Niet echt creatief, maar ik ga vandaag naar de mediamarkt om te kijken voor een digitale camera, of kopen er al in zit weet ik nog niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:15 schreef Lienekien het volgende:
Zonnig!
Nog creatieve uitspattingen op stapel voor vanmiddag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:14 schreef Augustina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mezelf gewoon niet inhouden als ik zo'n spoilervakje zie, en nu weet ik hoe 't afloopt
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Sorry, Erik.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan mezelf gewoon niet inhouden als ik zo'n spoilervakje zie, en nu weet ik hoe 't afloopt
.
Ik weet nooit precies hoe ik deze uitdrukking nou moet zien.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, het leven gaat nou eenmaal niet over rozen.
Of het betekent dat het leven vol doorns zitquote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik weet nooit precies hoe ik deze uitdrukking nou moet zien.
Het leven gaat niet over rozen. Betekent dit dat het niet over rozen gaat, zoals een boek over bijvoorbeeld de liefde gaat? Of gaat het leven niet over rozen, zoals een auto over een weg gaat. Dus is het inhoudelijk, zoals het voorbeeld van het boek. Of letterlijk, zoals het voorbeeld van de auto.
Lastig....
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
Het leven is ook geen pannenkoek.
Ik ga voor de eerste optie!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik weet nooit precies hoe ik deze uitdrukking nou moet zien.
Het leven gaat niet over rozen. Betekent dit dat het niet over rozen gaat, zoals een boek over bijvoorbeeld de liefde gaat? Of gaat het leven niet over rozen, zoals een auto over een weg gaat. Dus is het inhoudelijk, zoals het voorbeeld van het boek. Of letterlijk, zoals het voorbeeld van de auto.
Lastig....
Sorrie, dan zal ik in het vervolg wat zachter praten.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:32 schreef LordVoldemort het volgende:
Jullie hebben wel hard gepraat tijdens mijn afwezigheid.
Ik zoek mijn herriestoppers vast op.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef LXIV het volgende:
LATEN WE DAN VAN HET VOLGENDE TOPIC EEN HARDPRAATTOPIC MAKEN!!!![]()
Een soort H.P de Tijd.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:49 schreef LXIV het volgende:
LATEN WE DAN VAN HET VOLGENDE TOPIC EEN HARDPRAATTOPIC MAKEN!!!![]()
Laat mij maar slapen.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet, ik ga thee zetten. Van koffie word ik wakker en dat kan niet hoor.
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet, ik ga thee zetten. Van koffie word ik wakker en dat kan niet hoor.
Ik ga zo ook naar bed Isa. Zullen we samen gaan??quote:Op maandag 1 mei 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben moe en wil zo naar bed(heb nachtdienst gehad vannacht en ben nog niet naar bed geweest)
Your personal brain score:quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik keek net even in de Active lijst, en zag daar een mannelijk/vrouwelijk testje. En aangezien ik gek ben op testjes heb ik meegedaan.
Op een schaal van -100 (vrouwelijk) tot +100 (mannelijk) ben ik +50. Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |