Leer spellen, correcte grammatica toepassen en het gebruik van leestekens. Misschien dat er dan iemand begrijpt waar je het over hebtquote:Op zondag 30 april 2006 23:13 schreef Keesjanenzo het volgende:
Iemand kritiek?
het is dan ook geen scriptie, hé. Gewoon ff een theorie tussendoor.quote:Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Leer spellen, correcte grammatica toepassen en het gebruik van leestekens. Misschien dat er dan iemand begrijpt waar je het over hebt![]()
Zoals er nu staat is het geen theorie maar een reeks woorden in een willekeurige volgorde.quote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
het is dan ook geen scriptie, hé. Gewoon ff een theorie tussendoor.
Normaal ben ik niet zo van het man / vrouw denken, en al helemaal niet van het vrouwverdedigen, maar ik héb wel eens gehoord dat vrouwen gemiddeld verbaal meer begaafd zijn dan mannen.quote:
en newbiequote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van het man / vrouw denken, en al helemaal niet van het vrouwverdedigen, maar ik héb wel eens gehoord dat vrouwen gemiddeld verbaal meer begaafd zijn dan mannen.
Iets zegt me dat jij een man bent.
Ja, dusquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van het man / vrouw denken, en al helemaal niet van het vrouwverdedigen, maar ik héb wel eens gehoord dat vrouwen gemiddeld verbaal meer begaafd zijn dan mannen.
Iets zegt me dat jij een man bent.
oh ga jij dan even naar de gay afdeling oke?quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef Keesjanenzo het volgende:
Ow, wacht!
Sigme en Zhe-devil, ga eens naar R&P joh. Jullie kunnen het natuurlijk niet hebben dat ik duidelijk maak dat de vrouw minder geschikt is.
Och, ik als man zou je theorie ook zo kunnen kraken hoor, maar die moeite weiger ik te nemen voor deze kleuterklasnonsens.quote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef Keesjanenzo het volgende:
Ow, wacht!
Sigme en Zhe-devil, ik zie in jullie profiel dat jullie vrouw zijn. Ga toch eens naar R&P joh. Jullie kunnen het natuurlijk niet hebben dat ik duidelijk maak dat de vrouw minder geschikt is.
Ik denk dat ze er hier misschien wat meer op jouw niveau over kunnen discussieren.quote:Op zondag 30 april 2006 23:25 schreef Keesjanenzo het volgende:
hm, dan ga ik wel op iemand wachten die me uitlegt wat er dan precies aan mankeert, ipv dat men meteen gaat bashen
Oké, ik zal je niet meer pesten. Dat laat ik verder wel aan de nacht- en/of ochtendcrewquote:Op zondag 30 april 2006 23:31 schreef Keesjanenzo het volgende:
Suck_blablabla, nogmaals: loop niet zo te teiteren.
Want met jouw reacties kan ik er weinig mee..
Wie staat er hoger op de ladder, denk je, vrouwen of negers?quote:Misschien dat Rechts daarom enigszins racistischer is dan Links? Want we weten wel dat de zwarte medemens ietsjepietsje (!) minder begaafd is.
geen van beide, op verscheidene terreinen hebben ze zo hun algemene capaciteiten. Maar ik geef wel toe, het is haast generaliserend. Maar ergens zit er toch wel een rode draad in.quote:Op zondag 30 april 2006 23:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wie staat er hoger op de ladder, denk je, vrouwen of negers?
Je vraagstelling is verkeerd. Het antwoord is overigens: de blanke (arische) vrouw staat boven de negers, waarvan de negerman weer boven de negervrouw staat. Keiharde logica.quote:Op zondag 30 april 2006 23:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wie staat er hoger op de ladder, denk je, vrouwen of negers?
Moet je homo's trouwens als man of als vrouw meerekenen?quote:Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je vraagstelling is verkeerd. Het antwoord is overigens: de blanke (arische) vrouw staat boven de negers, waarvan de negerman weer boven de negervrouw staat. Keiharde logica.
