quote:
gewoon de aso uithangen dusquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het nut niet zo van nu al gaan staan. Ik bedoel, je kan je vanavond toch alsnog een weg naar voren beuken als je dat mocht willen.
Ik zeg "als je dat zou willen".quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:48 schreef soul114 het volgende:
Op purelivegigs.com is nu ook een deel van het concert van zondag te torrenten (wmv).
staat ook dat die gasten nu in amsterdam zitten, dus hopelijk filmen ze dat ook (en maken ze later een mooie dvd ervan).
Op dime staat een lossless versie van de het optreden zaterdag
Zijn trouwens nog steeds kaarten te krijgen via ticketmaster.nl, ben benieuwd hoe druk het is...
HAVE FUN!!!
Kan wel alvast verklappen dat er na vandaag en morgen nog veel meer te vinden zal zijn op o.a. dime...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:48 schreef soul114 het volgende:
Op purelivegigs.com is nu ook een deel van het concert van zondag te torrenten (wmv).
staat ook dat die gasten nu in amsterdam zitten, dus hopelijk filmen ze dat ook (en maken ze later een mooie dvd ervan).
Op dime staat een lossless versie van de het optreden zaterdag
Whaa cool! Valt het niet samen met Lowlands alleen? Dan kan ik nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:25 schreef parselmouth het volgende:
Wholla, radiohead is bevestigd voor Pukkelpop!
Oh yeah, super!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan wel alvast verklappen dat er na vandaag en morgen nog veel meer te vinden zal zijn op o.a. dime...
vertel vertelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:49 schreef Bog het volgende:
het was geweldig
Die heb ik nog nooit live gehoord, die spelen ze al minstens 10 jaar niet meer.quote:
Als je nou gewoon snugger bent, dan ga je gewoon rechts staan! Die grote rij sloeg echt NERGENS opquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:16 schreef spacemangraig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat de eerste mensen voor de HMH zaten, wij waren er rond half zeven en toen stond er al een veelste lange rij. Ben van plan morgen eerder te gaan, vandaar..
Gisterenavond heb ik Gary Numan in Paradiso op de digitale schijf vastgelegd, dus van gisteren geen registratie van mij. Maar ik ken minstens 5 personen die dat gisteren wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:44 schreef soul114 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op een betere versie (MM!)
Dan heb je waarschijnlijk niet zo goed op zitten letten toen je aankwam, want er waren 2 rijenquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:16 schreef spacemangraig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat de eerste mensen voor de HMH zaten, wij waren er rond half zeven en toen stond er al een veelste lange rij. Ben van plan morgen eerder te gaan, vandaar..
Bij hun vorige tour hebben ze het nog in Parijs gespeeldquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:13 schreef Q. het volgende:
Die heb ik nog nooit live gehoord, die spelen ze al minstens 10 jaar niet meer.
Ja, dat zagen wij dus ook!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:20 schreef nein het volgende:
[..]
Als je nou gewoon snugger bent, dan ga je gewoon rechts staan! Die grote rij sloeg echt NERGENS opWij sloten om 1850 aan bij de rechterkant, waar toen precies 15 man stond
Mensen zijn ook zulke schapen op zn tijd.
Je hebt mail!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:37 schreef VixenFromHell het volgende:
vraagje voor de mensen die morgen gaan:
is er iemand die voor mij een logo pin van 5 euro mee zou kunnen nemen?
ik kon deze helaas vanavond niet meer halen
als iemand dit wil doen, zeg het hier dan ff of mail me(vixenfromhell@hotmail.com!)
Ik vond het verre van briljant. Radiohead staat bij mij eigenlijk boven alles verheven, maar gisteren was het maar een heel erg normale band. Het werd maar niet één geheel waarin je werd meegenomen. Maar ik heb het wel naar mijn zin gehad hoor..quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:23 schreef Muziekjunkie het volgende:
He bah, ben ik nou echt de enige die iets minder enthousiast is?
quote:RADIOHEAD VANAVOND AFGELAST
Als gevolg van een onverwacht sterfgeval in de familie, is het concert dat Radiohead vanavond zou geven in Amsterdam afgelast. Het concert zal verplaatst worden naar maandag 28 augustus. In een officieel statement zegt de band: “Due to an unexpected & sudden family bereavement we are unable to do the show tonight in Amsterdam. We have rescheduled it for Monday August 28th. We are extremely sorry to cause such inconvenience & disappointment, & are especially sorry to those who travelled far.”.
Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Bij verhindering op de nieuwe datum kunnen tickets tot uiterlijk 11 juni 2006 worden ingeleverd bij de bekende voorverkoopadressen. Mensen in het bezit van een TicketFast toegangsbewijs krijgen per email de mogelijkheid tot terugstorting.
Oja dat is waar ook, maar die van gister komt ook? Dime?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik Gary Numan in Paradiso op de digitale schijf vastgelegd, dus van gisteren geen registratie van mij. Maar ik ken minstens 5 personen die dat gisteren wel hebben gedaan.
Vanavond is het pas mijn beurt...
Ach, ik kan best wachten..quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Die van gisteren komt ook beschikbaar op dime, weet alleen niet wanneer.
Alhoewel, degene die vanavond ook zou gaan, kan daar nu vanavond aan werken...
Mijn Amerikaanse vrienden balen enorm, ze zijn speciaal overgekomen voor deze concerten...
ALs je gister geweest bent, kan ik dat standpunt wel enigszins begrijpen.. Maar voor mensen die niet geweest zijn is het gewoon K*T!quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die het vind, maar ik vind het dus (los van het overlijden) wel goed nieuws.
Liever 3 maanden tussenpauze dan 1 dag tussenpauze.
Als je gisteren bent geweest, kan ik me er wel iets bij voorstellen ..... maar ook ik baal ontzettend... ik had zo'n zin om ze vanavond voor het eerst te zien. Nu moet ik nog ruim 3 maanden wachten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn die het vind, maar ik vind het dus (los van het overlijden) wel goed nieuws.
Ik ga wel proberen kaartjes voor de 28e te krijgen. Twee dagen na elkaar is mij teveel van het goede, maar met een paar maandjes ertussen wil ik zeker nog wel eens.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:48 schreef Peter6000 het volgende:
Jij bent gister ook al geweest of niet?quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Ach, wat in een vat zit, verzuurt niet...
ja belachelijk was dat! mensen voor niksin de rij laten staan. gewoon schandalig. zet dan helemaal geen hekken neer. klote HMH. sorry ik ben gefrustreert vanwege de canceling van vanavond. GVD!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet zo goed op zitten letten toen je aankwam, want er waren 2 rijen
En die 2de rij was veeeeeeeeeeeeeeel korter dan de lange rij.
En anders ga ik wel met die leuke dame!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:10 schreef Q. het volgende:
Jammer maar begrijpelijk. Gelukkig kan ik de vervang-datum wel.
oooh ben jij dat! Nogmaals hartelijk dank, het zijn mooie opnames. Heb je er nog meer?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:44 schreef soul114 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op een betere versie (MM!)
Hier wat audio van mij (volumelevel is wat zach vermoed ik, kan ik nu niet echt checken)
Idioteque:
http://www.megaupload.com/?d=IOL2N2FY
You And Whose Army
http://www.megaupload.com/?d=8IWS0X0G
Aftentoe hoor je het schijfje draaien, dat is omdat ik verkeerd heb getaped.
not wat meer linkjes zijn te vinden op at ease (even geen zin om te copy&paste, beetje moe) --> http://www.ateaseweb.com/mb/index.php?showtopic=84477
Die kans is ~0,0. Reken er iig maar niet op, al zou het natuurlijk wel heel erg relaxt zijn!quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:48 schreef soul114 het volgende:
[..]
Wel jammer van vanavond, kans dat ze nu op lowlands komen lijkt mij nu nog kleiner...
Ik heb alles, heb het opgenomen met md en gewone oordopjes. Daarom klinkt het klappen zo raar, verder heb ik de oordopjes te dicht bij de md gehouden, waardoor je het schijfje kan horen draaien afentoe (althans ik denk dat dat de oorzaak is, wilde het vanavond testenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:11 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
oooh ben jij dat! Nogmaals hartelijk dank, het zijn mooie opnames. Heb je er nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |