abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 23:46:05 #26
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37441955
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je vraagstelling is verkeerd. Het antwoord is overigens: de blanke (arische) vrouw staat boven de negers, waarvan de negerman weer boven de negervrouw staat. Keiharde logica.
en de blanke vrouw, staat die boven de negerman of zit er ergens nog een knaagdier tussen?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37441978
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens beweerd. Ik stelde dat Rechts toch wel enigszins racistischer is dan het geval is bij Links. Of wou je het tegenovergestelde beweren ?
Door sommigen wordt Hitler als extreem links gezien, het is maar dat je het weet.
pi_37442014
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Door sommigen wordt Hitler als extreem links gezien, het is maar dat je het weet.
Op regeringsbeleid, dat dan wel weer ja. Maar dat wilt nog niet zeggen dat zijn gehele bewindsperiode extreem-links getint was. Eerder extreem-rechts.
pi_37442035
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar dat klopt ook, Hitler was namelijk onwijs zorgzaam voor zijn volk, hij zorgde dat zij verlost werden van elementen die de evolutie deden vertragen immers. En zorgzaam zijn is iets vrouwelijks en dus iets links. En Hitler deed het extreem goed, dus moet hij wel extreem links zijn.

Jij hebt ook geen greintje logica in je donder he?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37442078
Suck_blablabla, ga toch ergens anders trollen met je insunaties.
pi_37442112
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

en de blanke vrouw, staat die boven de negerman of zit er ergens nog een knaagdier tussen?
Moeilijk. Ik zal mijn Einfuhrung in der Klassifikation des Tieres er nog eens op naslaan.
pi_37442118
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:50 schreef Keesjanenzo het volgende:
Suck_blablabla, ga toch ergens anders trollen met je insunaties.
Hé, ik pas alleen maar de logica uit je eigen OP toe
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 30 april 2006 @ 23:52:53 #33
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442168
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Moeilijk. Ik zal mijn Einfuhrung in der Klassifikation des Tieres er nog eens op naslaan.
Linnaeus of iets extremers?
pi_37442204
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Maar dat klopt ook, Hitler was namelijk onwijs zorgzaam voor zijn volk, hij zorgde dat zij verlost werden van elementen die de evolutie deden vertragen immers. En zorgzaam zijn is iets vrouwelijks en dus iets links. En Hitler deed het extreem goed, dus moet hij wel extreem links zijn.

Jij hebt ook geen greintje logica in je donder he?
Ja en Hitler hield van hondjes. Dat is ook vrouwelijk. Was Hitler eigenlijk wel een man?
pi_37442242
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hé, ik pas alleen maar de logica uit je eigen OP toe
In gechargeerde vorm, hé. Dan ga je richting de onzinnige kant. En wat begrijp je eigenlijk niet aan het zinnetje "ga ergens anders trollen" ?
pi_37442269
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja en Hitler hield van hondjes. Dat is ook vrouwelijk. Was Hitler eigenlijk wel een man?
Ik denk het wel, hij had wel een snor. Maar goed, dat hebben Islamitische vrouwen ook. Misschien was Hitler dus wel een Turkse of Marokkaanse vrouw dan?

Staan Arabieren en overig woestijnvolk eigenlijk boven of onder negers, evolutie-technisch gezien?
pi_37442361
achja, ga toch lekker anders toneelspelen. Ik wacht intussen wel op een iemand die me WEL uitlegt wat er precies aan mankeert, in tegenstelling tot jullie.
pi_37442429
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Linnaeus of iets extremers?
Dr. B. (Bruno) Beger. Betrouwbare bron dus.
  maandag 1 mei 2006 @ 00:01:15 #39
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442431
In dit verhaal, is Verdonk eigenlijk een man en Hirschi Ali?
  maandag 1 mei 2006 @ 00:05:04 #40
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442557
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dr. B. (Bruno) Beger. Betrouwbare bron dus.
betrouwbaar uit de verfolgte Schüler ?
pi_37442566
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik denk het wel, hij had wel een snor. Maar goed, dat hebben Islamitische vrouwen ook. Misschien was Hitler dus wel een Turkse of Marokkaanse vrouw dan?
Klinkt plausibel .
quote:
Staan Arabieren en overig woestijnvolk eigenlijk boven of onder negers, evolutie-technisch gezien?
Dat hangt er vanaf. Als ze woonachtig zijn in de Negev e.o. niet natuurlijk, maar als afstammelingen van migranten uit het verre Tibet betreft natuurlijk wel.
pi_37442570
Tafkahs, waarom doe je hier hard aan mee, mee, als ik weten mag?

Dat siert een moderator niet.
pi_37442602
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:01 schreef Tafkahs het volgende:
Hirschi Ali?
Da's die knaagdier waar je naar op zoek was dan denk ik
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 1 mei 2006 @ 00:07:37 #44
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442619
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef Keesjanenzo het volgende:
Tafkahs, waarom doe je hier hard aan mee, mee, als ik weten mag?

Dat siert een moderator niet.
Je topic rammelt aan alle kanten. Je mag blij zijn dat je nog een kans krijgt om je verhaal over minderwaardige negers en zulks nog een beetje te blijven stutten.
pi_37442666
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:07 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Je topic rammelt aan alle kanten. Je mag blij zijn dat je nog een kans krijgt om je verhaal over minderwaardige negers en zulks nog een beetje te blijven stutten.
Ja, en blijf maar mooi niet uitleggen wat er dan precies mankeert. Intussen ga je mee met de rest offtopic raken.
pi_37442687
Wat zal het voor de TS een nachtmerrie zijn dat vrouwen in de toekomst mannen misschien niet meer nodig hebben om te baren. Wat is het nut dan nog voor de man, einde survival.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37442692
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

betrouwbaar uit de verfolgte Schüler ?
Ja . Dus: heldere denker, niet vrouwelijk.
  maandag 1 mei 2006 @ 00:10:33 #48
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37442699
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

Ja, en blijf maar mooi niet uitleggen wat er dan precies mankeert. Intussen ga je mee met de rest offtopic raken.

Wat vind jij dan ontopic?
pi_37442741
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]

Wat vind jij dan ontopic?
Dat er inhoudelijk in het OP gepost wordt, ipv insunaties/trolls en dergelijke.

Dat weet je zelf net zo goed.
pi_37442743
quote:
Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef Keesjanenzo het volgende:

[..]

Als je echt niet weet wat er mis is met je topic dan zou ik als ik jou was de basisschool nog eens overdoen.

Hoewel, twee keer afleveringen Tic-Tac achter elkaar kijken zou al een hoop duidelijk maken wat betreft de hijaten in je verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')