En staan lesbo's dan boven de heterovrouw?quote:Op zondag 30 april 2006 23:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je homo's trouwens als man of als vrouw meerekenen?
Als geen van beide. Het is een ondersoort, een Untermensch zogezegd.quote:Op zondag 30 april 2006 23:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je vraagstelling is verkeerd. Het antwoord is overigens: de blanke (arische) vrouw staat boven de negers, waarvan de negerman weer boven de negervrouw staat. Keiharde logica.
quote:Op zondag 30 april 2006 23:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sta eens achter je woorden...quote:Op zondag 30 april 2006 23:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oké, ik zal je niet meer pesten. Dat laat ik verder wel aan de nacht- en/of ochtendcrew![]()
Hé, ik ben nu serieus aan het meedenken met jequote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
[..]
Sta eens achter je woorden...
en de blanke vrouw, staat die boven de negerman of zit er ergens nog een knaagdier tussen?quote:Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Door sommigen wordt Hitler als extreem links gezien, het is maar dat je het weet.quote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beweerd. Ik stelde dat Rechts toch wel enigszins racistischer is dan het geval is bij Links. Of wou je het tegenovergestelde beweren ?
Op regeringsbeleid, dat dan wel weer ja. Maar dat wilt nog niet zeggen dat zijn gehele bewindsperiode extreem-links getint was. Eerder extreem-rechts.quote:Op zondag 30 april 2006 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Door sommigen wordt Hitler als extreem links gezien, het is maar dat je het weet.
Maar dat klopt ook, Hitler was namelijk onwijs zorgzaam voor zijn volk, hij zorgde dat zij verlost werden van elementen die de evolutie deden vertragen immers. En zorgzaam zijn is iets vrouwelijks en dus iets links. En Hitler deed het extreem goed, dus moet hij wel extreem links zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Door sommigen wordt Hitler als extreem links gezien, het is maar dat je het weet.
Moeilijk. Ik zal mijn Einfuhrung in der Klassifikation des Tieres er nog eens op naslaan.quote:Op zondag 30 april 2006 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en de blanke vrouw, staat die boven de negerman of zit er ergens nog een knaagdier tussen?
Hé, ik pas alleen maar de logica uit je eigen OP toequote:Op zondag 30 april 2006 23:50 schreef Keesjanenzo het volgende:
Suck_blablabla, ga toch ergens anders trollen met je insunaties.
Linnaeus of iets extremers?quote:Op zondag 30 april 2006 23:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik zal mijn Einfuhrung in der Klassifikation des Tieres er nog eens op naslaan.
Ja en Hitler hield van hondjes. Dat is ook vrouwelijk. Was Hitler eigenlijk wel een man?quote:Op zondag 30 april 2006 23:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook, Hitler was namelijk onwijs zorgzaam voor zijn volk, hij zorgde dat zij verlost werden van elementen die de evolutie deden vertragen immers. En zorgzaam zijn is iets vrouwelijks en dus iets links. En Hitler deed het extreem goed, dus moet hij wel extreem links zijn.
Jij hebt ook geen greintje logica in je donder he?![]()
In gechargeerde vorm, hé. Dan ga je richting de onzinnige kant. En wat begrijp je eigenlijk niet aan het zinnetje "ga ergens anders trollen" ?quote:Op zondag 30 april 2006 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, ik pas alleen maar de logica uit je eigen OP toe![]()
Ik denk het wel, hij had wel een snor. Maar goed, dat hebben Islamitische vrouwen ook. Misschien was Hitler dus wel een Turkse of Marokkaanse vrouw dan?quote:Op zondag 30 april 2006 23:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja en Hitler hield van hondjes. Dat is ook vrouwelijk. Was Hitler eigenlijk wel een man?
betrouwbaar uit de verfolgte Schüler ?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dr. B. (Bruno) Beger. Betrouwbare bron dus.
Klinkt plausibelquote:Op zondag 30 april 2006 23:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk het wel, hij had wel een snor. Maar goed, dat hebben Islamitische vrouwen ook. Misschien was Hitler dus wel een Turkse of Marokkaanse vrouw dan?
Dat hangt er vanaf. Als ze woonachtig zijn in de Negev e.o. niet natuurlijk, maar als afstammelingen van migranten uit het verre Tibet betreft natuurlijk wel.quote:Staan Arabieren en overig woestijnvolk eigenlijk boven of onder negers, evolutie-technisch gezien?
Da's die knaagdier waar je naar op zoek was dan denk ikquote:Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef Tafkahs het volgende:
Hirschi Ali?
Je topic rammelt aan alle kanten. Je mag blij zijn dat je nog een kans krijgt om je verhaal over minderwaardige negers en zulks nog een beetje te blijven stutten.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef Keesjanenzo het volgende:
Tafkahs, waarom doe je hier hard aan mee, mee, als ik weten mag?
Dat siert een moderator niet.
Ja, en blijf maar mooi niet uitleggen wat er dan precies mankeert. Intussen ga je mee met de rest offtopic raken.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je topic rammelt aan alle kanten. Je mag blij zijn dat je nog een kans krijgt om je verhaal over minderwaardige negers en zulks nog een beetje te blijven stutten.
Jaquote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
betrouwbaar uit de verfolgte Schüler ?
quote:Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Ja, en blijf maar mooi niet uitleggen wat er dan precies mankeert. Intussen ga je mee met de rest offtopic raken.![]()
Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.quote:
Als je echt niet weet wat er mis is met je topic dan zou ik als ik jou was de basisschool nog eens overdoen.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Ja, en blijf maar mooi niet uitleggen wat er dan precies mankeert. Intussen ga je mee met de rest offtopic raken.![]()
Wat zie je zelf als de inhoud van je verhaal dan? Je koppelt een soort Darwinisme aan ideologieen zonder te vertellen wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.
Dat weet je zelf net zo goed.
Zelf vermoed ik dat het probleem van de OP de extreme generalisatie is, maar of je daar wel überhaupt doorheen kunt kijken, kost kennelijk teveel hersenkracht. Zeker aangezien je je eigen belofte en m'n tips (4 keer nota bene) om weg te gaan, niet eens kan begrijpen. Hoe dom ben je dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je echt niet weet wat er mis is met je topic dan zou ik als ik jou was de basissschool nog eens overdoen.
Hoewel, twee keer afleveringen Tic-Tac achter elkaar kijken zou al een hoop duidelijk maken wat betreft de hijaten in je verhaal.
Jou OP is een grote insinuatie wat mij betreft. En als jij je als man zijnde zo superieur wilt profileren, doe dan godverdomme eens leren schrijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.
Dat weet je zelf net zo goed.
Darwinisme heeft zn werking toch bewezen?Waarom zouden we dat dan tegenhouden door op links te gaan stemmen?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zie je zelf als de inhoud van je verhaal dan? Je koppelt een soort Darwinisme aan ideologieen zonder te vertellen wat je bedoelt.
Ik heb belooft je niet meer te pesten, dat heb ik niet meer gedaan, ik heb slechts jouw theorie toegepast op stellingen van anderen en zelf wat punten ingebracht ter discussie. Dat dat allemaal van een debiel niveau is dat heeft meer te maken met het wat magere basismateriaal, zijnde de OP.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:15 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Zelf vermoed ik dat het probleem van de OP de extreme generalisatie is, maar of je daar wel überhaupt doorheen kunt kijken, kost kennelijk teveel hersenkracht. Zeker aangezien je je eigen belofte en m'n tips (4 keer nota bene) om weg te gaan, niet eens kan begrijpen. Hoe dom ben je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |