Wat is 't?quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie is 't?
Die op dat plaatje.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie is 't?
Sinds wanneer ben ik bang van 13 jarige SMS huiliesquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Jett het volgende:
Pas op straks krijg je heel IDO op je af.
Ja dat is echt iets om bang van de te worden. Social rejects en huisvrouwenquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Jett het volgende:
Pas op straks krijg je heel IDO op je af.
Vast wel. Wil ze ook wel een pak melk geven maar dat is rascistisch.quote:Op zondag 30 april 2006 19:07 schreef cultheld het volgende:
Pak watsen? TS is een boerenlul?
HEquote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik bang van 13 jarige SMS huilies
a la Tom Cruisequote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef Adelante het volgende:
Ik zou haar placenta wel eens willen proeven
Vuile rascist !quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Camplo het volgende:
Rafaella verdwijn met je glitter syndroom rotkop van de buis.
Wat een afschuwelijke eeuwige fake smile staat er toch op die rotkop.
Waar zijn de mensen die op haar gestemd hebben, want ik wil ze pak watsen geven.
Geen zender (tv/radio) meer veilig of je hoort dat kutnummer weer voorbij komen. Op TV altijd die verreke smile op die face
[afbeelding]
D'r wat?quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef Adelante het volgende:
Wallen?quote:Op zondag 30 april 2006 19:18 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Die hoer woont hier vlak in de buurt![]()
Koekhappen!quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef Adelante het volgende:
Virtueel uiteraard, ik wil eerst zien of die niet ook zwart isquote:
Ja ik las het net in de krant "Radiostations in schok Aktje gestopt met luisteren"quote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef Artje het volgende:
Dat wijf is echt ongelooflijk hypocriet en arrogant! Boycot alle radiozenders die haar plaat draaien! Laat het ze maar voelen!
en hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef Artje het volgende:
Dat wijf is echt ongelooflijk hypocriet en arrogant! Boycot alle radiozenders die haar plaat draaien! Laat het ze maar voelen!
Verkapte "ik-doe-net-alsof-ik-niet-weet-wie-dat-is-zodat-het-net-lijkt-of-ik-een-compleet-eigen-mening-en-houding-heb-en-daarom-geen-meeloper-lijk" postquote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wie is 't?
Ah. Vandaar dat boerenaccent.quote:Op zondag 30 april 2006 19:20 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nee, ze woont sinds kort bij haar vriend in Drachten.
Pas maar op ze SMS'en je dood!quote:Sinds wanneer ben ik bang van 13 jarige SMS huilies
Okee.quote:Op zondag 30 april 2006 20:51 schreef DR878 het volgende:
Ben ik de enige die haar op 50 cent vind lijken ??![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent de enige.quote:Op zondag 30 april 2006 20:51 schreef DR878 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat ik haar een aantal keren bij Idols voorbij heb zien komen. Ze zei bijvoorbeeld dat ze wist ging winnen.quote:
schoonebeek..quote:Op zondag 30 april 2006 19:20 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Nee, ze woont sinds kort bij haar vriend in Drachten.
Ze zijn alletwee neger. Alle negers lijken op elkaar.quote:Op zondag 30 april 2006 20:51 schreef DR878 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
al die niggers lijken op elkaarquote:Op zondag 30 april 2006 20:51 schreef DR878 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is een vent. Dat weet je toch wel? http://fotoboek.fok.nl/Aureliumquote:Op zondag 30 april 2006 21:55 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik zwijmel wel verder bij Arelium
ja zoiets dacht ik al, maar ik dacht laat ik maar even checken voor de zekerheid.quote:Op zondag 30 april 2006 22:00 schreef Dick-Schaffa het volgende:
uiteraard bedoel ik bij de foto die door Arelium geplaatst is... maar dat weet je toch wel?
quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Camplo het volgende:
pak watsen
Zeg, let even op je woorden.quote:Op zondag 30 april 2006 21:35 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Ik geloof dat ik Arelium heel veel leuker vind. en dan ook nog zo'n ondertitel. Droomvrouw!
indeed, ik ben gewoon weggelopenquote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef AffenStrudel het volgende:
Ze was ook op het museumplein.
Wat een doos.
ze lijkt op fiftyquote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Camplo het volgende:
Rafaella verdwijn met je glitter syndroom rotkop van de buis.
Wat een afschuwelijke eeuwige fake smile staat er toch op die rotkop.
Waar zijn de mensen die op haar gestemd hebben, want ik wil ze pak watsen geven.
Geen zender (tv/radio) meer veilig of je hoort dat kutnummer weer voorbij komen. Op TV altijd die verreke smile op die face
[afbeelding]
Racistischquote:Op maandag 1 mei 2006 15:11 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik jen haar helemala niet, maarre kan het een beetje beschaafder hier zeg... hallo wat een racistische uitspraken, dan wel geweldadige... tja nu zal ik het wel weer over me heen krijgen maar kan hier niet even een flink hangslot op ?
enne...nee ken die hele zangeres niet en heb ook geen kleurtje (niet dat dat wat uitmaakt... cq uit zou moeten maken)
rest my casequote:fatality schreef:
RAFFAELA, KOP KAPOT!
Sandstorm schreef:
OT: Gelijk heb je. Alle Rafaela's terug naar hun eigen land.
Veldmuis schreef:
Zwarten.
Bobby B. Schreef:
zo'n lelijk mormel met vreselijke kut stem. Sterf.
