Nogmaals: Dat is makkelijk gezegd als je er de 9e wel bij was!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
En (zoals al eerder vermeld) juist fijn, dat het niet 2 dagen achter elkaar was, maar nu over een paar maandjes nog een keer Radiohead.
Radiohead onderscheid zich gewoon van de vele 13 in een dozijn bandjes die er tegenwoordig zijn en waar zelfs de recensisten moe van wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, dat er zo extreem positief over geschreven wordt.
Ik vond het wel goed, maar niet memorabel.
Ja inderdaad, hij moest lachen en daardoor verschoot zijn stem.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Volgens mij was het vanwege die fout en vervolgens door zijn eigen stem die wat verschoot.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:18 schreef Hugo- het volgende:
Ik vind die tweede recensie ook iets te positief. Ik vind, zoals anderen ook al eerder zeiden, dat het een goed concert was, maar niet legendarisch. En ik dacht trouwens dat Yorke in de lach schoot omdat Johny een fout maakte?
Zeiden ze in dezelfde recensie dat ze zowel in HMH stonden als in Paradiso? Das wel heel dom. Wat betreft de dag zijn ze dan wel weer consequentquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:59 schreef TheTh1ng het volgende:
Hm.. 't nrc next heeft wel vage fouten gemaakt in hun recensie..
"Radiohead was maandag in de heineken musichall"
"Radiohead maandag in paradiso "
Maja, de recensie verder was wel leuk
Als er iemand nog kaarten kwijt wilt voor augustus... MAIL![]()
Ja, heel apart....quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeiden ze in dezelfde recensie dat ze zowel in HMH stonden als in Paradiso? Das wel heel dom. Wat betreft de dag zijn ze dan wel weer consequent![]()
![]()
..
quote:My mum
Just wanted to say sorry to the people who were due to come to our show in Amsterdam last night, particularly those who made wasted journeys. My mum died suddenly in the early hours of yesterday morning and so I just wanted to be at home with my family. Mum was a big Radiohead fan, and was very proud of all we've done as a band. I love and miss her very much.
Phil
Invite only bittorrent community à la oink?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik mag hier geen reclame maken voor websites, dus Google kan je vriend zijn
Heeft niets te maken met kaarten voor het concert van 28 augustus, maar alles met het concert van 9 mei jl.
zijn dat kaarten die beschikbaar zijn? En die datum, is dat niet gewoon 9 mei 2006, het concert dat al geweest is, of komt er een extra concert op 5 september ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu beschikbaar op Dime:
Radiohead - Heineken Music Hall, Amsterdam - 2006-09-05
audioquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:29 schreef Asmodean het volgende:
ah, het is gewoon een filmpje van dat concert van laatst. ik dacht dat er weer kaarten ofzo waren
Thnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu beschikbaar op Dime:
Radiohead - Heineken Music Hall, Amsterdam - 2006-09-05
Seekable?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:25 schreef soul114 het volgende:
@ MM shn's zijn die seekable?
Klasse van Phil zeg!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:46 schreef calvobbes het volgende:
Van http://www.radiohead.com/deadairspace/
[..]
"doorspoelbaarheid"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Seekable?
In de zin van.....
En voor zolang het hier blijft staan:
www.dimeadozen.org (registered members only)
Waarom spelen 2 avonden achter elkaar Black star (Denemarken), een avond niet (amsterdam) en nu weer wel? Black star vind ik een van de gaafste nummers die ze hebben gemaakt.quote:01 The National Anthem
02 2+2-5
03 Bangers n Mash
04 Lucky
05 Airbag
06 Bodysnatchers
07 15 Step
08 Exit Music
09 Paranoid Android
10 Nude
11 Arpeggi
12 My Iron Lung
13 Where I End And You Begin
14 Climbing Up The Walls
15 How To Disappear Completely
16 Idioteque
17 There There
Encore 1:
18 Planet Telex
19 House of Cards
20 Black Star
Yep, thnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:49 schreef soul114 het volgende:
dBpowerAMP Music Converter
heb even geen shn om het te testen, maar werkt wel voor flac/mp3/wav conversies en ik zie shorten (wat volgens mij shn is) in het menu staan..
edit: lijkt te werken, klinkt heerlijk trouwens!!
Van tijd tot tijd kan je je registreren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:34 schreef peaceman het volgende:
Je kan er niet meer registreren momenteel
http://www.ateaseweb.com/news/archive/2006/05/thoms_album_the.phpquote:Op donderdag 20 april 2006 16:05 schreef T.haha.ijs het volgende:
Er gaat trouwens een klein gerucht dat Radiohead bij Warp gaat tekenen. Zoals jullie weten zitten de mannen nu zonder platencontract...RH heeft Warp altijd alwel interessant gevonden, getuige Kid A. Artiesten als Boards of Canada, Jamie Lidell en Maximo Park.
En nog een kleintje, Thom gaat misschien bij XL Recordings tekenen voor een solo plaat. Op deze solo plaat zou hij hulp krijgen van oa Frank Black en Kanye West (met wie Thom een zeer 'interressant' telefoongesprek heeft gehad.) XL kennen jullie misschien wel van oa Dizzee Rascal, M.I.A. en Devendra Banhart.
Solo zei je?quote:no its not a radiohead record.
as you know the band are now touring and writing new stuff and getting to a good space so i want no crap about me being a traitor or whatever splitting up blah blah...
this was all done with their blessing. and i don't wanna hear that word solo. doesnt sound right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |