abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 00:14:07 #51
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442780
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.

Dat weet je zelf net zo goed.
Wat zie je zelf als de inhoud van je verhaal dan? Je koppelt een soort Darwinisme aan ideologieen zonder te vertellen wat je bedoelt.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37442809
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je echt niet weet wat er mis is met je topic dan zou ik als ik jou was de basissschool nog eens overdoen.

Hoewel, twee keer afleveringen Tic-Tac achter elkaar kijken zou al een hoop duidelijk maken wat betreft de hijaten in je verhaal.
Zelf vermoed ik dat het probleem van de OP de extreme generalisatie is, maar of je daar wel überhaupt doorheen kunt kijken, kost kennelijk teveel hersenkracht. Zeker aangezien je je eigen belofte en m'n tips (4 keer nota bene) om weg te gaan, niet eens kan begrijpen. Hoe dom ben je dan.
pi_37442820
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:12 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.

Dat weet je zelf net zo goed.
Jou OP is een grote insinuatie wat mij betreft. En als jij je als man zijnde zo superieur wilt profileren, doe dan godverdomme eens leren schrijven.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37442857
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat zie je zelf als de inhoud van je verhaal dan? Je koppelt een soort Darwinisme aan ideologieen zonder te vertellen wat je bedoelt.
Darwinisme heeft zn werking toch bewezen?Waarom zouden we dat dan tegenhouden door op links te gaan stemmen?

Overigens vraag ik je nogmaals, om al die resterende off-topic reacties te verwijderen. Dat vroeg ik al eens eerder.
pi_37442874
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:15 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

Zelf vermoed ik dat het probleem van de OP de extreme generalisatie is, maar of je daar wel überhaupt doorheen kunt kijken, kost kennelijk teveel hersenkracht. Zeker aangezien je je eigen belofte en m'n tips (4 keer nota bene) om weg te gaan, niet eens kan begrijpen. Hoe dom ben je dan.
Ik heb belooft je niet meer te pesten, dat heb ik niet meer gedaan, ik heb slechts jouw theorie toegepast op stellingen van anderen en zelf wat punten ingebracht ter discussie. Dat dat allemaal van een debiel niveau is dat heeft meer te maken met het wat magere basismateriaal, zijnde de OP.

Verder heb je inderdaad 4x gevraagd of ik weg wil gaan, daar trek ik me niets van aan, dat moeten de twee MODjes die in dit topic aanwezig zijn maar bepalen, niet jij.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 1 mei 2006 @ 00:18:36 #56
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442879
ik geloof niet dat het een goed idee is om op deze voet verder te gaan. Denk nog eens rustig na over je verhaal en probeer het eens iets minder generaliserend .

Slotje
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')