Chronic schreef:
Lelijke bagger wijf die ook nog lelijk zingt. Doodmaken
Stopcontact schreef:
Die vuile fopneger. Tis net een kerel! STERF
quote:fatality schreef:
RAFFAELA, KOP KAPOT!
Sandstorm schreef:
OT: Gelijk heb je. Alle Rafaela's terug naar hun eigen land.
Veldmuis schreef:
Zwarten.
Bobby B. Schreef:
zo'n lelijk mormel met vreselijke kut stem. Sterf.
Chronic schreef:
Lelijke bagger wijf die ook nog lelijk zingt. Doodmaken
Stopcontact schreef:
Die vuile fopneger. Tis net een kerel! STERF
mensen met een iq boven de zeg 80 snappen het punt welquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef Dick-Schaffa het volgende:
je can je case wel resten, maar je hebt nog geen punt gemaakt
Misschien dat er ook wel BN'ers zijn die wel een keer een glimlach op hun gezicht kunnen toveren in plaats van dat ze allemaal aan vanuit hersenloosheid ontsproten vooroordelen moeten voldoen. Ga aliens vangen in TRU achterlijke dwaas.quote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef BaajGuardian het volgende:
die neppe glimlachen zijn textbook van de glitter industrie
als je nog een beetje mediagheyl(voor de media dus) wilt zijn
moet je zo nep mogelijk zijn en alles wat jou jezelf maakt wegkeilen.
daarna word je net zo rijk als je je maar kunt voorstellen.
(en de mensen die je je laat maken ook, alleen 20x meer natuurlijk)
ride the wave!
je bent een ster!
ik snap jouw punt ook wel, alleen verandert dat weinig aan onze mening, is het niet? Dus wat wil je er mee bereiken? Daarbij was mijn reactie niet rasistisch of ben jij er ook zo een waarvan niks slechts over andere "rassen" gezegt mag worden omdat dat discriminatie is? Als ze blank was geweest was mijn reactie namelijk precies zo geweest, gek genoeg zal jouw reactie dan wel anders geweest zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:26 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
mensen met een iq boven de zeg 80 snappen het punt wel
jamai is anders nog zeer actief in de musical wereld hoor. het ging bij idols niet om het zingen maar om de persoon, en dat programma was dus ook bedoeld voor musical dingenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef Killaht het volgende:
IDOLS is kansloos! Je wint, of wordt 2e etc je maakt 1 nummer en je wordt gelijk van de aardbodem weggeveegd en niemand hoort meer wat van je! Wie is Boris, Jamai? Alleen Jim probeert nog met zn kop boven water te blijven..met zn gayass adriaan danspak.
Enige die ik slim en goed vind van Idols is Intwine, hij wou dat contract niet tekenen van de platenmaatschappij, omdat het een kutcontract is, en nu zonder idols is ie veel verder gekomen!
Hoeren Idols, kut programma, boycotten die troep!!
wie?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:54 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
jamai is anders nog zeer actief in de musical wereld hoor. het ging bij idols niet om het zingen maar om de persoon, en dat programma was dus ook bedoeld voor musical dingen
Ooit weleens overnagedacht om je na te laten kijken of professionele hulp?..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
het probleem is juist niet de persoon maar de verhoering van de persoon
(en alle nepheid die het met zich meezeult)
tis net als je penis in een baby drukken en de baby lacht omdat het niet doorheeft dat het verkracht word.
![]()
Goed bedoeld, maar het op een iets andere wijze brengen mag welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
het probleem is juist niet de persoon maar de verhoering van de persoon
(en alle nepheid die het met zich meezeult)
tis net als je penis in een baby drukken en de baby lacht omdat het niet doorheeft dat het verkracht word.
![]()
Volkomen mee eens !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Pjotorzo het volgende:
Een kutkop op zich is natuurlijk niet verschrikkelijk, dat hebben wel meer muzikanten. Lelijke mensen zijn vaak creatief. Maar dat nummer is gewoon ronduit rampzalig, reden voor mij om de radio af te zetten en een cd'tje te gaan luisteren. Het is gewoon het 3e opeenvolgende faalbeest van de kneuzenacademie van Idols. En volgend jaar krijgen we waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van weer zo'n randdebiel dat weer iedere dag 50 keer gedraaid wordt.![]()
En sterren zijn het allemaal niet geworden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef Pjotorzo het volgende:
Een kutkop op zich is natuurlijk niet verschrikkelijk, dat hebben wel meer muzikanten. Lelijke mensen zijn vaak creatief. Maar dat nummer is gewoon ronduit rampzalig, reden voor mij om de radio af te zetten en een cd'tje te gaan luisteren. Het is gewoon het 3e opeenvolgende faalbeest van de kneuzenacademie van Idols. En volgend jaar krijgen we waarschijnlijk weer zo'n kutnummer van weer zo'n randdebiel dat weer iedere dag 50 keer gedraaid wordt.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 03:07 schreef star_gazer het volgende:
Gelukkig hebben we Kevin nog
[afbeelding]
zo'n hoofd van een irritant kut jochquote:Op woensdag 3 mei 2006 03:07 schreef star_gazer het volgende:
Gelukkig hebben we Kevin nog
[afbeelding]
waarom het is de beste vergelijking die ik kon verzinnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:17 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ooit weleens overnagedacht om je na te laten kijken of professionele hulp?..
Was het niet veel beter geweest als Idols helemaal nooit was uitgevonden (dan hadden we ook zeker niet tegen Rafaella aan hoeven te kijken)quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Floortje is idd veel lekkerder
Jammer dat die niet gewonnen heeft
Wtfquote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef Adelante het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |