Die heb ik nog nooit live gehoord, die spelen ze al minstens 10 jaar niet meer.quote:
Als je nou gewoon snugger bent, dan ga je gewoon rechts staan! Die grote rij sloeg echt NERGENS opquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:16 schreef spacemangraig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat de eerste mensen voor de HMH zaten, wij waren er rond half zeven en toen stond er al een veelste lange rij. Ben van plan morgen eerder te gaan, vandaar..
Gisterenavond heb ik Gary Numan in Paradiso op de digitale schijf vastgelegd, dus van gisteren geen registratie van mij. Maar ik ken minstens 5 personen die dat gisteren wel hebben gedaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:44 schreef soul114 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op een betere versie (MM!)
Dan heb je waarschijnlijk niet zo goed op zitten letten toen je aankwam, want er waren 2 rijenquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:16 schreef spacemangraig het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat de eerste mensen voor de HMH zaten, wij waren er rond half zeven en toen stond er al een veelste lange rij. Ben van plan morgen eerder te gaan, vandaar..
Bij hun vorige tour hebben ze het nog in Parijs gespeeldquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:13 schreef Q. het volgende:
Die heb ik nog nooit live gehoord, die spelen ze al minstens 10 jaar niet meer.
Ja, dat zagen wij dus ook!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:20 schreef nein het volgende:
[..]
Als je nou gewoon snugger bent, dan ga je gewoon rechts staan! Die grote rij sloeg echt NERGENS opWij sloten om 1850 aan bij de rechterkant, waar toen precies 15 man stond
Mensen zijn ook zulke schapen op zn tijd.
Je hebt mail!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:37 schreef VixenFromHell het volgende:
vraagje voor de mensen die morgen gaan:
is er iemand die voor mij een logo pin van 5 euro mee zou kunnen nemen?
ik kon deze helaas vanavond niet meer halen
als iemand dit wil doen, zeg het hier dan ff of mail me(vixenfromhell@hotmail.com!)
Ik vond het verre van briljant. Radiohead staat bij mij eigenlijk boven alles verheven, maar gisteren was het maar een heel erg normale band. Het werd maar niet één geheel waarin je werd meegenomen. Maar ik heb het wel naar mijn zin gehad hoor..quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:23 schreef Muziekjunkie het volgende:
He bah, ben ik nou echt de enige die iets minder enthousiast is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |