij hebt hetzelfde als ik gisteravond? Geen reet te doen, maar nog niet naar bed willen?
Met mate bro, ritme met mate...quote:Op maandag 1 mei 2006 01:29 schreef broer het volgende:
Ik moet morgen gewoon redelijk op tijd uit bed.
Misschien dat ik dan weer wat in een ritme kom. Zou wel mooi zijn.
Hoe zou het leven van mensen met een ritme eruitzien? Volgens mij zou ik helemaal gek worden van die geregeldheid?
Herkenbaarquote:Op zondag 30 april 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Erik, ik had vroeger hetzelfde als jij.
Altijd door iedereen aardig gevonden willen worden en daardoor niet goed kunnen communiceren. Tot ik inzag dat dat gewoon averechts werkte en er schijt aan kreeg wat anderen van me dachten. Wordt je meteen leuker door..
Al is dat natuurlijk niet zo simpel als hier staat..
36ste post in topic #36quote:Op maandag 1 mei 2006 07:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar
Oh, en goede morgen iedereen!![]()
En AE, driemaal is scheepsrecht he.... geen fout in de TT!
Goedemorgen!quote:
morgenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Misschien een domme vraag, maar waar kun je aan zien de hoeveelste post het is?
Ik zie het! Nooit eerder opgevallen.quote:
ik ook, en peukquote:Op maandag 1 mei 2006 08:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie het! Nooit eerder opgevallen.![]()
Heb m'n eerste kop koffie alweer op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |