Hmm, ik ben zo binnengewandeld met 5 megapixel, die bewakingskerel heeft em nog speciaal uit het hoesje gehaald ook.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:40 schreef Ravage het volgende:
O ja over fotocamera's meenemen (hoewel niet meer van toepassing voor vanavond..)
Een van die bewakingsgasten vertelde dat de grens ligt op 3.2 megapixel.. Camera's met meer dan dat worden ingenomen.....
Het is dat het niet doorgaat.. Maar ik ging gisteren om 19:45 naar binnen en ik stond alsnog bijna vooraan. Je moet gewoon via de zijkant instromen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:16 schreef spacemangraig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat de eerste mensen voor de HMH zaten, wij waren er rond half zeven en toen stond er al een veelste lange rij. Ben van plan morgen eerder te gaan, vandaar..
Niet uitverkocht? Ik dacht het wel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:54 schreef MaJo het volgende:
Denk dat er wel weer kaartjes in de verkoop komen. Vanavond was niet eens uitverkocht + mensen die dan niet kunnen dus dat zal wel goedkomen (ik ga proberen er ook bij te zijn)
Diet met die tattoo van Amensiac? Die heb ik ook gezien ja.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:33 schreef parselmouth het volgende:
Klote dat het vanavond niet doorgaat, maar nog meer klote voor Phil.
Gelukkig was ik er gisterenavond al bij en het was echt zo geweldig! Ik werd af en toe wel eng van dat mens met die nagels die helemaal vooraan stond. En Thom tijdens You & Whose Army
![]()
Werchter 2003 vond ik anders ietsje minder indrukwekkend als op Pinkpop 2001....quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat ik lekker thuis ben
Ik zou zo graag één keer in mijn leven een echt historisch Radioheadconcert meemaken, waar mensen het jaren later nog steeds over hebben, zoals Werchter 2003 of Vredenburg 1997.
En dat was het gisteren gewoon niet, terwijl ik er wel op gehoopt had.
Filmpje dervan: http://www.youtube.com/watch?v=W_NLiCo1JxY&search=radioheadquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:33 schreef parselmouth het volgende:
Klote dat het vanavond niet doorgaat, maar nog meer klote voor Phil.
Gelukkig was ik er gisterenavond al bij en het was echt zo geweldig! Ik werd af en toe wel eng van dat mens met die nagels die helemaal vooraan stond. En Thom tijdens You & Whose Army
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Filmpje dervan: http://www.youtube.com/watch?v=W_NLiCo1JxY&search=radiohead
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:21 schreef Asmodean het volgende:
ik zou graag de kaartjes over willen kopen van mensen die niet op 28 augustus kunnen!
..stonden jullie toevallig achter ons dan? Ik = beheurlijk blond en donkergrijs shirtje..quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was mijn eerste Radiohead-concert, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond het erg leuk. Ik hoorde ook wel dat 't beter kon, maar heb me desondanks prima vermaakt. Absolute topper vond ik "How to Disappear Completely", die vond ik echt prachtig uitgevoerd
.
En die rij. Ja, dat was echt lachen, wij (Duvel & ik) zijn dus ook achter dat kliekje van 15 man gaan staan. Mensen nog vertwijfeld vragen of dit ook wel de rij voor Radiohead was
.
Pinkpop 2001.... wat een sfeer, dat was dit zeker niet maar het was gewoon heel erg leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werchter 2003 vond ik anders ietsje minder indrukwekkend als op Pinkpop 2001....
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Cewl om terug te zienquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Een dame met een neuspiercing, rood pluizig haar, een heel kort viezig paars jurkje, amnesiac tatt en nog wat andere tatts op d'r armen, hoge schoenen en vooral HELE lange enge rode nagels.quote:
Oh god, die! Nee, dat! Nee, nou ja, ik weet wie je bedoelt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:19 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Een dame met een neuspiercing, rood pluizig haar, een heel kort viezig paars jurkje, amnesiac tatt en nog wat andere tatts op d'r armen, hoge schoenen en vooral HELE lange enge rode nagels.
Ze ging van links naar het midden toe lopen en stond een beetje tussen Ed en Thom in (meer naar Ed toe). Heel veel met d'r armen omhoog, dus telkens als ik naarJonny
wilde kijken, werd ik geconfronteerd met die klauwtjes
.
Zou kunnen?! Ik had een groenige broek aan, met een bruin topje en daarover een zwart vestje. Haar in een staartje. Duvel had spijkerbroek aan met een zwart t-shirtquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:51 schreef nein het volgende:
[..]
..stonden jullie toevallig achter ons dan? Ik = beheurlijk blond en donkergrijs shirtje..
Le-zenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:14 schreef Foxke het volgende:
't was echt wel uitverkocht ja. Er mogen maar een bepaald aantal mensen in ivm brandveiligheid, dus zoals jij ziet zijn er nog wel lege plekken, maar je mag het gewoon niet bomvol gooien daar.
Ik ga denk ik ook wel proberen nog aan kaarten te komen voor de 28
Heb toen ticketmaster gechecked en er waren inderdaad nog kaarten voor zowel gisteren als vanavond. Nu staat het wel als uitverkocht maar met de kaarten die nog terugkomen maak ik me geen zorgenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:48 schreef soul114 het volgende:
Zijn trouwens nog steeds kaarten te krijgen via ticketmaster.nl, ben benieuwd hoe druk het is...
HAVE FUN!!!
Shit!!! ik heb niet goed opgelet hoe jullie eruit zagen.....volgens mij hebben we snel dan 1 woord gewisseld, een opmerking over t een of t ander.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou kunnen?! Ik had een groenige broek aan, met een bruin topje en daarover een zwart vestje. Haar in een staartje. Duvel had spijkerbroek aan met een zwart t-shirt.
Had je een brilletje op toevallig?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:47 schreef nein het volgende:
[..]
Shit!!! ik heb niet goed opgelet hoe jullie eruit zagen.....volgens mij hebben we snel dan 1 woord gewisseld, een opmerking over t een of t ander.
(ik had ook staartje in)
Volgens mij welquote:
Dan heb ik je gezienquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef nein het volgende:
[..]
Volgens mij wel
In elk geval wel tijdens het concert, vantevoren weet ik niet meer zeker![]()
En ik had een tasje met een witte band/riem (hoe zo'n ding ook heet)![]()
uit je fotoboek:quote:
HAHHAHAhahahaquote:Op 22-03-2006 21:04 schreef nein
HA jij hebt een foto! misschien herken ik je wel bij radiohead...tussen 8999 andere mensen![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:20 schreef nein het volgende:
[..]
uit je fotoboek:
[..]
HAHHAHAhahahawat een grap
Dat heet jazzquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:11 schreef AirwiN het volgende:
Weet iemand heel toevallig welke muziek er werd gedraaid tussen Willy Mason en Radiohead? Die instrumentale reggae achtige muziek zeg maar?
Ik vond het piepknorgehalte toch vrij laag voor jazzmuziek...quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:20 schreef nein het volgende:
[..]
Dat heet jazz
Geen idee wie de artiesten waren, dit draaien ze eignelijk altijd voor concerten
jazz? reggae eerder.. ik dacht aan Bob Marley?quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:20 schreef nein het volgende:
[..]
Dat heet jazz
Geen idee wie de artiesten waren, dit draaien ze eignelijk altijd voor concerten
Nu de naam nog!quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Reggae man.
Ja, dat vond ik ook wel enigszins jammer van die nummers. Ik vond het helemaal geen verkeerde nummers hoor, maar ik had graag gehoord dat ze weer iets super anders hadden gedaan, dat vind ik zo gaaf van Radiohead, en dat gevoel had ik niet echt. Maar het is wachten op de nieuwe cd, en zelfs als ze wat minder experimenteel zijn is het nog mooi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat ik lekker thuis ben
Ik zou zo graag één keer in mijn leven een echt historisch Radioheadconcert meemaken, waar mensen het jaren later nog steeds over hebben, zoals Werchter 2003 of Vredenburg 1997.
En dat was het gisteren gewoon niet, terwijl ik er wel op gehoopt had.
Ben nu al benieuwd hoe het in augustus zal zijn
En zijn er nog meer users die het jammer vinden dat de experimentele stijl van KidA en Amnesiac wat weinig in de nieuwe songs terug lijkt te komen. Natuurlijk zijn ze nog in ontwikkeling, en kan het op het nieuwe album heel anders gaan klinken.
De beklemmende schoonheid van Radioheadquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Longmen het volgende:
Lovende recensies in de Volkskrant vandaag:
http://www.volkskrant.nl/(...)onheid_van_Radiohead
Ja oke is ook zo, bedankt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
De beklemmende schoonheid van Radiohead
Van onze medewerker Pablo Cabenda
Voor later teruglezen maar even gecopy-paste.
Nogmaals: Dat is makkelijk gezegd als je er de 9e wel bij was!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
En (zoals al eerder vermeld) juist fijn, dat het niet 2 dagen achter elkaar was, maar nu over een paar maandjes nog een keer Radiohead.
Radiohead onderscheid zich gewoon van de vele 13 in een dozijn bandjes die er tegenwoordig zijn en waar zelfs de recensisten moe van wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, dat er zo extreem positief over geschreven wordt.
Ik vond het wel goed, maar niet memorabel.
Ja inderdaad, hij moest lachen en daardoor verschoot zijn stem.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Volgens mij was het vanwege die fout en vervolgens door zijn eigen stem die wat verschoot.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef Hugo- het volgende:
Ik vind die tweede recensie ook iets te positief. Ik vind, zoals anderen ook al eerder zeiden, dat het een goed concert was, maar niet legendarisch. En ik dacht trouwens dat Yorke in de lach schoot omdat Johny een fout maakte?
Zeiden ze in dezelfde recensie dat ze zowel in HMH stonden als in Paradiso? Das wel heel dom. Wat betreft de dag zijn ze dan wel weer consequentquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef TheTh1ng het volgende:
Hm.. 't nrc next heeft wel vage fouten gemaakt in hun recensie..
"Radiohead was maandag in de heineken musichall"
"Radiohead maandag in paradiso "
Maja, de recensie verder was wel leuk
Als er iemand nog kaarten kwijt wilt voor augustus... MAIL![]()
Ja, heel apart....quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeiden ze in dezelfde recensie dat ze zowel in HMH stonden als in Paradiso? Das wel heel dom. Wat betreft de dag zijn ze dan wel weer consequent![]()
![]()
..
quote:My mum
Just wanted to say sorry to the people who were due to come to our show in Amsterdam last night, particularly those who made wasted journeys. My mum died suddenly in the early hours of yesterday morning and so I just wanted to be at home with my family. Mum was a big Radiohead fan, and was very proud of all we've done as a band. I love and miss her very much.
Phil
Invite only bittorrent community à la oink?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik mag hier geen reclame maken voor websites, dus Google kan je vriend zijn
Heeft niets te maken met kaarten voor het concert van 28 augustus, maar alles met het concert van 9 mei jl.
zijn dat kaarten die beschikbaar zijn? En die datum, is dat niet gewoon 9 mei 2006, het concert dat al geweest is, of komt er een extra concert op 5 september ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu beschikbaar op Dime:
Radiohead - Heineken Music Hall, Amsterdam - 2006-09-05
audioquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:29 schreef Asmodean het volgende:
ah, het is gewoon een filmpje van dat concert van laatst. ik dacht dat er weer kaarten ofzo waren
Thnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu beschikbaar op Dime:
Radiohead - Heineken Music Hall, Amsterdam - 2006-09-05
Seekable?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef soul114 het volgende:
@ MM shn's zijn die seekable?
Klasse van Phil zeg!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef calvobbes het volgende:
Van http://www.radiohead.com/deadairspace/
[..]
"doorspoelbaarheid"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Seekable?
In de zin van.....
En voor zolang het hier blijft staan:
www.dimeadozen.org (registered members only)
Waarom spelen 2 avonden achter elkaar Black star (Denemarken), een avond niet (amsterdam) en nu weer wel? Black star vind ik een van de gaafste nummers die ze hebben gemaakt.quote:01 The National Anthem
02 2+2-5
03 Bangers n Mash
04 Lucky
05 Airbag
06 Bodysnatchers
07 15 Step
08 Exit Music
09 Paranoid Android
10 Nude
11 Arpeggi
12 My Iron Lung
13 Where I End And You Begin
14 Climbing Up The Walls
15 How To Disappear Completely
16 Idioteque
17 There There
Encore 1:
18 Planet Telex
19 House of Cards
20 Black Star
Yep, thnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:49 schreef soul114 het volgende:
dBpowerAMP Music Converter
heb even geen shn om het te testen, maar werkt wel voor flac/mp3/wav conversies en ik zie shorten (wat volgens mij shn is) in het menu staan..
edit: lijkt te werken, klinkt heerlijk trouwens!!
Van tijd tot tijd kan je je registreren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:34 schreef peaceman het volgende:
Je kan er niet meer registreren momenteel
http://www.ateaseweb.com/news/archive/2006/05/thoms_album_the.phpquote:Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef T.haha.ijs het volgende:
Er gaat trouwens een klein gerucht dat Radiohead bij Warp gaat tekenen. Zoals jullie weten zitten de mannen nu zonder platencontract...RH heeft Warp altijd alwel interessant gevonden, getuige Kid A. Artiesten als Boards of Canada, Jamie Lidell en Maximo Park.
En nog een kleintje, Thom gaat misschien bij XL Recordings tekenen voor een solo plaat. Op deze solo plaat zou hij hulp krijgen van oa Frank Black en Kanye West (met wie Thom een zeer 'interressant' telefoongesprek heeft gehad.) XL kennen jullie misschien wel van oa Dizzee Rascal, M.I.A. en Devendra Banhart.
Solo zei je?quote:no its not a radiohead record.
as you know the band are now touring and writing new stuff and getting to a good space so i want no crap about me being a traitor or whatever splitting up blah blah...
this was all done with their blessing. and i don't wanna hear that word solo. doesnt sound right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |