Voor jou misschien... als ik die test moet geloven kunnen vrouwen namelijk WEL de autosleutels terugvinden als het een zooitje is... wij mannen hebben daar schijnbaar wat meer moeite mee... dus het is kiezen tussen een rotzooi en de autosleutelsquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mwah.... dat heeft ook zo zijn charmes.
Dat merken we ook wel als we ons bed na 3 weken alweer bij het grofvuil kunnen zetten.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je ziet dan tenminste dat er geleefd wordt.
Ach, ik ben ook niet de moeilijkste.quote:
Tussen al mijn bende hebben nou juist de autosleutels een vast plekje.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou misschien... als ik die test moet geloven kunnen vrouwen namelijk WEL de autosleutels terugvinden als het een zooitje is... wij mannen hebben daar schijnbaar wat meer moeite mee... dus het is kiezen tussen een rotzooi en de autosleutels![]()
Ik heb zo'n hekel aan huizen waardus echt niks ligt. Geen tijdschrift, geen afstandsbediening, geen half open koekjestrommel, geen krant... alles in de daarvoor bestemde hokjes.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je ziet dan tenminste dat er geleefd wordt.
Onder het ondergoed dat je onder je bed hebt geschoven, naast het kunstgebit dat de buurman gisterenavond is kwijtgeraakt, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Tussen al mijn bende hebben nou juist de autosleutels een vast plekje.
Vind je het ook goed als ik gewoon naar mijn eigen bed ga?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga richting bed.
Mijn volgelingen mogen mij volgen.
Ik ga zo ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga richting bed.
Een matras op de grond volstaat ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat merken we ook wel als we ons bed na 3 weken alweer bij het grofvuil kunnen zetten.
[..]
Ach, ik ben ook niet de moeilijkste.![]()
Het eerste dat mijn vrienden zeiden toen ik net op mezelf woonde: 'Man, het is hier te opgeruimd. Geen mannenhuishouden. Doe daar eens wat aan!'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan huizen waardus echt niks ligt. Geen tijdschrift, geen afstandsbediening, geen half open koekjestrommel, geen krant... alles in de daarvoor bestemde hokjes.
Beetje te klinisch voor mij.
Slaap lekker.. met je volgelingen...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga richting bed.
Aan een uitsteeksel van mijn kapstok.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder het ondergoed dat je onder je bed hebt geschoven, naast het kunstgebit dat de buurman gisterenavond is kwijtgeraakt, toch?![]()
Ik las speeksel.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan een uitsteeksel van mijn kapstok.
Ik ben niet zo boeiendquote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hier saaiïg
Jij wel, boeiend zat, je bent een mysteriequote:
Ja. Maar die staat nu niet aan.quote:
Maar niks te onthullen dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij wel, boeiend zat, je bent een mysterie.
Ik had het dan ook meer tegen mijn vrouwelijke volgelingen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind je het ook goed als ik gewoon naar mijn eigen bed ga?
Oeh!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een matras op de grond volstaat ook.
Ik kan je altijd nog africhten.quote:Nou.... anders ik wél...
Er gaat een hele hoop in mijn hoofd om, eigenlijk. Maar daar zal ik jullie maar niet (weer) mee lastig vallenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat gaat er allemaal in dat hoofdje van je om Erik?
Edit: En welterusten DaMart!
Ik vind het wel leuk als je dingen vertelt. En je irriteert mij zeker niet!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er gaat een hele hoop in mijn hoofd om, eigenlijk. Maar daar zal ik jullie maar niet (weer) mee lastig vallen.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:
Dat mag best, hoor!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er gaat een hele hoop in mijn hoofd om, eigenlijk. Maar daar zal ik jullie maar niet (weer) mee lastig vallen.
Ja, hé! Dat gaat zomaar niet. Het is onderdeel van een geleidelijk proces...zo valt het niet teveel op dát ik je africht.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
Try me!
Mij val je niet/nooit lastig hoor...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik vreselijk recalcitrant ben?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hé! Dat gaat zomaar niet. Het is onderdeel van een geleidelijk proces...zo valt het niet teveel op dát ik je africht.Je ertegen verzetten gaat dan moeilijker enzo...
Och, een beetje recalcitrant gedoe is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik vreselijk recalcitrant ben?
Maak van dat "een beetje" maar veul.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, een beetje recalcitrant gedoe is niet verkeerd.!
Liefde? Niet-platonische liefde?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus jullie vinden het leuk om mijn problemen te lezen? Jullie genieten daarvan
?
![]()
(geintje)
Ik weet niet precies wat er allemaal in me omgaat, maar ik heb een gevoel van gemis. Ik mis iets.
Misschien mis je wel een luisterend oor irl?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
?
![]()
(geintje)
Ik weet niet precies wat er allemaal in me omgaat, maar ik heb een gevoel van gemis. Ik mis iets.
Hoe meer je tegensputtert, hoe meer ik af te richten heb.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maak van dat "een beetje" maar veul.
Misschien mis je de stress, de zorgen toen je nog niet 'uit de kast' was gekomen? En nu ben je 'geestelijk bevrijd', nu voel je geen spanning meer. Nu is het leven saaiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
?
![]()
(geintje)
Het houdt je bezig he....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe meer je tegensputtert, hoe meer ik af te richten heb.![]()
Dat noemen ze bier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Al dat raden, wat grappig.
Nee, het is meer dat ik iemand mis die er voor míj is. Ik wil iemand hebben. Als ik in mijn omgeving om me heen kijk hefet iedereen wel iemand, maar ik heb niet het gevoel dat ik voor iemand op de eerste plaats kom.
Ik wil iemand hebben waar ik tegenaan kan zitten, bij wie ik kan praten, bij wie ik kan luisteren. Gewoon stil zijn, geborgen zijn. Warmte voelen.
Emotioneel zijn (vrolijk en droevig), gewoon iemand.
Ik houd niet zo van bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |