Wat zie je zelf als de inhoud van je verhaal dan? Je koppelt een soort Darwinisme aan ideologieen zonder te vertellen wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.
Dat weet je zelf net zo goed.
Zelf vermoed ik dat het probleem van de OP de extreme generalisatie is, maar of je daar wel überhaupt doorheen kunt kijken, kost kennelijk teveel hersenkracht. Zeker aangezien je je eigen belofte en m'n tips (4 keer nota bene) om weg te gaan, niet eens kan begrijpen. Hoe dom ben je dan.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je echt niet weet wat er mis is met je topic dan zou ik als ik jou was de basissschool nog eens overdoen.
Hoewel, twee keer afleveringen Tic-Tac achter elkaar kijken zou al een hoop duidelijk maken wat betreft de hijaten in je verhaal.
Jou OP is een grote insinuatie wat mij betreft. En als jij je als man zijnde zo superieur wilt profileren, doe dan godverdomme eens leren schrijven.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.
Dat weet je zelf net zo goed.
Darwinisme heeft zn werking toch bewezen?Waarom zouden we dat dan tegenhouden door op links te gaan stemmen?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zie je zelf als de inhoud van je verhaal dan? Je koppelt een soort Darwinisme aan ideologieen zonder te vertellen wat je bedoelt.
Ik heb belooft je niet meer te pesten, dat heb ik niet meer gedaan, ik heb slechts jouw theorie toegepast op stellingen van anderen en zelf wat punten ingebracht ter discussie. Dat dat allemaal van een debiel niveau is dat heeft meer te maken met het wat magere basismateriaal, zijnde de OP.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:15 schreef Keesjanenzo het volgende:
[..]
Zelf vermoed ik dat het probleem van de OP de extreme generalisatie is, maar of je daar wel überhaupt doorheen kunt kijken, kost kennelijk teveel hersenkracht. Zeker aangezien je je eigen belofte en m'n tips (4 keer nota bene) om weg te gaan, niet eens kan begrijpen. Hoe dom ben je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |