ze was helemaal nuchterquote:Op zondag 30 april 2006 14:41 schreef Roönaän het volgende:
Totdat ze weer nuchter is?
Inkoppertje!quote:
Henk.quote:
wie opent er nou een topic overquote:Op zondag 30 april 2006 14:47 schreef _dirkjan_ het volgende:
wat zijn jullie allemaal komischgewoon de moed erin houden jongens
Kijk es hoe dit forum heet! Over afgewezen mensen en kapotgelopen relaties zijn duizenden topic in R&P, een beetje tegengas mag wel, toch?quote:
ja hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:51 schreef daeri het volgende:
Ik heb al bijna 4 weken n vriendjemag ik ook in dit topic?
Je bedoelt zij....quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb al 5 maanden geen vriendinnetje meer
Hij lijkt idd wel een beetje gay.quote:
tis zn oor he?quote:Op zondag 30 april 2006 15:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Is het een elf, daeri?
Je weet dat elfen en mensen met elkaar geen kinderen kunnen krijgen?
Onder andere ja.quote:
hij is mijn elfje ja..quote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Onder andere ja.
Ook wel z'n smal postuur, bleke huid, gebrek aan wenkbrauwen en vorm/plaats van de ogen.
Voor de rest ziet hij er erg normaal uit. Behalve z'n haarkleur dan natuurlijk.
grappig dat kritiek altijd komt van mensen die zelf geen foto's durfen te posten...quote:Op zondag 30 april 2006 15:29 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hé zij lijkt ook op een elf![]()
Kritiek...quote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
grappig dat kritiek altijd komt van mensen die zelf geen foto's durfen te posten...
dan snap ik de functie van dequote:Op zondag 30 april 2006 15:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Kritiek...![]()
Elven zijn veel beter dan mensen, op alle gebieden. Ze zijn slimmer, leven langer, hebben betere mentale compassen en zijn veel betere boogschutters.
misschien beni k ook wel een elf, kijk es in mn fotoboekquote:Op zondag 30 april 2006 15:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Kritiek...![]()
Elven zijn veel beter dan mensen, op alle gebieden. Ze zijn slimmer, leven langer, hebben betere morele compassen en zijn veel betere boogschutters.
quote:Op zondag 30 april 2006 15:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
dan snap ik de functie van desmiley niet helemaal?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Je weet dat elfen en mensen met elkaar geen kinderen kunnen krijgen?
Denk 't niet;quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef daeri het volgende:
[..]
misschien beni k ook wel een elf, kijk es in mn fotoboek![]()
mooi foto!quote:
whahaha, mijn lief is gothicquote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Denk 't niet;
Elven, als wezens van het licht, hebben een natuurlijke afkeer van wezens van het donker zoals weerwolven of vampieren. Ze zouden zich nooit als één verkleden.
Bovendien heb jij een duidelijke voorkeur voor rode en zwarte tinten, terwijl elven liever groene en bruine tinten zien.
![]()
Een gothic met stropdas?quote:
Nee dat was nog niet duidelijk....quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ga ff in een ander topic baggeren ofzo
Tja dat schijnt redelijk normaal te zijn hoor bij de goths...quote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Een gothic met stropdas?
yupquote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Een gothic met stropdas?
Leuk die kinderfases. Over 5 jaar is het max. weer over gelukkig.quote:
Ooh... En jij ook dan?quote:
Ik heb geen flauw idee wat ik benquote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef Hells_Angel het volgende:
Daeri, wat ben je dan? als je geen gothic bent zeg maar...
Want ik vind je muziek smaak apart als ik zo naar je foto's kijk.
http://www.watbenjedan.nlquote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef Hells_Angel het volgende:
Daeri, wat ben je dan? als je geen gothic bent zeg maar...
Want ik vind je muziek smaak apart als ik zo naar je foto's kijk.
Das een goeie instelling, dat vind ik van mezelf ook namelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 15:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik benik draag gewoon wat ik lekker vind...
soms lijk ik hippy zeggen ze, en soms lijk ik weer helemaal gothic... of punk.. of what ever... ik koop gewoon wat ik mooi vind en draag alle stylen door elkaarquote:Op zondag 30 april 2006 15:45 schreef Hells_Angel het volgende:
[..]
Das een goeie instelling, dat vind ik van mezelf ook namelijk.
Ik hou van metal maar ben geen goth of wat dan ook.
Draag gewoon wat ik lekker en mooi vind, meestal bandshirtjes en verder niets bijzonders.
duidelijkquote:Op zondag 30 april 2006 15:47 schreef daeri het volgende:
[..]
soms lijk ik hippy zeggen ze, en soms lijk ik weer helemaal gothic... of punk.. of what ever... ik koop gewoon wat ik mooi vind en draag alle stylen door elkaar
quote:Op zondag 30 april 2006 17:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
psotPOST (als je het dan doet, doe het dan goed) dan eens een foto van haar!
Eenschquote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:ik wil er ook 1
TS gefeliciteerd met zijn exemplaar
ja, en niet weer deze discussie, die had ik eerder vandaag ook alquote:Op maandag 1 mei 2006 01:26 schreef Chokeme het volgende:
[afbeelding]
Mijn godsorry hoor maar, zo ga je ook over straat?
Ziet er behoorlijk fucking Emo uit.quote:
Ja, want zij voelt zich daar lekker bijquote:Op maandag 1 mei 2006 01:26 schreef Chokeme het volgende:
[afbeelding]
Mijn godsorry hoor maar, zo ga je ook over straat?
normaal issie behoorlijk goth hoor..quote:Op maandag 1 mei 2006 03:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Volgens mij een Emo die zich voordoet als een Goth.
ja ik ken geen sophies, nouja 1 dikke vadsige. Maar de naam is iig wel geilquote:Op maandag 1 mei 2006 04:43 schreef SeLang het volgende:
Sophie
Sophies zijn lief. Ik heb er ook een keer een gehad (niet dezelfde denk ik)
post dan een foto van haar!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef _dirkjan_ het volgende:
waarom post iedereen in mijn topic foto's van zijn/haar eigen vriendinnetjes??? straks denken mensen nog dat dat MIJN vriendinnetje is!!! En mijne is nog veeeeel knapper![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hopen dat ik morgen nog net zo blij daarmee ben
Emos zijn niet normaal.quote:
niks van aantrekken, jij hebt eenlekker wijf als vriendin, en iedereen die dan lullig doet is gewoon jaloers!quote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
had ik, maar dan zijn er fokkers die weer kinderachtig moeten doen![]()
quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef nixxx het volgende:ik wil er ook 1
TS gefeliciteerd met zijn exemplaar
Maar ze zag er uit alsof ze audiitie ging doen voor pipo de clown en mama lou.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
had ik, maar dan zijn er fokkers die weer kinderachtig moeten doen![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik had vandaag een date met een meisje dat ik via de chat heb leren kennen (best kansloos), maar we lagen elkaar zo gigantisch goed enzo! We hebben samen met de open haard aan "A Knight's Tale" gekeken, en ik heb haar net naar het station gebracht, alwaar we nog 5 minuten hebben staan zoenen.
Ik ben ZOOOOO blij!![]()
![]()
wat liefquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik had vandaag een date met een meisje dat ik via de chat heb leren kennen (best kansloos), maar we lagen elkaar zo gigantisch goed enzo! We hebben samen met de open haard aan "A Knight's Tale" gekeken, en ik heb haar net naar het station gebracht, alwaar we nog 5 minuten hebben staan zoenen.
Ik ben ZOOOOO blij!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben ZOOOOO blij!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |